Sign in to follow this  
Luremus

Dexter

Recommended Posts

Fy faen serien her har blitt røv.

Det skal være sikkert og visst.

En iskald seriemorder har nå blitt til en edgy emo med en smak for blod.

Datt ut for noen episoder sida. Og angrer ikke. Tragisk siste seog for en slik serie.

Skal ha kudos tho for å klare å gjøre Debra mer attraktiv :p

Legger denne i spoiler, siden det er snakk om seriefinalen.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg var ikke helt fan av hvordan denne serien sluttet. Det har vært min favorittserie gjennom alle sesongene, men avslutningen synes jeg var dum. Jeg skjønner hvorfor de avsluttet den slik og betydningen bak det, men... Nei, hadde håpet på en happy ending faktisk, noe jeg sjelden gjør. Meh

siste episode idag, gleder meg. syntes det er tragisk at det er siste episode for en så bra serie - men skjønner de, bedre å gi seg mens den er bra :p

Legger denne i spoiler, siden det er snakk om seriefinalen.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg var ikke helt fan av hvordan denne serien sluttet. Det har vært min favorittserie gjennom alle sesongene, men avslutningen synes jeg var dum. Jeg skjønner hvorfor de avsluttet den slik og betydningen bak det, men... Nei, hadde håpet på en happy ending faktisk, noe jeg sjelden gjør. Meh

Er veldig enig meg deg her. Men sesong 8 har vært rævva i forhold til resten av sesongene.

Avslutningen var litt vel kjedelig og brå.

Deb døde kanskje litt vel plutselig og kjedelig. Jeg hadde nesten håpet at Dex skulle bli avslørt. Det at Saxon mer eller mindre overga seg var også merkelig.

enig night, syntes trinity var best. men avsluttninga var rævva. ble nesten sur, kan ikke avslutte med at han starter et nytt liv - noe jeg har venta på lenge.

de prøvde jo bare å avslutte alt i siste episode, det var dårlig :p

Hvordan slutta det? Gidder ikke å se mer så det er bare å fortelle.

Deb dør. Saxon dør. Dexter sender Harrison og Hannah ut av landet. Dexter dumper liket til deb i sjøen, for deretter å kjøre båten sin inn i en storm. Dexter forsvinner sporløst. (Det vises et klipp etterpå der en litt vel skjeggete Dexter jobber med noe innen tømmer/transport av tømmer. Han går inn i ei hytte, setter seg ned, ser opp - The end.)

Edited by WriteX

Hvordan slutta det? Gidder ikke å se mer så det er bare å fortelle.

Deb dør. Saxon dør. Dexter sender Harrison og Hannah ut av landet. Dexter dumper liket til deb i sjøen, for deretter å kjøre båten sin inn i en storm. Dexter forsvinner sporløst. (Det vises et klipp etterpå der en litt vel skjeggete Dexter jobber med noe innen tømmer/transport av tømmer. Han går inn i ei hytte, setter seg ned, ser opp - The end.)

:lol: :lol: :lol:

Fikk endelig sett siste episoden selv. Vet ikke helt hva jeg synes, men føles ut som om det er for mange løse tråder for min del

Fikk endelig sett siste episoden selv. Vet ikke helt hva jeg synes, men føles ut som om det er for mange løse tråder for min del

Nja, litt enig. Jeg følte mer at de løse trådene ble avsluttet på en dårlig/hastet måte