Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Steiner

Gutta i Kongo

Recommended Posts

liker ikke skjegget til han der Joshua-karen. Ser ut som en seksuelt misbrukt sørlandsprest fra 1800-tallet

Ja å sende inn en spesialstyrke i Kongo for å bryte de ut høres ut som veien å gå :wub: La oss heller ringe Jack Bauer.

Bah, bare kutt all statstøtte til Kongo, så er de fri på dagen. Om de er skyldige bør de så klart bli sittende der nede.

Strengt tatt tviler jeg på at de er skyldige i annet enn å være så tette at de dro til Kongo. Hele saken er full av logiske brister og idioti fra ende til annen.

åssen i HELVETE kan dere TRO at de er uskyldig når de har bilde av en jenterumpe på mobilen! :wub:

Jeg holder personer med bilder av jenterumper på telefonen i høyeste aktelse! :wub:

Men jeg har ombestemt meg, jeg syns de virker litt mistenkelige likevel.

Som jeg forsto det så påsto de at de forsvant inn i jungelen mens de hylte som jenter etter å ha blitt ranet. Hvordan har det seg da at den ene sørlandspresten står og vasker blod ut av bilen, mens den andre tar bilder til facebookprofiler?

Jeg foreslår en Battlefield.no Kommisjon, hvor vi alle er dommere, jury og bødler.

Jeg er i liten tvil om at de har noen mørke hemmeligheter på gang. Spørsmålet er jo om de kvalifiserer til den straff de er i ferd med å pådra seg.

100 gr meierismør

1 dl sukker

3 dl havregryn

2 ss kakao

2 ts vaniljesukker

2 ss kokt, kald kaffe

Alle ingrediensene moses sammen med hendene.

Lag små porsjonsboller, og rull bollene i kokosmasse. Sett bollene kjølig før de serveres

Zenox: Man kan bli dømt til døden i kongo, men landet praktiserer ikke dødsstraff.

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de gjør en så stor sak av dette "drapet". Skjer det ikke hundretalls like ille\enda værre drap i den regionen hver eneste dag? Hvor svært få til ingen får noen skyld?

Eneste grunnen til at de bryr seg er fordi nordmennene er hvite, og de kommer i fra et av verdens rikeste land. De "prøver" å få en seriøs rettsak, rett og slett for når de legger ut pengekravet mot staten Norge skal vi ha inntrykket av at de mener alvor, og at vi "må" betale. Du ser de står der inne med de fancy "rettsklærne" dems som de ganske sikkert har sett på et vhs-opptak av en eldgammel B-rettsakserie fra Hollywood. Samtidig sitter de plaststoler til 3 øre hver, og det er jo svært tydelig at kopieringa av rettsak-vhs'en dems ikke går som planlagt, iom. at alle skriker, hyler og bæljer inne i salen. Skulle nesten tro de har blandet rettsaksvhs'n dems med en enda eldre sitcom-vhs. Dommeren gir jo og faen, så en kan jo lure på hvem i helvete som sitter bak å styrer alt dette? Sikkert han som til slutt skal ha alle pengene.

Nei, ikke gi dem fem flate øre, bruk heller pengene på følgende forslag:

Vi går i god gammeldags hollywood-swat-style inn i fengselet med 20 helikoptere stappfulle med übersoldater, som skyter alle unntatt nordmennene.

Sannheten er at dette er kun stort i Norge, saken får liten oppmerksomhet i Kongo.

Når det er sagt så trodde jeg virkelig regjeringen, sissyboys som er er, ville engasjere seg litt mer enn å sende to løkhuer fra UD for å overvåke situasjonen i håp om å på sikt få saken i EU-domstolen.

Står fortsatt ved min uttalelse ang å sende Krekars styrker inn i landet ghettostyle.

Med den evneveike regjeringa vi har hadde jeg ikke forventet mer enn løkhuer fra UD. UD er forøvrig ikke noe annet enn innavl, så der kan en ikke forvente mye fornuft eller hjelp ifra. Nå vet ikke jeg hvor mye av statsbudsjettet vi kaster på kongo, men om vi hadde skrudd igjen krana, så kunne vi vel fått saken opp i EU-domstolen igår.

