Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
z0et :3

Frister å starte igjen

Recommended Posts

Vel jeg spilte vel 1mnd når det kom ut, men kammeratene mine og jeg gikk lei pga bugs osv og begynte å spille wow igjen. Men nå som blizz sakte men sikkert ødelegger wow mer og mer frister det svært å starte med AoC igjen. Det var gøy, mye bedre grafikk og fatality moves var grunn nok i seg selv nesten. Men jeg har liksom ikke den sjukeste lysten til å spille? Hvordan har spillet utviklet seg og noen som har noen pros imot WoW som gjør det mer fristene og bytte ut? Vet det er flere slike tråder men what the hell.

thankzz

Hvis du ikke har spilt spillet siden en måned etter launch så er det faktisk et helt annet spill du begir deg ut på. Vekk er de aller fleste bugs fra den gangen og inn har det kommer tonnevis med content, grinding for level er vel mer eller mindre avskaffet med nye playfields og dungeons. Combat dmg systemet og item stats er omgjort slik at man ikke blir oneshottet lengre,noen klasser har fått microen roet ned mens andre har får mer å gjøre på og gear har mye mer å si slik at det nærmer seg wow men ikke så mye at du slipper unna med å være godt gearet og talentløs.

Hvis du ikke har laget den før så er den der fremdeles ja.

Jeg forlenget abonnementet med et år forleden og oppdaget at jeg har fått expansion til aoc gratis pluss en beta spot til the secret world.

Hvilken server er du på da?

Necroene har blitt nerfet i nightfall treet, det har blitt snudd litt opp ned på slik at spells fungerer på en annen måte en tidligere og spells gjør merkbart mindre skade enn før. Reanimation treet derimot har blitt kraftig oppjustert og er i hendene på en god necro nesten så op som det er mulig. Etter patch 1.05 fikk mages mye mer hp, noe som gjør at man har mye større overlevelse enn det man hadde før og kombinert med stamina systemet så kan mages cc'e og kite melee karakterer mens pets spiser de opp. De eneste klassene mages generelt trenger å bekymre seg for er andre mages, asassins og dark templars som har blitt oppgradert fra gimpen alle ler av til magic dmg tank.

Hmm, kansje ta en titt igjen, kjøpte jo faktisk collectors edition en gang i tiden, stoppet på lvl 78 (mage)

Nå er jeg ganske snart 80. Har veldig lyst til å begynne med PvP, men samtidig også raide. Har aldri drevet med PvP egentlig og lurer på hvordan det med meg som har satt alle featsene mine i berserker. Hadde noen evt. orket å finne et bra spec til meg for PvP/PvE med helst 2H våpen.

Har lett her: http://feats.goonheim.com/barbarian#h1:abe...abeghijm1wy:175 men vet egentlig helt hva jeg skal velge.

Den siden med Feat Calculator du har der så ikke helt oppdatert ut, siden EB kom som første featen i General, og ikke Quick Recovery.

Her har du iaffal et et rent 2hbuild for PvP en kompis av meg kjører.

Nå er jeg ikke langt ifra å si farvel til AoC.

Folk sier at spillet begynner i level 80? Pisspreik.

Det er absolutt ikke en dritt å finne på. Vil man raide, er det helt umulig ettersom at det ikke eksisterer en eneste pug. Har prøvd hver eneste dag denne uken. Med et helt ekstremt hell, klarte faktisk å finne en i dag. AoC har en JÆVLIG mangel aktivitet og er igrunn bare dritt etter level 80.

Du spiller jo samme klassen som hele verden da.. Alle rolla jo barb for noen patcher siden til PvP.. Hvis du spiller på Fury finner du T1 pugs hele tiden også.. Personlig liker jeg best å gjøre vanlige 6man dungeons, siden T1 raid ofte er for lett og T2 bare tar jævlig lang tid mellom slagene. Prøv å roll en "nyttig" klasse til PvE så skal du se du finner pugs hele tiden.

Det er ikke det som er problemet. Jeg får alltid plass i raid om det faktisk er et. Det er bare den ekstremt lave aktiviteten. Jeg vurderer å bytte til Fury akkurat nå. På min server er det faktisk ikke så jævlig mange barbs. Du finner mest av Necroer og Demos

Server er du på da?

Crom og fury , der kryr det jo av pug raids.

Ps 10 ganger smartere og joine et guild og raide med btw :grr: