Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Boller_brus

Heroes of Newerth

Recommended Posts

Raven og possyen hans i DRD er jo idioter av rang. Trekker communityet ned i søla ved en hver anledning, og sprer dritt på den kompetitive scenen over en lav sko. Ønsker dem langt bort fra HoN.

Damn.. hva i svarteste har S2 gjort nå?

MM funker fint lite, selv etter deres store annonsering om at alt skulle bli så mye bedre.. Joda, jeg vet at de har gitt ut info om det..

Men det som virkelig irriterer meg.. Virkelig.. Er at de har økt alle prisene i shop med 4 ganger.. Det koster 3000 for en alt. avatar som tidligere kosta 600.. Hva i helvete er det de gjør?

Regner med at de fleste blir å ditche HoN når dota2 kommer ut, noe som jeg forstår mtp. hvor evneveike S2 er når det kommer til det tekniske.

suger..

for jeg liker egentlig hon

Men de har falt betraktelig i det siste for min del

Hadde faktisk troen på at HoN skulle kunne konkurrere med DotA2, men tviler mer og mer for hver dag som går.

Regner med at de fleste blir å ditche HoN når dota2 kommer ut, noe som jeg forstår mtp. hvor evneveike S2 er når det kommer til det tekniske.

hahaahha, hva er det du bedriver tida di med da? MW2?

Jeg ser ikke helt dealen med hatet ditt freeplay, s2 ble ddosa og deretter så hatt trøbbel pga. løsninga de har fått, noe som er ganske normalt med mindre du heter blizzard eller valve

Muligens fordi S2 lover ting de ikke kan holde, og de er langt på vei til å grave seg lenger ned.

@ Trck, heller det enn fjortissfylla.

Måten du skrev på her og i Battlefield 3 tråden kl 1 på en fredagsnatt, kunne lurt meg.

Okey, la meg prøve på nytt.

Muligens fordi S2 lover ting de ikke kan holde, og de er langt på vei til å grave seg lenger ned.

Eksempler, takk?

De lovte at MM skulle komme ved release, samme gjaldt map editor og støtte for custom games, noe som enda ikke støttes.

Dogkaizer og SBT\'s har null peiling på balanse, silhouette, amun-ra, slither når han ble buffa til helvette og Ophelia sin nerf som har gjort henne halveis udugelig, alchemist bones har enda ikke blitt nerfa heller.

Buffinga av assist gold og det at de generelt gjør alt for lett.

Om du følger med på hva de sier på den kompetitive delen av forumet, så vil du se at de fleste allerede har sagt at de blir å ditche dota 2 mtp. hva S2 gjør med gamet sitt.

Maliken er en rasist (http://dbzer0.com/blog/the-s2-games-ceo-is-a-blatant-racist) og admins som fritt driver / drev med statmanipulering og sletting av replays (Blackhertz, JonnyUtah og Maliken.) http://www.dotallyrad.com/2010/09/13/4367/

Admins og tidligere admins som misbruker / går på en powertrip (Ninja_style, Angkhor og flere)

De adda den nye shoppen som forsåvidt er helt jævlig, guidene er av Nome og S2 admins og de er udugelig som f. Selv den gamle shoppen er mer vennlig mot nye spillere, og for å bruke den må du skrive inn en console command.

S2 banna Sney (tror jeg) og en til pga. dirty ringing i GG (?) serien når mange av de store lagene gjør det hele tiden.

Grunnen til at alt i shoppen har blitt så sykt dyrt er at ryktene om at dota 2 allerede er i betafasen kom ut, de prøver å melke for alt de kan før spillet blir å dø en sakte død. inb4

Report a player? Post #102: http://ricez.uk.to/reddit/hon/showthreadpage6.php.htm

Premiepengene fra Gosuturnerings 40\'000$ world cup (sponsa av S2) ble ikke betalt ut før det ble en shitstorm på forumet, óg det etter laaaaang tid. Er ikke første gangen S2 holder tilbake på premiepengene de lovte.

Untitled-6.jpg

... Og mye mer. S2 er vel en av de selskapene som har hatt mest drama med seg gjennom årene, og om du tror at de har vært engler hele tiden - tro om igjen.

