Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kurre

Post en sang: Elektronisk

Recommended Posts

Selv om jeg ikke er helt inne i dubstep så styns jeg denne tracken er ganske fet. Mye pågrunn av videoen og kanskje.. tongue.png (savn)

Når jeg var på utveksling i Wales merket jeg at Dubstep var veldig stort. Merker det begynner å innta veldig her også, spesielt hos dj's

Selv holder jeg meg til electronica og litt mer disco ish electro.

Sånn som denne godlåta!

edit: var jo ikke ferdig å skrive lols

Her har dere quality musikk for ørene deres, vet ikke hvor mange Electronica fans det finnes her.

Men siste skrik fra Anthony Rother MÅ BARE HØRES!! jeg ber dere ikke flere ganger som sagt :thumbsup:

iTunes Matters: Link

CD Matters: Link [Limited 300]

Hjelp en moderator som ikke kjenner musikkstilen, hva skal jeg omdøpe tråden til?

Den får tittel "Post en sang: <sjanger>"

Hjelp en moderator som ikke kjenner musikkstilen, hva skal jeg omdøpe tråden til?

Den får tittel "Post en sang: <sjanger>"

Post en Sang: Elektronisk

:)

Da får jeg vel poste musikken til en venn av meg da :D

Fyren er Genial Savant Musikker, produserer sirka 5 låter om dagen, Seriøst !

han har asperger's også kjent som AssBurgers som = Savant

Check it out !

her er youtube kannalen hans http://www.youtube.com/user/winterpiss

Nytt album kommer ut 22.02.2012, Savant - Vario

sjekk også tiligere albumet. Savant - Ninur

her er fra hans Tiligere prosjekt, "Vinter In Hollywood"

.

Awesomely fet låt til 2:27 hvor han går over board med dubben og mister låta helt. Jeg skjønner at han bygger opp til crecendo, men måten det gjøres fra 5:20 er langt bedre. Jeg mistet nesten interessen helt ved 2:27. :(

Awesomely fet låt til 2:27 hvor han går over board med dubben og mister låta helt. Jeg skjønner at han bygger opp til crecendo, men måten det gjøres fra 5:20 er langt bedre. Jeg mistet nesten interessen helt ved 2:27. :(

Godt poeng Pazuzu, men selv med sine små mangler er det en ganske fet sang imo ^^

btw, om du vil gi denne tråden en mer beskrivende tittel funker: "Post en sang: Elektronisk" :)

Moar:

http://www.youtube.com/watch?v=FHqCEouOxXM

Spotify: Tantrum Desire – Reach (Push The Feeling) - Dubstep Mix

@ Chze: har aldri skjønt fascinasjonen for denne typen "vokal". Rent instrumentalsk er det helt ålreit, bra treningsmusikk er det og, men når det høres ut som noen står og vrir ballene hans mens han "synger" så bare ødelegger det resten imho.

Anyways, får vel bidra litt, ikke bare kritisere... så på the voice(!) på fredag og ble litt overrasket når en gammel bekjent tok scenen. Shaun var en kompis fra gamle skoledager, fin fyr med et åpenbart musikalsk talent, har sluppet to skiver - begge i samlingen naturligvis og ypperlig "laid back" musikk som jeg til stadighet vender tilbake til. Uinteressert som jeg egentlig var i the voice føler jeg meg nå tvunget til å heie :p Poster en sang fra skiva "Sometimes Divided":

Og back to topic; electronica.

En klassiker som desverre ble spilt over ALT før i tiden -

:lol: :lol:

Ikke like bra som mesteparten av det gamle, men glad de har funnet nogenlunde tilbake til pre-millennia viben