Sign in to follow this  
Luremus

Dexter

Recommended Posts

wæææææ. klarer ikke vente!!!

Dette blir sesongen over alle sesonger i Dexter. Forventningene mine er enorme! dette må bli bra. Fyfaen de kan det med cliffhangere ihverfall. ødelegge folk på denne måten, jeg vil ikke vente 1 uke til! :(

Daså :p

Trodde det var siste jeg, men er vel snart på tide at serien slutter.

Håper bare de ikke drar den alt for langt ut som visse andre serier.

Ajajaj! Nå skal jeg laste ned første episoden i sesong 7. Gleder meg

da var dagens sett:D fikk roet seg litt fra forrige episode. Lurer på åssen dexter skal lirke seg ut av denne. spennende as hell

da var dagens sett:D fikk roet seg litt fra forrige episode. Lurer på åssen dexter skal lirke seg ut av denne. spennende as hell

Enig. Hadde ikke samme crazy avslutning/cliffhanger som forrige, men allikevel en meget god episode! Masse bra oppbygging. Gleder meg til å se hva som skjer videre.

Noen som så previewen til neste episode etter rulleteksten? Ser ut som klubbeieren har funnet ut om Dexter!

God episode, tror Deb blir mer og mer med på det fra nå av. Spent på hvordan dette utvikler seg!

En ting jeg ikke likte var at nå som Dexter endelig hadde klart å gjøre Louis pissed off så knerter de ukrainske folka han. Da ble jeg litt lei meg. Hadde håpet på en stor konfrontasjon mellom Dexter og Louis.

Er forøvrig storfan av Yvonne fra bl.a. serien Chuck, så håper veldig det blir litt romanse mellom Dexter og henne :D

har nå sett ferdig sesong 6, syns sesong 6 har vært en av de beste sesongene til nå. Har nå begynt på sesong 7 og er jævlig spent på hva som skjer videre :confused:

har nå sett ferdig sesong 6, syns sesong 6 har vært en av de beste sesongene til nå. Har nå begynt på sesong 7 og er jævlig spent på hva som skjer videre :confused:

Ikke sant? Blir bedre og bedre imo

Synes også Isaac er en strålendes kar. Synd de ikke kan være buddies. Og jeg håper for alt i verden at Yvonne blir en sesong til! Hun er by far den beste kvinnelige motparten Dexter har hatt gjennom årene. Rita var ok, men kjedelig, Layla var fucked up og stygg med en irriterende stemme, og Lumen var heller ikke noe særlig. Hannah er både hot og kul samtidig som hun har en mye mer spennende bakgrunn imo enn de andre.

Mine tanker videre i sesongen. Satte det i spoiler i tilfelle folk ikke vil høre om mine spider senses sier meg.

Dessverre får jeg bare vibes av at Isaac kommer til å knerte henne i slutten av sesongen, men håper for all del at det ikke skjer. Nå har alle damene i Dexter sitt liv vart en sesong - utenom Rita naturligvis - så håper virkelig de bryter det mønsteret og lar henne bli lenger

Hanna er deilig:D Men tipper ho dauer til slutt. Og at den neste chicken til Dex er Deb:P satan for en episode. Laguerta står ved Dexters båt, Deb innrømmer hennes følelser. Isaac er fag??!... Nei fifaan sesongen her er konge!

tydligvis ingen her som har sett den forrige og dagens episode eller? spennende as hell nå syns jeg. La Guerta er på dexter som aldri før. 2 episoder til av denne sesongen. blir en thriller avslutning :D

Jeg ser de med en gang de kommer ut! Er addicted kan man si

Ja, det bygger seg bra opp! Tipper sesongen ender med at La Guerta konfronterer Dex med det og at han sier ja. Dumt det er så få episoder igjen :(

Dritt! :( Ble forbanna på Hannah nå. Kunne de ikke bare vært sammen og levd lykkelig i alle dager?

Dexters forholdsproblemer aside, så er jeg spent på hva sesongfinalen har å by på. La Guerta er jammen nære nå, og Estrada har sett ansiktet til Dexter også.

holy fuck. Blir en lang ventetid igjen! når starter det opp?