Får svare når jeg har tid. Oskar Mike om 3 minutter. :D

Edit: Jeg spurte om hva de hadde lovet som de ikke hadde klart å holde, og disse argumentene traff du med. :tafse:

De lovte at MM skulle komme ved release, samme gjaldt map editor og støtte for custom games, noe som enda ikke støttes.

Premiepengene fra Gosuturnerings 40\'000$ world cup (sponsa av S2) ble ikke betalt ut før det ble en shitstorm på forumet, óg det etter laaaaang tid. Er ikke første gangen S2 holder tilbake på premiepengene de lovte.

Ellers:

Dogkaizer og SBT\'s har null peiling på balanse, silhouette, amun-ra, slither når han ble buffa til helvette og Ophelia sin nerf som har gjort henne halveis udugelig, alchemist bones har enda ikke blitt nerfa heller.

Vent nå mer enn et par dager før du skriker OP (Amun-ra), Sil har blitt nerfa, Slith har blitt nerfa, Ophelia har jeg ikke peiling på og Alch Bones er ikke OP, de er bare lettere å bruke ettersom man slipper å planlegge når man skal besøke skauen hele tia.

Buffinga av assist gold

S2 legger opp til en annen spillestil ved å adde chalice, striders og å buffe assist gold. Hvis du ikke liker det, så er det andre spill som kanskje passer deg bedre (og da på samme måte som at CS ikke er min greie, så jeg spiller noe annet). Buff av assist gold = nerf av hardcarries = epic.

Om du følger med på hva de sier på den kompetitive delen av forumet, så vil du se at de fleste allerede har sagt at de blir å ditche dota 2 mtp. hva S2 gjør med gamet sitt.

Hva folk sier og hva folk gjør er to vidt forskjellige ting.

Maliken er en rasist (http://dbzer0.com/blog/the-s2-games-ceo-is-a-blatant-racist) og admins som fritt driver / drev med statmanipulering og sletting av replays (Blackhertz, JonnyUtah og Maliken.) http://www.dotallyrad.com/2010/09/13/4367/

Ja, leste dette i Se&Hør også.. :)

De adda den nye shoppen som forsåvidt er helt jævlig (...) Selv den gamle shoppen er mer vennlig mot nye spillere, og for å bruke den må du skrive inn en console command.

Smak og behag. Jeg hater den. Savner en måte å enkelt switche mellom disse, men jeg kjører bare console. Bruker f.eks. commands i CS og Cod4 (som jeg ikke kan endre på andre plasser enn i konsollen) uten at jeg griner.

Utdyp deg. Hvorfor er den nye shoppen mindre nybegynnervennlig?

guidene er av Nome og S2 admins og de er udugelig som f.

Bruker ikke guides, så har ingen formening om det.

S2 banna Sney (tror jeg) og en til pga. dirty ringing i GG (?) serien når mange av de store lagene gjør det hele tiden.

Sney var ikke banna en dag før du skrev dette. Also; hva er "dirty ringing i GG serien"?

Grunnen til at alt i shoppen har blitt så sykt dyrt er at ryktene om at dota 2 allerede er i betafasen kom ut, de prøver å melke for alt de kan før spillet blir å dø en sakte død. inb4

Ingenting har blitt dyrere (såvidt jeg vet. Kan du ihvertfall gi meg noen tall?)? Det har derimot kommet mange gode tilbud i den siste tiden.

Report a player? Post #102: http://ricez.uk.to/reddit/hon/showthreadpage6.php.htm

Kan ikke se linken.

suck a ***
Untitled-6.jpg

Jeg og du kaller folk stygge ting når vi blir eid. Then what..?

og om du tror at de har vært engler hele tiden - tro om igjen.

Absolutt ikke, de er bare ikke så ille som mange av dere hipstere skal ha det til.

Sen update: Og den vakre engelsken til DogKaiser gjør opp for alt feil han gjør. :tafse:

Når kommer patchen? Har åpna og lukka hon i mange timer nå. :<

Ingenting har blitt dyrere (såvidt jeg vet. Kan du ihvertfall gi meg noen tall?)? Det har derimot kommet mange gode tilbud i den siste tiden.

Kødder du eller? Alternative avatars har jo gått fra å koste rundt om 600 silver coins til 3000... Hvordan er det ikke dyrere?

