Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted June 28, 2009 Skaffet meg ps3 og HDMI kabel idag..... Har en 32 samsung LCD-skjerm Kabelen er denne: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=53267035 For ikke opp valg om at kabelen er i men den er det...... Ingen signal på hdmi kanalen heller... Noen vet hva som kan være gale? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted June 28, 2009 Hmm har du gått inn på menyen på ps3 ? Vet vi og stusset litt på det Men du må velge HDMI på lyd innstillingene. Håper det hjalp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted June 28, 2009 For opp at det er noe feil med Hdmi enheten.... Hmm..Klør meg i hodet her...Kanskje den er defekt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted June 28, 2009 Hmm hvor får du feilmeldingen hen ? På ps3 eller den andre enheten ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted June 28, 2009 På skjermen....Alså den finne ikke kablen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted June 29, 2009 Hmm det kan være tven, ps3 eller Hdmi kabelen. Prøv og bytt kabel viss du har mulighet. Prøv også og bytt inngangsport på tven Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted June 30, 2009 Har du brukt PS3-en med annen kabel før? Kan det være at hdmi rett og slett er deaktivert i menyen på ps3? Hvor mange HDMI-porter har du på TV-en, forresten? Du har sikkert en "kanal" per port. Slik er det ihvertfall for meg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted June 30, 2009 Sjekk hva slags versjon av HDMI tven har. Jeg kunne ikke kjøre HDMI fra playstation gjennom anlegget mitt inn i tven fordi anlegget hadde for lav versjon hdmi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sorro 0 Report post Posted July 1, 2009 Putt den gamle kabelen som du brukte før, bytt innstilling til HDMI, bytt til HDMI. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cpt.NeMo 0 Report post Posted July 1, 2009 Sikker på at ikke PS3 trenger sin egen kabel da? (jeg har ikke PS3 selv, så dette er ikke testet) Sony Playstation 3 HDMI Kabel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted July 1, 2009 Nope. Funker fint med alle HDMI kabler. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted July 2, 2009 Har nå sittet i 3 timer å fiklet med dette tullet her dette er da tven min: http://prisguide.hardware.no/product.php?p...iew=productinfo er det meg eller funker ikke HDMI for min tv? omg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted July 2, 2009 vil du ha besøk Kim, lukter brukerfeil.no Quote Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted July 2, 2009 ja kom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted July 2, 2009 Det er ikke noe innstillinger på PS3'en da? Dvs at du må be den sende signal på HDMI eller hva........ Aner ikke jeg, har ikke PS3, men har flere HDMI-kilder til min tv, og de har kicket inn direkte uten problem. ' /> Edit: ser tv'en din er i oppløsningen 1366x768. Er dette en oppløsning PS3 støtter? Som sagt, aner ikke, bare spør. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted July 2, 2009 Selv om tv'en er 1366x768, så vil den automatisk bruke 1280x720 når du velger 720p. For meg høres det ut som en brukerfeil. Slå av ps3'en, hold inne powerknappen i 5 sekunder og se om du får noe bilde da. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 1 Report post Posted August 1, 2009 Hold inne power knappen noen sekunder ved oppstart, så autodetekterer PS3 hva slags enhet du har koblet til og setter opp oppløsning og lyd riktig. Quote Share this post Link to post Share on other sites