Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Luremus

Info om Map Pack 3!

Recommended Posts

Treyarch kjører på med enda flere kart i august til konsollene, vi pcgamere får de vel gratis noen uker senere, som vanlig. biggrin.png

Reinforcements are scheduled to arrive for one of the most-played online multiplayer games, as Activision and developer Treyarch, confirmed plans today to deliver Call of Duty: World at War Map Pack 3 in August. Check it out:

Building on the success of Map Pack 1 and Map Pack 2, we’ve decided to continue support for CoDWaW and announce the upcoming release of Map Pack 3. Today, we’re happy to bring you the first details.

Call of Duty: World at War Map Pack 3 further expands the awesome COD multiplayer experience with four brand new maps.

Fight for ocean territory in "Battery," an armored island surrounded by anti-ship mines and shore to ship cannons. Watch out for sniper fire as you defend Russia's most coveted resource in "Revolution," and keep a sharp eye out through the dense, overcast city streets in "Breach," set at Berlin's historic Brandenburg Gate. Zombies return in all their undead glory with "Der Riese" (Zombie Factory), a Nazi research facility featuring the weapon upgrading Pack-A-Punch Machine. Use the teleporters to escape in an instant and fight to the death in pursuit of the map's 10 new Achievements/Trophies.

Det er allerde så mange kart i CoD5, at det er nesten forvirrende. Syv nye siden release, om man ikke teller med zombie mode. Heldigvis har jeg en fantastisk tilpassningsdyktig hjerne, så jeg klarer såvidt å presse inn alt det nye, også disse når de kommer.

Det eneste jeg finner litt kjedelig, er at det norske miljøet har egentlig aldri sett at CoD5 er hakket bedre enn CoD4. Sånt rent objektivt *host* biggrin.png

Skuffa Zlarken, en kar som deg brude visst bedre. Cod 5 er ræva. Cod 4 var mye bedre.

Fra en rotte til en annen bør du slutte og spille Cod 5

kommer serverene dere har oppe nå til og bli patchet til 1.6 vi venter !!!!!!!!! <3

Dersom det er ønkelig med CoDWW servere her så fikser jeg et par av de til å kjøre den nye map pack. Forsøker en patching senere i kveld.

PS! Har godt over til Windows 7 på alt jeg har her så må confe opp igjen alles ' /> Håper CoDWW serveren kjører der da p

Et par av CoDWW serverne dør når filer til Modern Warfare 2 server er tilgjengelig.

kommer serverene dere har oppe nå til og bli patchet til 1.6 vi venter !!!!!!!!! <3

Dersom det er ønkelig med CoDWW servere her så fikser jeg et par av de til å kjøre den nye map pack. Forsøker en patching senere i kveld.

PS! Har godt over til Windows 7 på alt jeg har her så må confe opp igjen alles ' /> Håper CoDWW serveren kjører der da p

Et par av CoDWW serverne dør når filer til Modern Warfare 2 server er tilgjengelig.

digg bare få opp en HC med blanding av nye og gamle map så e vi der :)

liste vi ønsker vertfall HC : upheval , hangar , seelow , nightfire , breach

Edited by 3ng3l

Da er serverne (alle 5) oppdatert til versjon 1.6 men jeg har ikke lagt om map ennå da jeg fikk noen problemer med punkbuster som må sjekkes først. Uansett burde det nå være mulig å spille på serverne :)

®

Anything goes biggrin.png

Vil dere ha bare TDM og HC eller skal det være mix?

EDIT: Eh, mix ja, kartene som du har listet opp?

EDIT 2: HC enabled, test?

nei jeg tenkte du kunne sette mix'ed serveren opp som Hc også :D

Men TDM serveren er oppe og går som HC ''elsk'' :) ! men hvis du hadde fått in denne map rotationen her

:upheval,hangar,seelow,nightfire, breach hadde vi blitt happy ! :cry:

takker så mye for alt som har blitt gjort allerede <3

mapliste på TDM_HC er nå:

mp_suburban (upheval)

mp_hangar (hangar)

mp_seelow (seelow)

mp_nachtfeuer (nightfire)

mp_bgate (breach)

Gief word if more is needed :)

®

det er noe gale vi tåler for mye sett HP på minimal eller half jeg vet ikke hva som er vanlig for hc men nå tåler vi skudd i trynet !

Edited by 3ng3l

Hmm, det må jeg se på en annen kveld. Har du en HC config som virker slik du ønsker?Uansett så har jeg satt deg ("3ng3l") og ("J_90_W") opp som MAP admin på CoDWW serverne på Battlefield.no slik at du kan styre lasting av MAP selv. Her er kommandoer du skulle ha tilgang på:

Map Admin

/pb_rcon map_rotate

Bytter til neste map i serverens definerte rotasjon.

/pb_rcon fast_restart

Hurtig restart av map.

/pb_rcon map_restart

Restart av map.

/pb_rcon map mp_seelow

Laster map Seelow med gjeldende gametype. Om du har inne mp_navnet på map kan du laste alle CoDWW map med denne kommandoen uansett hva som er mapcycle.

Play on! biggrin.png

®

tror HP skal stå på miniscule ! vet ikke vilken comand det er men det er det som kmr opp når du setter den på HC nå er HP på dubbel noe som er uspillbart !

Hardcore har følgende valg:

scr_hardcore [0-1]

Akkurat nå står den på 1 :)

Mulig det er andre settings som er satt feil. Jeg leter litt etter HC configs og sammenligner.

OK, da har jeg endret en del etter anbefaling av hva andre har gjort med sine HC servere. Dere må prøve server 1 ut selv da jeg ikke spiller så mye CoDWW. Gief responce biggrin.png

// ** Battlefield.no HardCore modifications **

set scr_player_maxhealth "45"

set scr_hardcore "1"

set ui_hud_hardcore "1"

set perk_armorVest "25"

set perk_bulletDamage "15"

set perk_flakJacket "25"

set perk_flakJacketMaxDamage "25"

set perk_fireproof "25"

set perk_explosiveDamage "10"

set scr_dog_health "45"

set scr_veh_health_jeep "300"

set scr_veh_health_tank "650"

Om noen allerede har tilgang hos TWL så er det en fil med HC innstillinger der.

TWL Hardcore rules

Er kommet en ny patch 1.7, uten nye kart denne gangen.

Bare noen få bugfikser:

Fixed an MP server crash exploit.

-Fixed a voice chat crash on systems with no default recording device selected.

-Fixed an issue causing erroneous duplicate qport errors.

-Server admins can disable team switching by setting g_allow_teamchange to 0. Players will be restricted to Auto-Assign in team-based gametypes.

http://www.gamershell.com/download_53468.shtml