Wheelxflexlex6 245 Report post Posted October 19, 2013 Kanskje noen her kan hjelpe meg litt, på jobben i dag ble jeg inntrodusert for ei jente/dame som het Miranda. Hørte på en del låter og synes spesielt en av di var fengende, husker jeg ikke helt feil var det en mix med to andre folk (trur han ene het noe med alex), låta gikk ganske tidlig over i noe sinnsvak felegnukking (elektro-fele) lignende opplegg. Noen som veit hva jeg sikter etter? Kan det være Tiesto feat mason - Lethal industry? Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted October 23, 2013 Fra Jon Hopkins album Immunity. Fete glitch soundz 1 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted December 10, 2013 Aner ikke om dette kan rangeres som elektronisk, but anyslut: Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted December 17, 2013 At det er 13 år siden disse låtene ble sluppet er nesten ikke til å tro! Melody A.M står i mine øyne som det beste norske elektronika albumet. Tenkte kanskje noen her også trengte desembernostalgi utenom jul Velger derfor å dele disse to klassikeren, som i mine øyne er de beste verkene fra plata. Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted January 19, 2014 Røyksopp er alltid en klassiker! Liker godt deep house og kom over denne kosesangen. Vrikker litt i poten! 1 Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted January 29, 2014 Fant også denne godbiten av en remix. Føler jeg har hørt den før men nå har ihvertfall jeg også den! http://www.youtube.com/watch?v=07Pevq2CKAg Håper bare ikke det blir klager fra naboen nede Share this post Link to post Share on other sites
SBaL 2 Report post Posted February 5, 2014 Kanskje litt i det roligste laget, men samma det. Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted February 7, 2014 (edited) nei det går jo bra. En annen nice http://www.youtube.com/watch?v=07Pevq2CKAg Edit: Uh jeg hadde jo akkurat posta denne lol Edited February 12, 2014 by SpookyManooky Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted March 2, 2014 Vibrasphere er egentlig et ferdig prosjekt men de spilte nylig i Oslo på en festival. Fikk ikke muligheten til å dra men kan tenkes det var fett.Dette er en mix da men men 1 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 2, 2014 Deilig progresive HOBOBOI Må¨sjekke ut Vibrasphere nå. Legger til en fra Gorgon City, Cycles - hørt mye på den i det siste, egentlig mye av det som kommer fra Black Butter Records 1 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 4, 2014 Og en norsk en... denne er jo ganske fin Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted March 13, 2014 Nå som vi er inne på norsk må jo denne nevnes. Syns det var rart den ikke var her fra før, eller er det bare jeg som var dårlig til å lete? For de som liker litt ting rundt, så laga de en kortfilm for promoteringa av denne låte, nydelig kortfilm til en nydelig låt. Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted March 25, 2014 Nå som sommeren snart er her, og vi alle skal slappe av på stranda : http://youtu.be/sORoQcq61_s Share this post Link to post Share on other sites
SBaL 2 Report post Posted March 25, 2014 Monsterpus slår til igjen. Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted March 25, 2014 syns denne er bra jeg da Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted March 25, 2014 1 Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 1, 2014 1 Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted April 26, 2014 Dagens snåle request. I ett par filmer har jeg sett det bli brukt elektrisitet mellom stolper, og at det lagde lyd. Dette ble gjort på et sånt vis at det ble musikk.. Man kan også se det i den nyeste spiderman filmen... Dersom dere har musikk med sånt eller vet hvor jeg kan skaffe og høre, så gi meg link og info! Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted April 27, 2014 I FOUND IT! Eksempel: Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 29, 2014 http://youtu.be/rBrZ1GfuGPE 1 Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted May 4, 2014 Tråden trenger mer DnB. Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted May 5, 2014 Norsk bidrag denne gangen Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted May 7, 2014 Flere godsaker ifra vårt vakre land Og en til Share this post Link to post Share on other sites