Kurre 0 Report post Posted August 14, 2009 (vet det allerede er en hardstyle tråd, men dette er noe litt annet) De vanlige reglene gjelder. Hør sangen til den forrige posteren, kommenter og post en sang selv. Jeg sparker i gang løpet med et par gode eksempler: Daft Punk - Aerodynamic Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted August 14, 2009 Ratatat - Wildcat vet ikke om dette er riktig sjanger, men.. Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted August 14, 2009 God musikk har ikke noe i denne tråden å gjøre ViVa. edit: trodde jeg var i gabber syre tråden. Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted August 14, 2009 Helt riktig musikk viva keep em coming Begge sangene var forøvrig helt magiske likte spesiellt Wildcat! Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted August 14, 2009 Er ofte litt usikker på hvor linja går mellom electronica og electronic og nabo sjangere, men slenger ut noen god låter som holder seg rundt det området. enjoy! Share this post Link to post Share on other sites
Ulvhedin 0 Report post Posted August 14, 2009 MGMT - Kids The Knife - Heartbeats Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted August 14, 2009 Er ofte litt usikker på hvor linja går mellom electronica og electronic og nabo sjangere, men slenger ut noen god låter som holder seg rundt det området. enjoy! Picture This soundtracket fantastisk! uansett: ratatat har MYE bra! de to new yorkerne skulle hatt en medalje! Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted August 16, 2009 Enig der! er blitt ganske Ratatat frelst nå et til gullkorn fra gutta: Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted August 16, 2009 Setter standarden for DnB i '09 B-Complex - Beautiful Lies Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted August 17, 2009 Ah blir helt vill i buksa av "In Silico"-albumet til Pendulum som kom ut ifjor Pendulum - The Tempest En av de beste sangene til Prodigy imo Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted August 18, 2009 Enig der. Da jeg hørte den plata ble plutselig Pendulum et av yndlings banda mine. men her er noe annet fett: Share this post Link to post Share on other sites
EEYZAURUZ 0 Report post Posted August 18, 2009 The Qemists - Lost Weekend The Qemists og B-Complex er elsk<3 Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted August 22, 2009 edit: kanskje litt mere indie enn electronica(?), men fortsatt digg beat som passer litt inn her Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted September 7, 2009 Toro y Moi - "Talamak". Share this post Link to post Share on other sites
Jamasterjay 0 Report post Posted September 8, 2009 Finnes det en egen tråd for house/dance? Share this post Link to post Share on other sites
Ramboknut 0 Report post Posted September 9, 2009 Føler man ikke er helt ferdig med å pushe ratatat i denne tråden Ratatat - Nostrand 17 years er sååå elsk! <3 Share this post Link to post Share on other sites
cravi 0 Report post Posted September 12, 2009 Fever Ray is the solo project of Karin Dreijer Andersson, who is one half of the Swedish electro act The Knife (the other half is her brother Olof Dreijer). Dette er ikke electronica slik man kjenner den, mere elektronisk ambient og avant-garde. Share this post Link to post Share on other sites
Kayman 2 Report post Posted September 13, 2009 Føler man ikke er helt ferdig med å pushe ratatat i denne trådenRatatat - Nostrand 17 years er sååå elsk! <3 Kom tilfeldigvis over det bandet i en eller annen tråd her før sommerferien, og det har faktisk utvikla seg til å bli favorittmusikkvalget når jeg venter på noe, spesielt ved reiser. Har vel sittet med ei bok/et blad, og Ratatat på ørene de tre-fire gangene jeg har vært på Gardermoen siden... Musikken passer sikkert også veldig bra til nachspiel, det må forsøkes neste gang. Ratatat - Tropicana Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted September 14, 2009 Kjører på med litt DnB jeg, kan bli litt slitsomt i lengden, men det funker med litt variasjon ' /> Feeeeet DnB låt, synd greia midt i ødelegger :-|[/i] Unknown Error - The Yearning Ambient, chill - skalleskuddmusikk. The Temper Trap - Science of fear, Mistabishi Remix Om du fulgte med på "The Best Damn Movie Comp Period" fra Source Radio, så har du garantert lagt merke til denne sangen - som da var intromusikken. dyF 1.6 - Crawling Chill, ambient, det meste - dyF er også kjent som Pathologist, fyren fra Unknown serien (Mage pvp @ Warcraftmovies) High Contrast <3 Med vokal! Electroheadz - Out of Asia (Ambient mix) Aner ikke hvilken sjanger dette blir plassert i, musikk som kan nytes iallefall Share this post Link to post Share on other sites
CrabMan 0 Report post Posted September 14, 2009 Får jeg lov å poste den her? Er ikke så stødig på sjangere. Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted September 15, 2009 Electronica er ikke min største sjanger, men jeg er fan av M83 type musikk. Kom over de her i går, konge! Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted September 19, 2009 I kveld blir det konsert med Ultra Sheriff så kom dere til Volda folkens! Det kommer til og ta helt av! Ultra Sheriff Myspace Firestorm, firestorm! Burn everything away! Share this post Link to post Share on other sites