Dogkaizer og SBT's har null peiling på balanse, silhouette, amun-ra, slither når han ble buffa til helvette og Ophelia sin nerf som har gjort henne halveis udugelig, alchemist bones har enda ikke blitt nerfa heller.

Vent nå mer enn et par dager før du skriker OP (Amun-ra), Sil har blitt nerfa, Slith har blitt nerfa, Ophelia har jeg ikke peiling på og Alch Bones er ikke OP, de er bare lettere å bruke ettersom man slipper å planlegge når man skal besøke skauen hele tia.

Alch bones er latterlig OP om man har nok hjernekapasitet til å bruke de riktig, se på komp scenen - kjøp alch bones, dodge trilane vinn like testie.

S2 legger opp til en annen spillestil ved å adde chalice, striders og å buffe assist gold. Hvis du ikke liker det, så er det andre spill som kanskje passer deg bedre (og da på samme måte som at CS ikke er min greie, så jeg spiller noe annet). Buff av assist gold = nerf av hardcarries = epic.

Dumber ned spillet. Wardwars når support løper rundt med 7 counterwards etter en gank, joda.

Ja, leste dette i Se&Hør også.. :tafse:

Så kan du tenke deg hvordan dette reflekteres over selskapet deres.

De adda den nye shoppen som forsåvidt er helt jævlig (...) Selv den gamle shoppen er mer vennlig mot nye spillere, og for å bruke den må du skrive inn en console command.

Smak og behag. Jeg hater den. Savner en måte å enkelt switche mellom disse, men jeg kjører bare console. Bruker f.eks. commands i CS og Cod4 (som jeg ikke kan endre på andre plasser enn i konsollen) uten at jeg griner.

Utdyp deg. Hvorfor er den nye shoppen mindre nybegynnervennlig?

Det er et jævla rot. Lite brukervennlig, og alt for stort, forsåvidt er den enda buggy. Ble forsåvidt ikke godt mottatt av communitiet.

Sney var ikke banna en dag før du skrev dette. Also; hva er "dirty ringing i GG serien"?

Sn3y og waytoosexy ble banna, ja. IP-banna av S2 i en periode pga. noe "alle" gjør. http://www.dotallyrad.com/2011/05/19/drd-g...ve-dumpstering/

Såvidt du vet ja. Stikkord.

[GM]Nixon: this company has never been professional. I volunteered to be a GM (it's since been revoked but I still have the tag don't know why) and I will tell you right now the RAP system is a joke.

Most GMs don't even watch the reported replays, they just look at the stats to see if there is something obvious like you sold all your items or said something racist in the chat. More than once I had a case I was working on deemed innocent by lazy GMs who didn't want to watch the replays. They also get more reports than they can handle so the number of unread reports just goes up and up and up...

And when my GM was revoked it was because I came on the forums and posted criticism of the game after I had taken a month off to play other games and focus on developing a SC2 website. They didn't send me an e-mail or anything thanking me for my service (I did do a lot when I was active) or even to inform me that it was being revoked.

You should all just stop playing this game. That's what I did and it was a good decision. DotA 2 is going to put this game under unless valve botches it like they did TF2

suck a ***
Untitled-6.jpg
Jeg og du kaller folk stygge ting når vi blir eid. Then what..?

Jeg og du er ikke CEO hos S2 gaming heller.

og om du tror at de har vært engler hele tiden - tro om igjen.

Absolutt ikke, de er bare ikke så ille som mange av dere hipstere skal ha det til.

Hipstere? Naiv du.

Du skjønte ikke hvorfor "Se&Hør"? Du spiller mye på ord mot ord, gossip-artikler osv.

Såvidt du vet ja. Stikkord.

UTDYP

Kødder du eller? Alternative avatars har jo gått fra å koste rundt om 600 silver coins til 3000... Hvordan er det ikke dyrere?

Du skjønte ikke hvorfor \"Se&Hør\"? Du spiller mye på ord mot ord, gossip-artikler osv.

Ord mot ord? Hva med screenshots? Om du faktisk hadde tatt deg litt tid så hadde du forstått at det ikke kreves mye av en hjerne for å google rundt.

