Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kurre

Post en sang: Elektronisk

Recommended Posts

Kanskje noen her kan hjelpe meg litt, på jobben i dag ble jeg inntrodusert for ei jente/dame som het Miranda.

Hørte på en del låter og synes spesielt en av di var fengende, husker jeg ikke helt feil var det en mix med to andre folk (trur han ene het noe med alex), låta gikk ganske tidlig over i noe sinnsvak felegnukking (elektro-fele) lignende opplegg.

Noen som veit hva jeg sikter etter? :)

Kan det være Tiesto feat mason - Lethal industry?

At det er 13 år siden disse låtene ble sluppet er nesten ikke til å tro! Melody A.M står i mine øyne som det beste norske elektronika albumet.

Tenkte kanskje noen her også trengte desembernostalgi utenom jul :)

Velger derfor å dele disse to klassikeren, som i mine øyne er de beste verkene fra plata.

Røyksopp er alltid en klassiker!

Liker godt deep house og kom over denne kosesangen.

Vrikker litt i poten!

• Like 1

Vibrasphere er egentlig et ferdig prosjekt men de spilte nylig i Oslo på en festival. Fikk ikke muligheten til å dra men kan tenkes det var fett.
Dette er en mix da men men
  • Like 1

Deilig progresive HOBOBOI :) Må¨sjekke ut Vibrasphere nå.

Legger til en fra Gorgon City, Cycles - hørt mye på den i det siste, egentlig mye av det som kommer fra Black Butter Records

• Like 1

Nå som vi er inne på norsk må jo denne nevnes. Syns det var rart den ikke var her fra før, eller er det bare jeg som var dårlig til å lete?

For de som liker litt ting rundt, så laga de en kortfilm for promoteringa av denne låte, nydelig kortfilm til en nydelig låt.

syns denne er bra jeg da :)

Dagens snåle request.

I ett par filmer har jeg sett det bli brukt elektrisitet mellom stolper, og at det lagde lyd. Dette ble gjort på et sånt vis at det ble musikk.. Man kan også se det i den nyeste spiderman filmen...

Dersom dere har musikk med sånt eller vet hvor jeg kan skaffe og høre, så gi meg link og info!

Flere godsaker ifra vårt vakre land :)

Og en til :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...