Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cornell

UFC 100

Recommended Posts

UFC 100 Comming up

Endelig! Ufc 100 er like rundt hjørnet, hvem MMA fan sitter ikke å biter negler nå?

For dere som ikke vet hva UFC (Ultimate Fightning Championship) er så er det cagefight / kamp sport, der alle grenene er lov til å brukes (wrestling, judo etc).

Det har vokst noe så sykt i løpet av de siste årene å blir bare større og større.

Hjemmeside:

www.ufc.com

http://100.ufc.com/

Håper de 3 store kampene (er flere store kamper) ender slik:

Frank Mir vs Brock Lesnar:

Frank Mir vinner med en eller annen submission

Thiego Alves vs George St. Pierre:

George St. Pierre vinner med K.O

Dan Henderson Vs. Michael Bisping

Michael Bisping vinner med K.O

Er jo en helt syk fight card.

Noen som gleder seg?

ahhhh, den hadde jeg garantert benka meg forran TV`n med hvis jeg ikke skulle på festivitas til helga :cool:

Kommer jo til å bli episke oppgjør! :cool:

Tror Brock tar første kampen hvertfall, K.O på Frank.

Det er det sykeste kortet noensinne ja:D

Frank Mir vs Brock Lesnar

Jeg håper Frank Mir vinner via submisson igjen, men helt ærlig så tror jeg Brock Lesnar vinner via TKO. Han banka egentlig Mir under UFC 81, men Mir klarte å lure inn en liten kneebar rett før det var lights out.

Brock Lesnar def. Frank Mir via TKO

GSP vs Alves.. Hmmm..

Alves er uforutsigbar og en meget sterk utforderer, men jeg tror GSP's teknikk sammen med Greg Jacksons gameplan kommer til å vinne over Alves.

GSP def. Alves via Decision eller KO.

Hendo vs Bisping

Synes Bisping har mye å bevise, han har ikke akkurat sloss mot noen store navn bortsett fra mot Rashad Evans, som han tapte. Jeg tror Hendo tar dette via decision. Uansett hvilken vei det går så er jeg rimelig sikker på at det går til decision. Det er jo tross alt to boksere vi snakker om her.

Dan Henderson def. Bisping via Decision.

Jammen hadde jeg ikke nesten helt rett! Bomma litt på Bisping - Hendo, men men.. Utfallet ble jo det jeg tippa i allefall :cool:

Var jo en syk knockout men bisping lener seg imot høyere slaget hver gang, noe hjørnet sa til han men han ville ikke høre, å da går det slik.

GSP var helt dominerende som vanlig, tror vi hadde fått sett mere av han hvis han ikke hadde skada seg i kampen, pound for pound the best fighter.

Frank Mir viste at på den lille tiden de var oppe å slåss, at han har blitt helt rå på kickboksing. Synd at Brock bruker størrelsen sin å vinner ganske greit denne matchen.

Hvor er Kimbo?

awh, han var ikke med :cool:

Kimbo skal bli med i Ultimate Fighter Season. 10 nå.

Trenere: Rampage Jackson & Rashad Eveans.

Gleder meg sykt til den kommer ut.

bra de uten iq også kan bli flinke til noe smile.png

Pls, håper det var serkastisk.

nah, dophuer som hopper på hverandre inni et bur er imo å gå tilbake til steinaldern, kan ikke se noe dummere. Kjempeimponert over treningen som ligger bak, men mister all respekt når man går inn i en ring og bruker det på den måten.

Å kalle fightere for dophuer som ikke har IQ sier sitt om synspunktet ditt og hvordan du ser på folk.

MMA er en sport, som ikke er voldlig. Klart, de slår, sparker, kneer hverandre etc. men de går inn i dette selv og så langt har ingenting gått galt.

Hvilken annen måte skal man bruke MMA på? MMA har vokst så sykt mye oppover årene, og det vokser bare enda mere.

Er ikke som at disse fighterne går rundt slår på uforsarlige folk, er en sport som sagt.

Og når du absulutt skal nevne IQ'en de sis er jeg ganske sikker på at det er flere MMA fightere som har mere IQ en deg hvis det imponerer deg.

Synd at du har så mye stygt å si om en sport som dette, da kunne du heller latt være å kommentere og heller holdt tankene for deg selv.

Eg likte knockouten av Henderson på Bisping. Såg ut som han fekk seg ein real støkk. Er litt artig når slikt skjer mot den som er størst i kjeften før kamp.

Var synd vi ikkje fekk sjå meir av Mirs potensiale, då han tilbrakte mesteparten av kampen mot Lesnar på bakken.

Angåande IQ, vil eg tippe at IQ-fordelinga i MMA er ganske lik IQ-fordelinga i mange andre sportar, som f.eks. fotball, sykling eller symjing. Her er nok både folk med både låg, middels og høg IQ i alle slags sportar, på same måte som det er låg, middels og høg IQ i dei fleste samfunn. Eg ser ingen grunn for at MMA-utøvarar skal ha spesielt låg IQ, sjølv om dei likar å praktisere kampsport.

MMA er en sport, som ikke er voldlig. Klart, de slår, sparker, kneer hverandre etc.

men de går inn i dette selv og så langt har ingenting gått galt.

