Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PuNky

VALG 09 - Battlefield.no Meningsmåling!

Valg 09  

201 members have voted

1. 1. Hvilket parti stemmer du?

• Fremskrittspartiet
      66
    • Arbeiderpartiet
      47
    • Sosialistisk Venstreparti
      11
    • Senterpartiet
      6
    • Kristelig Folkeparti
      1
    • Venstre
      18
    • Høyre
      33
    • Rød Valgallianse
      9
    • Demokratene
      0
    • Annet
      10

Recommended Posts

Høyre, fordi privat sektor har blitt skvist nok i løpet av siste fireårs periode. Ille at jeg risikerer å støtte FrP, men ble rævkjørt for ille ved at når jeg stemte AP forrige gang så fikk jeg fuckings Kristin Halvorsen som finansminister.

Den rødgrønne regjeringen har gitt oss ministere som Terje Riis-Johansen, Heidi Grande Røys, Bård Vegar Solhjell og Dag Terje Andersen, grunn nok til å stemme bort nåværende regime.

Stemte SP ved skolevalget

De andre er jo bare noen hyklere som vil slutte å motta mat fra bønder, men de skal jobbe MOT arbeidsløshet. Ja, hva med bøndende da? Fleste bønder har ikke utdanning for dem treng det ikke, sjøl utdanning er mye bedre for en bonde, så hva sjer med dem?

Edited by brisi1nor

FRP, enkelt og greit. Vent jeg kan ikke, Qed sier jeg og mine likesinnede må ha lav utdannelse og alder. 28 år, jobb i StatoilHydro og høyere utdanning passer jo ikke inn. Faen!

Jepp, samme her. Jeg har visst lav utdannelse, lav lønn og lav IQ.

Samme med alle kollegaene mine, mange av dem som skal stemme FRP i år. Tror nok de er veldig såret av uttalelsene ang folk som stemmer FRP ' />

Spørsmålet var; hva vil et spillforum stemme mest på. Jeg sa at tendensen fra skolevalget vil gjenspeiles på et spillforum, pga mange like personer: mange unge og da følgelig mange med lav utdannelse. At noen faller utenfor gjennomsnittet er rimelig selvsagt og jeg er også en av de. jeg bare spådde at det var flest frpvelgere her inne, at dere tolker det som angrep på dere selv istedetfor et karakteristika av et spillforum får være deres sak p

Vel, det er jo forståelig at de tolker det som et slags angrep. Nå skal det også sies at lavere utdannelse ikke betyr dummere. Så det er egentlig ikke noe å ta seg på vei av. Men for spillforum flest, så er jeg enig med Qed at det er mest sannsynlig med et flertall til FrP.

Jeg er så gammel at nå var det på tide å stemme Høyre. Er vel ikke så lenge til jeg må begynne å stemme PP tenker jeg :lol:

Stemte SP ved skolevalget

De andre er jo bare noen hyklere som vil slutte å motta mat fra bønder, men de skal jobbe MOT arbeidsløshet. Ja, hva med bøndende da? Fleste bønder har ikke utdanning for dem treng det ikke, sjøl utdanning er mye bedre for en bonde, så hva sjer med dem?

SP er de borgerlige judasene som gikk over til fienden...!

Den rødgrønne regjeringen har gitt oss ministere som Terje Riis-Johansen, Heidi Grande Røys, Bård Vegar Solhjell og Dag Terje Andersen, grunn nok til å stemme bort nåværende regime.

Ikke glem Djupedal da. Verste ministeren i min levetid hittil ihvertfall.

Folk burde stemme på hva som er best for dem eller plassen dem kommer fra, og IKKE for enkelt-saker som FRP samler stemmer på.

FRP vil være det verste å stemme for distriktene sånn som Troms og Finnmark, og ikke er vi plaget med alt for mange utlendinger her heller.

FRP er mer for Oslo og for folk i dem store byene.

Hvis du får kreft og må få behandling, så vil det koste deg flere års-lønner å få behandling.

Hvis du er uheldig og brekker en arm, 2000,- for å gipse den hos legen.

Har du en kronisk sykdom og må bruke medisiner hver dag, 40.000 - 60.000 i året koster det deg.

FRP vil gjøre Norge til den den NYE USA!

Bra poll. Tullepartiet Demokratene er med, men ikke det eneste ordentlige partiet, Miljøpartiet de grønne.

Jessjess!

Godt valg folkens, stem med måte.

Nå er jeg desverre 10 dager for ung til å stemme, men jeg hadde stemt AP (og stemte AP ved skolevalg. Her fikk de faktisk 55% oppslutning). Jeg er ikke fryktelig redd for høyre, selvom jeg deler allergien til Stoltenberg når det kommer til privatisering. Kan bli intressant å se, bare hold FrP ute av det.

Bra poll. Tullepartiet Demokratene er med, men ikke det eneste ordentlige partiet, Miljøpartiet de grønne.

Jessjess!

Godt valg folkens, stem med måte.

Der ja! Den der leita jeg lenge etter :lol: Ble Miljøpartiet de grønne for min del i år. Jevnt over en politikk jeg kan like og når jeg ikke hadde god tid til å sette meg inn i alle de andre valgene mine, ble det dem.

Jeg syntes det er artig å se trenden her på forumet. Avgiftsløftene til frp ser ut til å være det de fleste ser etter, deretter helse og barn. Sånn grovt sett.

Men har noen tenkt over politikken til partiet når det kommer til biologisk mangfold, miljø og slike ting. Ting som Norge har skrevet under på ørten konvensjoner om. Norge er unikt, og løsningen på kreftgåten kan like så gjerne være på dovre som i regnskogen. Den medisinen som gjør bl.a. hjertetransplantasjoner mulig kommer fra en liten omtrent usynlig sopp fra Hardangervidda. Bare en liten greie å tenke over.

Folk burde stemme på hva som er best for dem eller plassen dem kommer fra, og IKKE for enkelt-saker som FRP samler stemmer på.

FRP vil være det verste å stemme for distriktene sånn som Troms og Finnmark, og ikke er vi plaget med alt for mange utlendinger her heller.

FRP er mer for Oslo og for folk i dem store byene.

Hvis du får kreft og må få behandling, så vil det koste deg flere års-lønner å få behandling.

Hvis du er uheldig og brekker en arm, 2000,- for å gipse den hos legen.

Har du en kronisk sykdom og må bruke medisiner hver dag, 40.000 - 60.000 i året koster det deg.

Dette er jo en haug med bullshit du har kokt opp foran tastaturet. Enten får du ta utgangspunkt i fakta ellers så får du holde godt kjeft og ikke skrike og skråle som en eller annen stukket gris. Er du for dum til å forstå hva privatisering av sykehus betyr eller er dette bevisst skremselspropaganda ?

blablabla - masse bs

samme hvilket parti som kommer til makten i norge så kan de stemples som venstrevridd i internasjonal sammenheng, grunnet at alle må ta utgangspunkt i veldferdstaten, norges konservative høyre er mange lysår til venstre for usa sine mest liberale venstre-tenketanker. Å bryte med noen av de grunnleggende prinsippene i norsk oppbygging av stat ville ført til bannlysing på dagen. Norge har et nisjevalg og ikke noe grunnvollrokkende håp om endringer (heldigvis imo), det du skriver er med andre ord bare bs.

Dette er jo en haug med bullshit du har kokt opp foran tastaturet. Enten får du ta utgangspunkt i fakta ellers så får du holde godt kjeft og ikke skrike og skråle som en eller annen stukket gris. Er du for dum til å forstå hva privatisering av sykehus betyr eller er dette bevisst skremselspropaganda ?

Trur du ikke skjønner hvordan det vil bli, så du stemmer det du føler for ' />

[quote name=Er sånn det blir hvis FRP kommer til makta, face the facts! biggrin.png

Trur dere at det blir bedre med billigere alkohol, bensin og mere politi?

FRP er for ungdommer som ikke tenker på lang sikt hva som vil skje tongue.png

Trur dere at det blir bedre med billigere alkohol, bensin og mere politi?

FRP er for ungdommer som ikke tenker på lang sikt hva som vil skje huh.png

Vi har nok penger til å bygge 4 felts fra Kristiansand til Bodø.

Ja fy faen azz, bor lizzom så jævlig mange folk her i landet av vi trenger 4 felts fra kristiansand til bodø

samme hvilket parti som kommer til makten i norge så kan de stemples som venstrevridd i internasjonal sammenheng, grunnet at alle må ta utgangspunkt i veldferdstaten, norges konservative høyre er mange lysår til venstre for usa sine mest liberale venstre-tenketanker. Å bryte med noen av de grunnleggende prinsippene i norsk oppbygging av stat ville ført til bannlysing på dagen. Norge har et nisjevalg og ikke noe grunnvollrokkende håp om endringer (heldigvis imo), det du skriver er med andre ord bare bs.

Er sånn det blir hvis FRP kommer til makta, face the facts! biggrin.png

er ikke frp-velger, men du er jommen meg på tidenes bærtur hvis du tror frp kan få til så mye tullball

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...