Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PuNky

VALG 09 - Battlefield.no Meningsmåling!

Valg 09  

201 members have voted

1. 1. Hvilket parti stemmer du?

• Fremskrittspartiet
      66
    • Arbeiderpartiet
      47
    • Sosialistisk Venstreparti
      11
    • Senterpartiet
      6
    • Kristelig Folkeparti
      1
    • Venstre
      18
    • Høyre
      33
    • Rød Valgallianse
      9
    • Demokratene
      0
    • Annet
      10

Recommended Posts

Men husk at miljø er mer enn co2-utslipp folkens.

Norge er utrolig dårlige til å ta vare på lokale miljøproblemer. De er bedre til å bygge høye piper, med andre ord. Vi vil jo til og med utrydde ulv(!). Vi bygger også om hele trollstigen for å få plass til flere souvenirsjapper som selger elg-caps (norges viktigste eksport). Og Lofoten vil vi bygge om til industriområde.

Her i Kanada hvor jeg bor nå har vi både puma og bjørn i turområdene. Det er ingen souvenirsjapper, ingen mobildekning og ingen toaletter på utsiktspunktene. I byparken her har blant annet ville kongeørner, coyoter og vaskebjørner sine områder. Og jo, Norge kan lett sammenlignes med Kanada, om vi bare begynner å ta vare på naturen vår.

Slik MPG vil, og slike AP og FrP ikke vil.

Vel, vel.. Ja, jeg er til en viss grad tilhenger av ulv.

Men jeg er glad jeg slipper å ta hensyn til puma og bjørn når jeg er ute og tusler i skogen.

Mener du at det er en ønskesituasjon at det er slike dyr rundt de store turløypene der tusenvis av mennesker ferdes hver uke?

Norge er utrolig dårlige til å ta vare på lokale miljøproblemer. De er bedre til å bygge høye piper, med andre ord. Vi vil jo til og med utrydde ulv(!). Vi bygger også om hele trollstigen for å få plass til flere souvenirsjapper som selger elg-caps (norges viktigste eksport). Og Lofoten vil vi bygge om til industriområde.

Her i Kanada hvor jeg bor nå har vi både puma og bjørn i turområdene. Det er ingen souvenirsjapper, ingen mobildekning og ingen toaletter på utsiktspunktene. I byparken her har blant annet ville kongeørner, coyoter og vaskebjørner sine områder. Og jo, Norge kan lett sammenlignes med Kanada, om vi bare begynner å ta vare på naturen vår.

Men jeg er glad jeg slipper å ta hensyn til puma og bjørn når jeg er ute og tusler i skogen.

Mener du at det er en ønskesituasjon at det er slike dyr rundt de store turløypene der tusenvis av mennesker ferdes hver uke?

Jepp. Er ikke de som ferdes der turister er, er turister som ferdes der de er. Det er nok av andre steder å ferdes.

Jepp. Er ikke de som ferdes der turister er, er turister som ferdes der de er. Det er nok av andre steder å ferdes.

Helt enig. Bjørnen gjør ikke annet galt enn å leve i sitt naturlige habitat. Så ja, mennesker må absolutt ta hensyn til dyrene. Noe annet er helt sykt.

balle..

2^. 4 nye år med en Erik Solheim som forsøker å snakke på engelsk, er mer enn jeg tåler tror jeg.

balle..

2^. 4 nye år med en Erik Solheim som forsøker å snakke på engelsk, er mer enn jeg tåler tror jeg.

erik solheim på sitt beste

sattan blir spennende, hvis venstre holder seg over sperregrense og sv fortsetter til helvete så er det blått med et mandat!

helt sykt at tv2 kan ha 84-85 mens nrk har 87-82, alt avhengig av venstre over 4.0 nå :lol:

Svært spennende faktisk.. men så har de nå også begynt med landsbygda. Antar blått gjør det bedre i de større kommunene

Norge goes blue today. I have spoken

Jævla møkka land. 4 nye føckings år me brutte løfter...

Hadde håpet på noe nytt nå. Men det er sånn hvert FORBANNA år !!!! :lol:

Fint å se at det(forhåpentligvis) blir rødgrønt igjen. Trist at Sponheim trekker seg, rå fyr sad.png

er ikke sikkert i det hele tatt, venstre over sperregrense = blått, venstre under = rødt, så langt. Nrk regner de under 4 prosent, tv2 har de over. I tillegg er det et utjevningsmandat som krf kjemper om som kan avgjøre.

kjempetrist med sponheim ja

byebye til sv da i allefall biggrin.png

Jævla møkka land. 4 nye føckings år me brutte løfter...

Hadde håpet på noe nytt nå. Men det er sånn hvert FORBANNA år !!!! :)

Det der forblir det samme uansett om det blir rødt eller blått...

Personlig så håper jeg at det blir rødt siden jeg syntes at det er det beste av to dårlige valg.

Edit: Jeg har mye respekt for politikere siden de klarer å snakke såpass mye bs og fortsatt se seriøst ut :lol:

nah, da ser det ut til å være avgjort til fortsatt regjering, fy faen, hadde i allefall håpet på mindretalls ap som høyresiden kunne jobbet med.. nå får sv fortsette å fucke opp utdanning og økonomi..

Lure på hvilken parti som har fremmet forslag om at det ikke er lov å selge øl på valgdagen...

Er det ikke lov å stemme i fylla? :lol::)

her kan man snakke overformynderi..

synes fakisk det er ok, handler om respekt for demokratiet sin viktigste dag, ble gjennomført i 1920 i fellesskap gjennom stortingsvalgloven.

nah, da ser det ut til å være avgjort til fortsatt regjering, fy faen, hadde i allefall håpet på mindretalls ap som høyresiden kunne jobbet med.. nå får sv fortsette å fucke opp utdanning og økonomi..

Oh joy... 4 nye år med herpings sad.png

Er så lei av rødt nå at jeg kan spy as

Syntes heller at de som står bak vinmonopolet og begrenenset alkoholsalget til visse dager og klokkeslett burde få svi...

Ingen alkoholsalg på valgdagen er faktisk ganske så bra da smile.png

Du skal faen være glad du bor i Uniteden !!!

Du skal faen være glad du bor i Uniteden !!!

nei, USA er helt totalt fucka, kunne aldri bodd her på en permanent basis

Venstre______________________________________________________Høyre

.................. De røde........De blå...........................................................USA

-------------------|---------------|---------------------------------------------------|

edit: forumet likte vist ikke mange space

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...