ChaccO 0 Report post Posted June 25, 2009 Hallo folkens Da har jeg utrolig nok blitt plukket ut til topp 20 av 270 innsende bilder i en naturfotokonuranse. Og da trenger jeg DIN stemme til å ha en sjans i havet på den store 1 premien på fotoutstyr til 15 000.! Nivået er høyt på mang av bildene så jeg trenger alle stemmer jeg kan få! Link til konkuransen Håper dere avser ei melding og stemmer på bilde nr 13: Topptur ChaccO Share this post Link to post Share on other sites
Loxi 0 Report post Posted July 14, 2009 Jævla smooth bilde! Share this post Link to post Share on other sites
Håvard 0 Report post Posted July 14, 2009 jeg stemte på deg syns åsså 12 var digg ! Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted July 14, 2009 Done. De tre "sjø-bildene" og sauebildet var også veldig tøffe. Og det siste bildet var óg tøft, men det var jo alt for dårlig oppløsning på kameraet til å få min stemme. Lykke til. Share this post Link to post Share on other sites
ChaccO 0 Report post Posted August 11, 2009 da er det siste innspurt på stemmingen.. håper dette går min vei kult med litt mer fotoutstyr:P Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 11, 2009 Du har stemt på bilde nr: 13 i fotokonkurransen på www.heiltvilt.no. Tusen takk for din stemme! Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted August 11, 2009 faar ikke stemt over telefon =/ men lykke til ! Share this post Link to post Share on other sites
Wigami 9 Report post Posted August 11, 2009 Du har stemt på bilde nr:13 i fotokonkurransen på www.heiltvilt.no. Tusen takk for din stemme! ^2 Share this post Link to post Share on other sites