Jeg er positiv til at nordmenn eller andre som bedriver skurkestreker blir stilt til retten i landet de skurket mot, jeg har ingen sympati med narkotikasmuglerene i Bolivia, ei heller med småbarntafserne i Thailand. If you can't do the time, don't do the crime. Og pokker om jeg vil at de skal sone i Norge, vil en ha norske straffer, får en bryte loven i Norge.

Mye enig i Whitefall der ja.

Jeg ser ikke noe problem og sone straffene i Kongo. MEN og mener MEN, alle fortjener en skikkelig rettsak !

Jeg regner med at de var klar over lovverket og hvordan domstolen fungerer i Kongo før de begynte med lovbruddene sine der nede, da får de ta konsekvensene av det.

Når det er sagt så trodde jeg virkelig regjeringen, sissyboys som er er, ville engasjere seg litt mer enn å sende to løkhuer fra UD for å overvåke situasjonen i håp om å på sikt få saken i EU-domstolen.

Står fortsatt ved min uttalelse ang å sende Krekars styrker inn i landet ghettostyle.

Tipper UD holder lavt profil og venter på at dommen blir gitt før de evt. griper inn. Dermed gir de også Kongo en sjangse til å vise at de faktisk er en rettstat og kan føre en rettsak nogelunde riktig for seg og Norge følger internasjonale normer og regler. Hvis man først skal gripe inn så har man en mye sterkere sak hvis man kan vise til en korupt og latterlig rettsak slik som Kongo nå fører.

Mye enig i Whitefall der ja.

Jeg ser ikke noe problem og sone straffene i Kongo. MEN og mener MEN, alle fortjener en skikkelig rettsak !

Ja, glemte å få med meg det i utbruddet mitt. En skikkelig rettsak er et must, ikke en sånn farse som de driver med nede i Kongo. Ettersom Kogloneserene? mener at dette er en militær sak, foreslår jeg krigsretten i Haag. Det sirkuset de holder med inngangsbiletter der nede holder ikke. Jeg hadde nektet å anerkjenne den retten også.

Tipper UD holder lavt profil og venter på at dommen blir gitt før de evt. griper inn. Dermed gir de også Kongo en sjangse til å vise at de faktisk er en rettstat og kan føre en rettsak nogelunde riktig for seg og Norge følger internasjonale normer og regler. Hvis man først skal gripe inn så har man en mye sterkere sak hvis man kan vise til en korupt og latterlig rettsak slik som Kongo nå fører.

Er vel egentlig dette jeg også håper på, men kjenner jeg handleveike nordmenn rett så gjør`em ikke dritten selv om offentlig steining blir utfallet. Vi er ikke akkurat kjent for å sette hardt mot hardt.

Hvor blir`e av Brynjar Meling når vi faktisk trengern? Eller... han ville kanskje jobbet for aktoratet i denne saken.

Jeg regner med at de var klar over lovverket og hvordan domstolen fungerer i Kongo før de begynte med lovbruddene sine der nede, da får de ta konsekvensene av det.

Hvilke lovbrudd? Ah, det stemmer det ja, du har jo allerede funnet de skyldig. Forøvrig kan du ikke akkurat forlange at de er synske, og dette er første gangen jeg har hørt om at hvite folk har blitt stilt for retten der i et forsøk på å presse så mye penger som mulig ut av Norge.

10.39: Da en av de norske journalistene tilbød Joshua French snus ble det stort oppstyr blant soldatene, som mistenkte at det kunne være narkotika.

French prøvde å forklare at det var tobakk, men soldatene var så skeptiske at de skar opp en porsjon med posesnus. Soldatene hevdet også at det kunne være beroligende midler i snusen som gjør at de tiltalte ikke snakker, eller at det kunne være gift.

Journalistene som var til stede da episoden fant sted fikk beskjed om at hvis det skjer igjen, at man gir de tiltalte noe, vil man bli arrestert. Snusen ble konfiskert.

Hehehhe. Der lo jeg litt.

De gutta er nok ikke mors beste barn. Derimot er jeg veldig i tvil om de virkelig er skyldige. Det er store huller i historien begge veger enten man skal prøve å få dem frifunnet eller dømt.