Trenger du virkelig alt inn med en te-skje? Gossip sider eller ei, finnes screenshots - bevis, men du er for ignorant til å lese rundt. Istedenfor kommer du her med indisier. shot0000x.jpg

http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=251165

http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=245936

Les den her. Du kan faktisk trykke på de linkene der, WOOOOOOOOOOOOW. http://www.reddit.com/r/HeroesofNewerth/co...m_from_maliken/ Her er linken om Chrome går fubar.

Så kan du komme tilbake når du faktisk har noe annet enn bare ord. Leser du i det hele tatt på forumet deres? Isåfall så ville du ha fått med deg det jeg har nevnt.

Maliken gjorde forresten det samme i Savage 2 også: http://forums.savage2.com/showthread.php?t=8698

Det der Teafragger greiene har jeg lest før, og det er forsåvidt bare en haug med påstander. Det eneste som sjokka meg var det S2Mercenary skrev, men han har jeg ikke sett til i HoN, så kunne ikke brydd meg mindre.

Jeg vet at det ikke er lurt av Maliken, andre devs og alle i høye stillinger å bruke slikt språk, men ffs.. Vi er alle mennesker. Det er jo ikke slik at han flamer folk i hver match og overalt på forumet (Eneste plassen jeg har sett Maliken "flame" noen ordentlig, er hvor han dissa Moon på en undertonet måte, men Moon ba om det, så hvem bryr seg?), men det kommer ut av og til.

HELT NORMALT

Om Obama hadde falt og slått foten på vei opp mot ett eller annet podie, for så og slippe ut en glose, så hadde jeg kanskje reagert, men det er noe alle kan gjøre. Han hadde vært samme fyren i mine øyne, men han hadde jo selvfølgelig blitt lynsjet av media for det...

Denne linken sier meg ingenting, ettersom det ikke går ann å bla bakover i tråden.

Og sist, men ikke minst. Du er ikke nødvendigvis rasist om du bruker "neger/nigger" som skjellsord. Eller er jeg kanskje rasist bare for at jeg skrev det nå? :tafse:

Edit:

Skrev en post til deg Zaxo, men den har enten blitt fjerna eller så glemte jeg å trykke "send". Det var snakk om noen "ekslusive" avatarer (og annet stash) som kom til å bli dyrere før HoN 2.0 (eller kanskje rett etter), og at dette med at "ingen items skal koste mer enn coins tjent opp på 100 matcher" ikke skulle gjelde for disse avatarene. Det er som å bli pissed under Gullrushet fordi gull var mye dyrere enn sølv og andre metaller.

Du skrev bittelitt vanskelig trckern, men jeg forstår det sånn at du syns min mening er merkelig/jeg tar feil?

Alt. avatars har kostet rundt 400-600 silver coins siden starten av hon og rundt 200 gold coins om jeg ikke tar feil. Uten forvarsel eller noe som helst så setter de oppp prisene til 3000 silver coins og 600 gold coins på samtlige... De tripler prisen over natta.. Jeg har rundt 600 silver coins på 60 matcher (50%win).. Mao må jeg opp på 300 matcher bare for å få råd til en eneste alternativ avatar. Si det er ca 30 av de.. da snakker vi 9000 matcher for å kunne kjøpe opp butikken.. Uhyre grovt regnet.

Jeg driter i om de vil vi skal bruke penger. Det har tydeligvis vært et alternativ fra S2 sin side at man skal kunne spille se opp avatars.. Det er dratt gjennom søpla nå.

Det er akkurat slike ting jeg virkelig ikke kan fordra.. Syns det er forkastelig.

Edit: Ser at flesteparten av prisene nå er tilbake som normalt, rundt 400 silver coins.. Rett etter den ene updaten var samtlige satt til 3000 silver coins hos meg i det minste. Usikker på om det var bug eller at den updaten som kom nå nettopp endret prisene på nytt. Fremdeles er "charmidon" til 3000, denne var 600 tidligere.

Som sagt Zaxo, så finnes det "ekslusive" alt avatars, og de kom ikke ut av det blå. Om du mener at alt avatars har økt i pris etter de har vært lagt ut, så er du helt på jordet. Oni Devourer kom ut til 560 coins (Som flere pekte ut var for mye), for så å bli rettet ned til 400.

Når Dota2 kommer er HoN dødt period

Du vet INGENTING om Dota 2.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...