Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
bjelle

«bestefaren i norsk gaming»

Recommended Posts

Kanskje ikke så mange men jeg har ihvertfall spilt siden første beta utgaven :D Ikke at det spiller noen rolle siden spillet har forandret seg til det verre opp gjennom årene. Tenker da typ miljøet. Altfor mye lollerkidz og pwn pwn prat og sånt som jeg ikke takler :D

Hvis han er bestefar...? Og jeg er 34 og spiller nå BF1943 - og spilte BF1942 når det kom ut... Hva er jeg da? :D

12:19 aU|zEn Jeg har aldri sagt jeg er en av verdens beste

12:19 aU|zEn er faktisk dagbladet som omformulere en del av det jeg har sagt

12:19 aU|zEn til noe som ikke stemmer

12:19 aU|zEn så det er ganske greit

5 år lolz for en n00b, 9 år siden jeg starta for faen!

Jeg har også 9 års jubileum i år med Cs 1.x og senere CS:S, men min skill (eller den totale mangel på det) er ca den samme som for 9 år siden. Sikkert derfor Dagbladet ikke er på døren :D

Hvis han er bestefar...? Og jeg er 34 og spiller nå BF1943 - og spilte BF1942 når det kom ut... Hva er jeg da? :tafse:

Jeg kan godt kalle deg oldefar, men Grand Old Man høres bare bedre ut :D

Eventuelt kan du også kalles krigsveteran :tafse:

Grand Old Man minner om en gammel Colonel Sanders på en elvebåt i Mississippi :D

Grunnen til at han kalles "bestefaren i norsk gaming" er vel fordi han har mye erfaring innen klanmiljøet, ikke fordi han har hatt spillet installert på dataen jævla lenge.

lol. Norsk "gaming"? Så "gaming" er altså CS og liknende? Så når man gamer, så er man en gamer, men bare hvis man gamer skikkelige games som CS. Gamer man Super Mario er man ikke en gamer? Lols.

En journalist som skriver i det blå. :D sjokk

Drøyt at det bare er ni år siden jeg begynte med onlinespilling, virker som et helt liv.

Hadde det vært en av gutta fra the urly days som fortsatt spillte CS, som ble blitt intervjuet, ville jeg følt at mannen virkelig trengte å få seg et "liv".

Godt at han bare er 25...

Kunne like gjerne intervjuet Lamaleif her på forumet - som spilte CPL-kvalik i CS 1.2 eller 1.3! Dessuten bør man være MINST 30 for å bli kalt "bestefar" - selv i gamingverdenen.

Pft fuck off! Har gama siden 1992 jeg! :D Sega Mega Drive :D

Nå drives det jo sjeldent med god journalistikk her i Norge da, så den der tar man lke seriøst som alt annet som skrives for tiden.

Ingen kaller seg bestefar-gamer uten å ha vokst opp med C64 og Amiga.

Jeg vokste opp med Amiga 500+

Er jeg og en bestefar innen gamingverden da? Spillte jo spill som Test Drive, Interceptor, Gunship 2000, Rick Dangerous og Flashback.

Den tiden et spill fikk plass på en floppydisk og grafikken var

og
.

Husker vi satt og gjettet på de spørsmålene man måtte svare på før spillet startet for å bevise at man var gammel nok. Har også "jukket" på meg senebetennelse av den helvetes Amiga-joysticken og "Winter Games" :-/