Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PuNky

VALG 09 - Battlefield.no Meningsmåling!

Valg 09  

201 members have voted

1. 1. Hvilket parti stemmer du?

• Fremskrittspartiet
      66
    • Arbeiderpartiet
      47
    • Sosialistisk Venstreparti
      11
    • Senterpartiet
      6
    • Kristelig Folkeparti
      1
    • Venstre
      18
    • Høyre
      33
    • Rød Valgallianse
      9
    • Demokratene
      0
    • Annet
      10

Recommended Posts

Det er bare å håpe Jens tar til fornuften og går inn for å hente opp olje fra Lofoten.

Men for all del, makt-kåte Halvorsen svelger vel den kamelkuken også.

Tsk. Gjør da ingenting om den oljen blir liggende der 4-8 år til. Jeg tipper at da er oljeprisen steget og vi kan få mye mer for den enn i dag. Dette med utsetting av oljeboring i Lofoten er noe av det jeg kan leve lettest med fra de rødgrønne. Høyere bensinpris gjør meg lite, men den høye engangsavgiften som hindrer folk i å kjøpe seg nye sikrere biler er bare hull i hodet.

Biler er dyrt fordi at folk skal helst kjøre seg i hjel i de gamle benisnslukerne sine, boliger er dyrt fordi at folk ikke skal formere seg og danne familie, strømmen og gassen selger vi til utlandet til redusert pris, samtidig har vi en asylpolitikk som kun gir mening om det er djevelen selv som styrer den og at det ultimate målet er den totale ødeleggelsen av den ariske mann.

synes fakisk det er ok, handler om respekt for demokratiet sin viktigste dag, ble gjennomført i 1920 i fellesskap gjennom stortingsvalgloven.

Ja, for det er jo så problematisk å handle inn ekstra på lørdag.

er jo det som er hele poenget soppen, det er et symbolsk tiltak.

GG! Fire nye år med sutring!

For meg blir det en oppblåsing av temmelig små politiske forskjeller.

kan hende det i saker som betyr noe for deg ikke er store forskjellen, men det er store ideologiske forskjeller som ligger bak, og mange endringer som kunne blitt gjort også smile.png

Gratulerer med seieren H/FRP, nei vent. Faen, var jo vi som vant... GG

Håper bare de glemmer å ta med Martin Kolberg, han er en skremmende fyr.

Deilig å våkne opp i dag tidlig og vite at de rød-grønne vant. ' />

Og som vanlig skylder FRP på H og V, H skylder på FRP og V, mens V driter i dem. p

Bare tanken om Siv Jensen eller Erna som statsminister gir meg frysninger. Kanskje derfor folk stemte stort sett det samme som de gjorde for fire år siden smile.png

Fint å se at det(forhåpentligvis) blir rødgrønt igjen. Trist at Sponheim trekker seg, rå fyr sad.png

THIS

Noen sinte velgere som gjør sitt ytterste for at folk ikke skal ha rød-grønne alternativ: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.6776183

Bergen stemte vel rimelig over gjennomsnittet borgelig så vidt jeg fikk med meg? Men at Trondheim er stappfull av rødgrønne AP-velgere er nytt for meg...

Sponheim er en tulling. Bruke en hel valgkamp på å hyle om at han ikke vil samarbeide med FRP. "Good riddens!"

What FredsMeglarn said. Trondheim har vært Ap en god stund nå smile.png

Hamsun, jeg finner dine innlegg utrolig informative, belys oss mer med din ultimate visdom og klokhet. Deg er det få av...

Takk for den hedersbevilgningen og dine varme ord, jeg skulle ønske jeg kunne omtale deg i like varme ordelag, men det kan jeg ikke desverre, du er ikke unik i det hele tatt, du er et masse-menneske.

The Mass Man

Artig det der med at noenTM vil endre på gjeldende styresett...!

Vi bor i verdens beste land.

Vi har Europas laveste ledighetstall.

Selvfølgelig - la oss kaste regjeringen...! NOT.

:lol:

NoenTM er tydeligvis så dumme i hodet at de burde vært *****.

Men de har all rett til å kjempe imot.

Dette er demokrati i praksis.

