Kurre 0 Report post Posted January 4, 2011 Fra nye plata til Deadmau5. Loving it Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted January 4, 2011 Fra nye plata til Deadmau5. Loving it 4+4 = 12 er faktisk helt genialt Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted February 4, 2011 Det er fredag igjen! Wales spiller rugbykamp mot England, med andre ord en spennende dag her borte i Cardiff. Selv om jeg ikke lengter hjem så må jeg poste en track fra nordmannen i Vinter In Hollywood! Noe av det minner litt om Justice. Linken er spotified Vinter In Hollywood - Virus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted February 28, 2011 Black Devil Disco Club - The Devil In Us, Dub version Denne er god for øra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted February 28, 2011 VIPPETISS! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted February 28, 2011 Siden dette er i praksis et nerdeforum: Tracklist 1. Agent Yoru wo Yuku -Agent Departs at Night- ([email protected]) 2. Hare Hare Yukai (The Melancholy of Haruhi Suzumiya) 3. Kanbu de Tomatte Sugu Tokeru -Crazy Udonge-In- (Touhou Project) 4. Help me, ERINNNNNN!! (Touhou Project) 5. Nowhere (Madlax) 6. Critias of Kiba (Yu-gi-oh Duel Monsters) 7. GONG (Super Robot Wars Alpha 3) 8. Mori no Kinoko ni go Youjin -Beware the Forest's Mushrooms- (Super Mario RPG) 9. Butter-Fly (Digimon Adventure) 10 Makka Na Chikai (Busou Renkin) 11. Airman ga Taosenai (Megaman 2) 12. Yuuki Vs. Iji (Musical: The Prince of Tennis) 13. Uninstall (Bokurano) 14. Tori no Uta (AIR) 15. You (Higurashi no Naku Koro ni) 16. Marisa wa Taihen na Mono wo Nusunde Ikimashita -Marisa Stole The Precious Thing- (Touhou Project) 17. Wily Stage 1 (Megaman 2) 18. God Knows... (The Melancholy of Haruhi Suzumiya 19. Motteke! Sailor Fuku (Lucky Star) 20. Gacha Gacha Herutsu ([email protected]) 21. Sousei no Aquarion (Sousei no Aquarion) 22. Futari no Mojipittan (Kotoba no Puzzle: Mojipittan) 23. Tsurupettan (Silver Forest (Kana)) 24. Here we go! (Super Mario World) 25. True My Heart (Nursery Rhyme) 26. Kiss My Lips (Saori Sakura Single) 27. Rodeo Machine (Halfby) 28. Overture (Dragon Quest) 29. Final Fantasy Theme (Final Fantasy) 30. Gacha Gacha Cu~te ([email protected]) 31. Aitsukoso ga Tennis no Oujisama (Musical: The Prince of Tennis) 32. Let's Go! Onmyoji (Power Instinct) 33. Sakura Sakura (Folk Song) Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted March 24, 2011 Does It Offend You, Yeah? sitt nye album har endel bra stuff Kan ikke fatte at jeg missa konserten deres her i Cardiff........... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted April 2, 2011 Jeg føler meg skitten, oooh så skitten Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted April 2, 2011 Jeg føler meg skitten, oooh så skitten Med god grunn. Denne musikken minner meg om når jeg lå i grøfta i min ungdom med øresus fra folk som har slått på en joikakakerboks hele kvelden og jeg selv var påvirket av absint og elendig hjembrent. Grøss... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted April 4, 2011 Nydelig dubstep Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted April 11, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qrGQDHPLJXs Tinderbox up in dis bitch. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted April 14, 2011 Alle vet at Tron Legacy var ikke noe å hoppe i taket for, men musikken derimot! The awesomes Tid for remixes Daft Punk - Adagio for Tron (Teddybears remix) Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted April 25, 2011 Justice - Civilization Kommer resten av albumet snart også montro? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted April 25, 2011 Morotråd. Hører egentlig ikke så veldig mye på slik musikk, men noen favoritter jeg har funnet meg The Bloody Beetroots feat. Steve Aoki - Warp 7.7 Pendulum - Witchcraft (Rob dubstep remix) Celldweller - Erasus Skrillex - Scary Monsters And Nice Sprites Deadmau5 - Ghosts 'n stuff Lady Gaga - Alejandro (Skrillex remix) Celldweller - Own Little World (We Will Never Die Klayton's Dubstep Remix) Og en sang noen av kompisene mine har laget (ligger på Spotify) Monophia - Aremis Enjoy lzm Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted June 3, 2011 Indie synth electro yea! Midnight Juggernauts - Shadows Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted June 3, 2011 Spotify: The Teddybears feat. The Flaming Lips - Crystal Meth Christian Quote Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted June 3, 2011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted June 11, 2011 Så grymt jävla skööööön! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted July 20, 2011 Trommer OG bass y0! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted July 20, 2011 Fra den nyeste plata til Digitalism Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted August 10, 2011 Rart denne ikke har blitt posta tidligere... Netsky - The lotus symphony: http://www.youtube.com/watch?v=D81P4nadaE4 Receptor - Burning Up http://www.youtube.com/watch?v=DKNAX4A02Og Receptor - Lullaby http://www.youtube.com/watch?v=E-IF8lSSY8I Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted August 10, 2011 Singel som noen venner av meg har laget. Monophobia - Life/Afterlife (spotify) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loff3n 1 Report post Posted August 10, 2011 (edited) Postet i feil tråd. Phail. Edited August 11, 2011 by Loffen™ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted September 8, 2011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted September 9, 2011 Vet ikke om det er rett å legge denne under her. Uansett, en låt jeg kom over en dag her som jeg synes var sinnsykt fet!: Quote Share this post Link to post Share on other sites