Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

BF 1943 inntar konsollene neste uke

Recommended Posts

Battlefield 1943 på PS3 er veldig moro, men det er en ting jeg savner fra orginalen og det er å sitte online på voip med kompiser. Det blir aldri 100% uten det. Nå er det heldigvis ikke lenge til BF43 kommer til PC og da tenker jeg at det blir laange kvelder på TS med øl og sprit igjen.

Var innom Partyet til Lygre & co på Xboxen og de fleste satt med voip der så muligheten er der. Men er seff helt enig, jeg savner TS under spilling.

Satt noen timer i fly på coral sea i går, damn det er morro biggrin.png

Sliter med at DD 5.1 lyden bugger, enkelte lyder bare forsvinner og vil ikke komme tilbake før jeg har startet spillet på nytt. Kjipt når flymotorlyden eller mg lyden forsvinner midt i et game.

Er det noe nytt angående PC-versjonen da?

Jeg sliter også med lyden og har en knallbra Onkyo receiver så det er neppe den som feiler.

Jeg har bevisst holdt meg unna PS3-maskinen i det siste fordi jeg VET jeg kommer til å kjøpe spillet bare jeg ser logoen på skjermen. Jeg tvinger meg selv til å vente på PC-versjonen. I tillegg har jeg styrt unna denne tråden som ett minefelt for å ikke bli fristet.

Men...

Faktum er at jeg sliter. Derfor har jeg nå meldt meg inn i ABS-klubben;

Annonyme Battlefield Spillere

Hei alle sammen! Jeg heter Martin og er ABS'er!

*løpe rundt i ring*

Skal jeg vente, eller skal jeg kjøpe (til PS3)?

Alltid bedre med mus og tastatur, men spillet er helt latterlig mongo latterlig bra ihvertfall. Prøver å holde ut selv ...

Bare grafikken på vannet fikk munnen min til å fråde, dreit i kulene som kom mot meg. Første jeg gjorde var å legge ut på svømmetur i demoen.

Lyd og grafikk er det beste jeg har sett period ihvertfall. Og det å fly, det var så sjokkerende kult og så nytt at jeg bare satt og måpte i cockpiten til jeg styrtet :/

Det koster 100 kr. Det er en no-brainer. Selv om gamepad er latterlig dårlig i forhold til mus/tast så er BF43 verdt det. Har ikke hatt det så moro på PS3'n noensinne. Jeg kommer selvsagt til å spille PC versjonen når den kommer, men inntill da "ruser" jeg med med PS3.

Dette kommer til å bli en stor suksess på PC!

Skal jeg vente, eller skal jeg kjøpe (til PS3)?

Haha - du kommer til å feile stygt og hardt, som alle oss andre... :cool:

og 100kr..? frykter det blir et bittelite innkjøp når man kommer seg hjem!

Gleder meg sykt. Men litt synd at karakterene dette semesteret kommer til å lide.

Noen som vet krav til maskinvare? Kommer til å spille via Macen (Bootcamp og windows 7), men er usikker på om skjermkortet holder.

Casa: Vis sympati med de av oss som ikke har consoll og som derfor ikke får spilt tongue.png

Burde vi ikke hatt en 1943 gamertag tråd, siden jeg spiller sjelden online har det blitt addet få venner.....

Søvd: kaller du deg sovd på xbl? ' />

Jepp p

Du da?

Shaggralf :cool: Sikkert du som var i partiet til meg og lygre her en kveld, sammen med mange skravlete rogalendinger tongue.png

The more things change...

pa_bf1943.jpg

Første jeg gjorde var å legge ut på svømmetur i demoen.

Du er en syk syk mann.

Casa, kjøp spillet. Det er fett nok å spille selv på konsoll.

At det kommer på PC blir en bonus smile.png

Skjønner ikke at dere treffer noe på disse console-kontrollerne..

Er en vanesak, akkurat som å spille FPS på PC.

Uvane kalles det, ikke vane. Det blir jo omtrent som å sammenligne en fyr med bare ett ben som har fått bundet en stylte fast på det ene benet sitt med normale, friske folk som skal spille fotball.

ps3. syns spillet var en skuffelse, dog billig. milelangt fra fet grafikk, veldig mye anti-anti aliasing ser det ut som, "taggete" linjer flere plasser. bad company 1 ser bedre ut.

og 12vs12 blir altfor lite med tanke på størrelsen av maps, fikk veldig lite teamplay feeling. venter til det kommer på PC med rom for mange flere spillere og oppdatert grafikken litt.

Edited by tykjen

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...