Like it or not.

Selv om den borgerlige siden ikke fikk flest mandater(83 mot 86 for de røde) så fikk nå de iallefall størstedelen av stemmene, med 51 prosent mot 49 prosent for den røde siden. Jeg finner jo det litt underlig at en stemme avgitt i Finnmark er så mye mer verdt enn en stemme avgitt i Oslo. Virker ikke spesielt demokratisk på meg.

Takk for den hedersbevilgningen og dine varme ord, jeg skulle ønske jeg kunne omtale deg i like varme ordelag, men det kan jeg ikke desverre, du er ikke unik i det hele tatt, du er et masse-menneske.

The Mass Man

Må du ikke være så opptatt av å være så enestående og unik nå, at du også ender opp som en av bermen. Du er nok ikke så spesiell selv gitt...

Og neida vi bor jo ikke i et demokrati. Det bare ser sånn ut tongue.png

Vi har iallefall ikke noe politisk nøytral presse. Det var mer tydelig enn vanlig at de heiet på de rød grønne i denne valgkampen, men det er jo ikke så rart sånn som journalistene stemmer. Å forvente at de skal legge sympatiene fra seg i valgkampen er vel som å forvente ytringsfrihet i Russland. Tendensen til å favorisere AP er faktisk enda sterkere hos redaktørene.

The Mass Man

Må du ikke være så opptatt av å være så enestående og unik nå, at du også ender opp som en av bermen. Du er nok ikke så spesiell selv gitt...

Og neida vi bor jo ikke i et demokrati. Det bare ser sånn ut tongue.png

Great comeback bro, seriously.

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?

mr.blonde.jpg

Selv om den borgerlige siden ikke fikk flest mandater(83 mot 86 for de røde) så fikk nå de iallefall størstedelen av stemmene, med 51 prosent mot 49 prosent for den røde siden. Jeg finner jo det litt underlig at en stemme avgitt i Finnmark er så mye mer verdt enn en stemme avgitt i Oslo. Virker ikke spesielt demokratisk på meg.

Årsaken: 1 stemme per avgitt stemme + 1,8 per kvadratkilometer land i fylket. smile.png

Edit: Mediedekningen under valget har vært rimelig partinøytral spør dere meg, har jo knapt vært fokus på sak i det hele tatt.

Bra Hamsun, du bruker den helt nye måten å burne folk på, laste opp bilder på forumer,. For en INNOVATIV og humoristisk måte å burne noen på, wow. Du tar faktisk bildet ut av kontekst og setter de inn i et svar med litt tekst ved siden av også bam så har du en helt ny og fantastisk måte å burne noen på. Du er første og eneste som noen gang har gjort det der, også for et kult bildet du valgte.

Bark no bite på deg også kanskje?

Det er jo egentlig ikkeno å diskutere. Valget er avgjort og Høyresiden har 4 nye år å bestemme hvordan de skal satse til neste år, nå som Sponheim ikke skal være på scenen mer kan jo faktisk Høyre jobbe med FrP ' />

Dog skal det sies at det er godt gjort å bli gjenvalgt, er svært sjelden en regjering blir gjenvalgt etter det jeg hører p

EDIT: fmoo, du får gjøre som vi alle andre massemenn gjør med de intellektuelt overlegne, ignorer ignorer ignorer hva de spyr ut :lol:

Bra Hamsun, du bruker den helt nye måten å burne folk på, laste opp bilder på forumer,. For en INNOVATIV og humoristisk måte å burne noen på, wow. Du tar faktisk bildet ut av kontekst og setter de inn i et svar med litt tekst ved siden av også bam så har du en helt ny og fantastisk måte å burne noen på. Du er første og eneste som noen gang har gjort det der, også for et kult bildet du valgte.

Bark no bite på deg også kanskje?

Jeg er glad du orker å bruke krefter på meg, du virker som et virkelig frisinnet menneske, jeg tør vedde på at du har masse å bidra med i det virkelige liv.

EDIT: fmoo, du får gjøre som vi alle andre massemenn gjør med de intellektuelt overlegne, ignorer ignorer ignorer hva de spyr ut :lol:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...