Et imponerende tilfelle av dobbeltenking her. Sjeldent man ser så soleklare tilfeller av å kunne holde to motsigende tanker i hodet samtidig og i det samme øyeblikk virkelig tro at de begge er sanne.

MMA er en sport, som ikke er voldlig. Klart, de slår, sparker, kneer hverandre etc.

men de går inn i dette selv og så langt har ingenting gått galt.

Et imponerende tilfelle av dobbeltenking her. Sjeldent man ser så soleklare tilfeller av å kunne holde to motsigende tanker i hodet samtidig og i det samme øyeblikk virkelig tro at de begge er sanne.

Begge er sanne.

For meg så er vold uønsket skade på andre mennesker eller dyr. Som f.eks hvis du blir banka av 3 folk på gata, eller 1 for den sags skyld.

Det her er jo 2 stykker som driver med det her frivillig. Det er regler i MMA, man kan gi seg til en hver tid, hjørnet kan stoppe kampen, dommeren kan stoppe kampen. Hva er det som ikke gjør det her til en sport? Så lenge man gjør det frivillig.

Lore, vet du i det hele tatt hva MMA er uten at de slår og sparker hverandre?

Neida men Lore er en god gammeldags forumtroller så litt uinspired random shitleet-fakter må man regne med her.

Men, det kan vel kalles mer "kontrollert vold"? Hvertfall det jeg har fått med meg av sporten :cool:

Nja, kan bli sett på som kontrollert vold ja :cool:

Men finnes mange andre sporter som er mye farligere enn dette.

Men for noen er sporten bare så vanskelig og akseptere. Som regel vet ikke disse så mye om sporten heller:)

bra de uten iq også kan bli flinke til noe :cool:

^2

Dette er jo positivt ment.

Siden jeg venter fler datasinte innlegg nå, så avslutter jeg med noe vi alle kan samles rundt med laksen i hånda:

scarjo-anywhere-stream.jpg

Nu skal jeg hjem!

De som ikke kan noe om sporten kan likså godt holde seg utenfor.

Snakk om iq..

MMA er en sport, som ikke er voldlig. Klart, de slår, sparker, kneer hverandre etc. men de går inn i dette selv og så langt har ingenting gått galt.

Å i det hele tatt utrope at en sport, hvor man kan vinne ved å slå motstanderen bevisstløs, ikke er voldelig, sier sitt. Selvsagt er sporten voldelig, og det er jo det som trekker flesteparten av tilhengerne. De vil se blod sprute og slag smelle.

Men at dette er en særdeles farlig sport vet jeg nå ikke. Sikkerheten står i høysete og man er alltid ute etter å passe på helsen til utøverne. Det er ikke like lett å avbryte utforkjøringen....

Selv syns jeg ikke noe om denne type sport, men det er nå heller mitt valg.

Neida men Lore er en god gammeldags forumtroller så litt uinspired random shitleet-fakter må man regne med her.

Men, det kan vel kalles mer "kontrollert vold"? Hvertfall det jeg har fått med meg av sporten tongue.png

Vold er vold selv om den er kontrollert osv, kallenavnene og knert beskrivelsene passer vel egentlig best på deg selv(hvis vi bytter ut forumtroller med forummaser) siden du har et behov for å framstå som forumtøff med å rakke ned på meg når jeg peker ut noe lysende ulogisk ved Cornells "argumentasjon"(ikke at Cornell er i stand til å komme med noe som faktisk fortjener den betegnelsen).

Men, det kan vel kalles mer "kontrollert vold"? Hvertfall det jeg har fått med meg av sporten ' />

Vold er vold selv om den er kontrollert osv, kallenavnene og knert beskrivelsene passer vel egentlig best på deg selv(hvis vi bytter ut forumtroller med forummaser) siden du har et behov for å framstå som forumtøff med å rakke ned på meg når jeg peker ut noe lysende ulogisk ved Cornells "argumentasjon"(ikke at Cornell er i stand til å komme med noe som faktisk fortjener den betegnelsen).

Vet nå ikke hvem som leker forumtøff her jeg, bare poengterte at ting ble rimelig off topic, for du vet at om du ikke er interessert i emnet kan du jo alltids.... ikke komme med dårlige kommentarer som herselerer både emne og forfatter av emnet.

Vennligst ikke snakk om at jeg leker forumtøff og rakker ned på deg, når du selv er jævlig villig til å rakke ned på alt og alle selv. Liker du ikke slengbemerkninger mot deg selv, så for guds skyld ikke kom med dem til folk selv.

OT: Kampsport er kampsport og er en interessesak. Selv synes jeg standard boksing er interessant nok Voldelig

"Vet nå ikke hvem som leker forumtøff her jeg, bare poengterte at ting ble rimelig off topic, for du vet at om du ikke er interessert i emnet kan du jo alltids.... ikke komme med dårlige kommentarer som herselerer både emne og forfatter av emnet."

Min kommentar til Cornells "mma er ikke vold" var da on topic, det var DU som absolutt skulle dra "jegersåkulfjortissnerd" kallenavn inn i dette og kjøre det offtopic.