SaitekQ 0 Report post Posted June 21, 2009 Hei. Her kan du skrive hvilken klasse du spiller mest med og hvordan upgrades du bruker, feks "Pyro med backburner og flaregun." Da kan jeg begynne Jeg spiller mest spy og bruker ambassador og cloak and dagger mest ( Bruker dead ringer av og til, varierer ) Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted June 21, 2009 Spiller mest spy og da går det i cloak and dagger. For min del kunne de bare kasta ut pistolen, bruker den så og si aldri, untagen når jeg må drepe dumme snipere som har backstab-skjold på. Share this post Link to post Share on other sites
SaitekQ 0 Report post Posted June 21, 2009 Revolveren er veldig kjekk og ha Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted June 21, 2009 bruke mest scout uten unlocks (då alt er drit, utanom bonk energy drink). Ellers bruke eg unlocks avhengig av situasjonen Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted June 21, 2009 er 50/50 engi og demo, avhengig om jeg føler meg deff eller aggro den dagen.. unlocks: venter spent Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted June 21, 2009 Pyro med backburner og en medic i ryggen <3 Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted June 21, 2009 Tja, liker solly, demo og pyro relativt likt Men da pyro er den eneste med unlocks kan jeg nevne at jeg i 80% av tilfellene bruker vanlig flammekaster/hagle/axtinguisher og 19% backburner/hagle/axtinguisher. Airblast er å blir ufattelig nyttig Share this post Link to post Share on other sites
SaitekQ 0 Report post Posted June 21, 2009 Airblast er kjekt ja Btw sånn offtopic: Noen som vet hvordan kniv spy har? Altså hva den heter eller hvor man kan få tak i ? ^^ Syntes den er så kul Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted June 21, 2009 Butterflykniv/batanga/balisong. Ulovlig å ha i Norge om jeg husker rett. Share this post Link to post Share on other sites
SaitekQ 0 Report post Posted June 21, 2009 (edited) Takk takk Men det beste i hele TF2 er å komme bak og backstabbe en 5-6 fiender Er så morsomt ' /> Men jaja, back to topic Edited June 21, 2009 by SaitekQ Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted June 21, 2009 Scout uten unlocks og soldier, nomnom. Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted June 21, 2009 Demo? Soldier? Unlocks? :/ Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted June 21, 2009 (edited) Demo? Soldier? Unlocks? :/ Hva med de gangene du ikke spiller da? Les - Leecher? tihi <3 Edited June 21, 2009 by Freeplay Share this post Link to post Share on other sites
CookiE` 0 Report post Posted June 22, 2009 Demo, hadde vert fint med upgrades Share this post Link to post Share on other sites