ErrorSyntac 0 Report post Posted June 24, 2009 Leste nettopp at Natural Selection 2 ser ut til og bli lansert i løpet av høsten Håper virkelig de har klart og holde på samme gameplay som vi hadde i NS til HL1 ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted June 25, 2009 Kikka på NS2 sidene her om dagen jeg og. Så veldig lovende ut. Er du med i beta ellerno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted June 25, 2009 Natural Selection er et av mine all time favorittspill gjennom tidene, fy flate så morro det var! Elsket det spillet! Jeg og Silverstone fløy rundt og eide der husker jeg, good times men linky da trådstarter, garantert mange som ikke aner hva det er.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pampers 6 Report post Posted June 25, 2009 har så lyst til å preordre special edition for å få tilgang til toolsa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Silverstone 0 Report post Posted June 25, 2009 Natural Selection er et av mine all time favorittspill gjennom tidene, fy flate så morro det var! Elsket det spillet!Jeg og Silverstone fløy rundt og eide der husker jeg, good times men linky da trådstarter, garantert mange som ikke aner hva det er.. Det var gøy, det. Var vel commander-mode vi spilte i starten der, før combat var med i bildet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papirkurv 0 Report post Posted June 25, 2009 Ahh. Når jeg leste Natural Selection nå fikk jeg skikkelige gode flashbacks ja ^^ Jævli digg spill. Visst ikke engang at det skulle komme en 2'er. Kult Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 74 Report post Posted June 25, 2009 oi, her snakker man nostalgi. Husker det spillet var ganske raatt =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted March 3, 2012 Får tilgang til betaen om man har forhåndsbestilt. http://www.naturalselection2.com/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted August 28, 2012 Ser lovende ut. De skryter av å ha forbedret ytelsen på fysikken i noen tweets. Kanskje sette opp en server her på bruket og? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted September 3, 2012 http://twitch.tv/pax2/b/330879441 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted September 6, 2012 Launch i Oktober Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted September 6, 2012 spilte NS1 når det var inn, og har spilt NS2 siden alpha. Det er uhorvelig kult! Fin blanding av RTS og FPS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted February 28, 2013 Får hente opp denne tråden igjen: Natural Selection 2 har fått en content-patch Gorge Yourself: Natural Selection 2 Free Expansion Quote Share this post Link to post Share on other sites