Sign in to follow this  
Boller_brus

Heroes of Newerth

Recommended Posts

<- Ryuusei

Har spilt en del, men ikke så mye etter at de nye heroene kom (sitter og sliter med ExFac-eksamen for tiden), men har planer om å trappe opp spillinga igjen til uka! Ligger og vipper mellom 1500-1600 rating. Liker å tro at jeg er bedre, men det nytter jo ikke når man laner mot Swiftblade/Electrician i annenhvert game.

Lagt til :lol:

Rating? Ikke sett på særlig engang.. Spiller ingen trille den.. Ihvertfall ikke i oppstarten, da kan man fint være uheldig både en og to ganger.

Funnet ut at rating ikke spiller noe særlig rolle, man kan enormt uflaks til tider....

nesten så jeg kasta tastaturet i veggen i starten.

Første 8 games tapte jeg pga leavers på mitt lag ...........

8 games er jo særdeles lite og da, så det er null worries :lol:

Jeg er med på litt gaming i kveld og jeg tenker jeg.. Få i meg litt mat først bare!

Jeg har ikke motatt noe slikt.. Men kan tenkes at jeg bare guffer på med en pre-order...

Om spillet her holder seg så legger jeg dota på hylla :)

Får man invite om man preorder spillet? Tenkte å guffe på med betaling snart uansett.

(vil gjerne vite at serverne er stabile før jeg gjør det dog)

Hiv inn nicket ditt her etterpå zona smile.png

Will do, så fort som en invite havner i inboksen :-D - egentlig et godt spørsmål, dersom jeg får beta-key om jeg preordrer kan jeg gjerne gjøre det også!

Når du starter spillet står det jo "godene" ved å preordre om jeg ikke tar helt feil (er jo tross alt leeeenge siden nå biggrin.png ). Tipper det står der. Mener å huske det var 2 invites ved preorder.

Men du la jo ikke til nick?

Jeg er i gang med gamings uansett jeg.. Tar en før nattestid :)

Uffsan da.. Vi har fått besøk her, så ikke sikkert det blir gamings allikevel ' />

Og det er brullyp i gården i helgen og (hu hei, her skal smier smes..eller noe slikt)

Så yess da.. til laters tenker jeg p

nick: Oby

Jeg suger generelt sett lut om dagen, var aldri noen DoTa spiller heller, så jeg har absolutt null peiling på items eller liknende - finner mest at jeg sliter med items (eller det jeg tror må være items), jeg ligger iallefall på samme nivå som de andre i level, samt at jeg mestrer noen av de enkle triksa som å bare ta final blow på mobsa o.l., noen generelle tips til hva man skal kjøpe som strength/agility/intelligence ?

Veldig forskjellig fra hero til hero. Men de har "recommended items" inne i spillet. Ligger ofte gode kjøpstips der. Jeg pleier egentlig å gå til recommended fremfor å bla meg gjennom, det jeg vil ha ligger nesten alltid der inne.