Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cornell

Hjelp ang. Tatovering

Recommended Posts

bare kiler litt ' />

undersia armen er ganske følsom, vi burde hatt en "show off ur tattoooos"-tråd her nå syntes jeg, masse folk som preiker om tattisene sine, show the world! div

k

spoiler

reasone.jpg

2pacx.jpg

lionche.jpg

marleyu.jpg

ryggc.jpg

Venstresida av brystet blir tatt den 15. august.

Ja, jeg vet...ikke barbert meg på en god stund nå

Ja, jeg vet...ikke barbert meg på en god stund nå

Synes brystkassa så ganske glatt ut jeg :cool:

Kan alltids pelle opp bilder av den uferdige dragen min her, etterhvert

(...bilder)

Respect! Der er karen som er sikker i sin sak. Den med han med mech-øyet er noe av det stiligste jeg har sett av tatoveringer. Digger løven også.

andre eksempler
Likte den her:

Tomas%20fantasyescape2.jpg

Men sommerfuglene var lettere homofile :cool: fått de bytta ut med noe annet..

Den her var også litt stilig synes jeg

Tomas%20ornament%20topback.jpg

Eller den her:

Tomas%20ornamentaldragon.jpg

Bare at du snur den slik at dragen kommer på ryggen

Sandy%20ornamentichand.jpg

Gå til en flink tattovør og be han tegne noe ut ifra idéen din, da er du iallefall helt sikker på at det blir orginalt, og dessuten kan h*n få tattoveringen til å flyte mer med kroppen din, mtp på muskler og den slags.

Men etter hva jeg har forstått så er du designer? Tegn din egen :yahoo:

Og som sagt over, har du først fått en tattoo klarer du ikke å stoppe med bare en ;P

Ja jeg ble litt forrelska i han som var i Bergen.

http://www.letsbuzz.no/index2.html men litt langt dra for å bare forveksle ideer. Mulig jeg kan kontakte han over inet tho..

Skal ha 2, ingen flere ' />

[quote name=

Jeg ser fortsatt på andre muligheter, og selvom jeg synes det er drit kult med tatto's over hele ryggen er det ikke sikkert jeg tar det som første tat heller.

Er fortsatt på leiting.

fortsatt i sjokk over at man tar første-tatto som en svær faen over hele ryggen, uten egentlig å ha tanker eller forhold til motivet du skal ha der, heh.

Second tongue.png

Hva om trådstarter er skikkelig pysete? Vondt å tatovere ryggen, vet du :cool:

Det er tbh noe jeg ikke bryr meg om eller tenker så mye på. Sikkert en fin erfaring smile.png

hehe. vakke meninga vi skulle spamme ned denne tråden med tattisene våre da gutta ' />

...
tattooooo1.jpg

mein :cool:

går rundt hele armen med et lite tomrom for et tegn eller symbol for å binde den sammen.. jeg finner ut hva det burde være når den tid kommer smile.png

skal også ha en tribal til på ny spot men skal bevare stilen, så de blir relativt like. men penger må man ha :/

tribalstilen er kul, folk sliter bare med å akseptere at det har blitt populærkultur med tribals og da vil man alltid ha dem som skyr det som pesten no matter what.. desverre.

så lenge du velger en DU syntes er kul kan folk si hva faen, velger du dog en du tror andre vil syntes er kul eller som du har sett på ræva til shakira så er det en annen sak..

forsåvidt enig i den 2 limited. jeg er opptatt av at mine tattoos skal "flyte" og kunne aldri gjort som bck og smelt på med to tribals som ikke matcher, samt portretter i hytt og gæver. Elsker løven din BcK, men hadde det vært meg kunne jeg KUN hatt den og ingenting annet, stilrent.. evnt. kun den bck tribalen på ryggen.

noe av det flotte med tattoveringer er dog at folk får mulighet til å vise sin individuelle smak på sin egen kropp, men det å finne den "rette" kan være vanskelig hvis du ikke har planer om å dekke hele skrotten med blekk :cool:

Fakk nå fikk jeg lyst på en ny tattis jeg også.

Har gått å lurt på det siden jeg tok de 2 første.

Da var det bare å sette igang med soulsearching da! :cool:

forsåvidt enig i den 2 limited. jeg er opptatt av at mine tattoos skal "flyte" og kunne aldri gjort som bck og smelt på med to tribals som ikke matcher, samt portretter i hytt og gæver. Elsker løven din BcK, men hadde det vært meg kunne jeg KUN hatt den og ingenting annet, stilrent.. evnt. kun den bck tribalen på ryggen.

Flyten er viktig her også, man kan bare ikke se det helt ennå, er ennå i tidlig stadie. Hele venstrearmen skal bli gjort, en slags wall of fame. Sammen med Marley og 2Pac skal jeg ha Willie Nelson (innsiden av overarmen) og Roger Waters (underarmen) og alt skal knyttes sammen i mønsteret du kan se rundt Marley. Over albuen skal det stå et ord med graffitti-skrift og det er også et slags skille, fordi 2Pac er svart-hvitt og det blir Waters også så fargene må gå over til mørkere utgaver der nede.

Høyrearmen skal være ren horror-theme med "naturalistisk horror" øverst (voodoo-greier osv.) og nedover går det over til "tekno-horror" med mutanter/aliens/hvanåenntattovørenmåttekokeopp. Den lille tribalen skal dekkes, den er den første jeg tok når jeg var 16.

Andre siden av brystet som jeg tar nå er en custom som jeg holder litt hysj-hysj frem til den er ferdig, men den skal matche utformingen til løven med flammene opp mot skuldra. Noe større enn løva tho, og følgelig noe dyrere.

Ryggen blir nok et asiatisk preget motiv, men skal jobbe sammen med tattovør slik at den "blandes" inn med tribalen og tribalen skal også "utvides" og pyntes alt ettersom (tenk omriss og anna)

Har vurdert sidene også, en engel-babe og en demon-babe. Har også lekt med ideer om baksiden av leggene, men det blir veeeeldig langt frem i tid.

... :cool:

ok, da var vi ikke så forskjellige allikevel da :cool:

når regner du med å være "ferdig" a? 30åra-ish ?

hvis jeg fortsetter i samme tempo som nå tipper jeg at jeg er ferdig med armene ihvertfall neste år en gang. De jeg fokuserer mest på for tida, så er viktigst for meg å få de gjort. Så får jeg bare se etter det om jeg hiver meg rett på videre med rygg og sider :cool:

Totalt vanedannende når man setter i gang. Og når det i tillegg er ganske dyrt å holde på med så må jeg bare klemme på så lenge jeg har en god jobb :cool:

Fakk nå fikk jeg lyst på en ny tattis jeg også.

Har gått å lurt på det siden jeg tok de 2 første.

Da var det bare å sette igang med soulsearching da! :cool:

Samme her tongue.png

Har nå sendt mail til tatovør i Bergen ang. hva jeg liker og hva jeg kunne tenkt meg og når jeg har tenkt meg til Bergen.

Ser fram til svar og hva han tenker om det jeg har lagt fram :cool:

Tatt av meg selv med mobil cam så ikke så lett og få med seg hele greia

Mine tatto's
IMAG0015.jpg

IMAG0016.jpg

IMAG0017.jpg

Det er så fett med sleeves!

Dra til Rico på Studio Z i Tønsberg, en utrolig dyktig artist... og ikke minst helt rå på frihånd! Ha en liten baktanke om hva du vil ha, så klarer han å lage det bedre en du hadde forestilt deg :cool:

Det finnes faktisk ikke noe viktigere enn å snakke med tattovøren. Deres input og ideer om hva du ønsker er det mest verdifulle du kan få når det gjelder tattoveringer.

Og skal du ha mer enn bare en tatt, prøv å bruk samme artisten :cool:

Orker ikke lete fram bilder men jeg har;

"your name" på venstre rompeball

ei mariostjerne på underarma

heartagram på magen(samme som Bam Margera blant annet)

en stjerne på venstre skulder

og en humoristisk hodeskalle på høyre legg

skal begynne på en full sleeve med horrormotiv så fort pengene rekker til :cool: