Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cecion

For godt?

Recommended Posts

Så lenge musa er tilgjengelig at the end of the day, så spiller det vel ingen rolle hva hun bedriver tiden sin med ellers?

Så lenge musa er tilgjengelig at the end of the day, så spiller det vel ingen rolle hva hun bedriver tiden sin med ellers?

Tror ikke det er så kult å gnafse på musa som BcK fint sa det visst en annen kar har hatt snabelen sin inni der rett før deg ?

Personlig ville jeg hatt mye større problemer med at dama klina med en kompis hun har kjent i mange år enn om hun klina med en random dude. Det siste er sånt som kan skje ganske tilfeldig, og jeg ville ikke giddet å bli sur for det (jeg har vel kanskje slumpet til selv å kline med en random dame ved et par anledninger), men det skjer ikke bare plutselig at man kliner med en god venn. Det er heller ikke noe som glemmes så lett, så jeg tror de ville følt underlige ting de neste gangene de møttes. Det kan seff hende at jeg ville latt det passere også, men det ville vært mye vanskeligere.

Ellers er jeg enig med Profeten at man bare må stole på partneren inntil det motsatte er bevist. Man kan ikke løpe rundt og passe på alt partneren foretar seg, og det er veldig viktig i lengden at man kan ha sitt eget liv i tillegg til felles-livet.

Jeg snakker om "nussing/kyssing", ikke klining. Det er no-go uansett. Men igjen, det kommer helt ann på situasjonen.

Tror ikke det er så kult å gnafse på musa som BcK fint sa det visst en annen kar har hatt snabelen sin inni der rett før deg ?

Er utrolig hva plumbo kan gjøre.

Heftige diskusjoner er bare sunt, høres ut som et kjedelig forhold hvis dere er enige om alt hele tia, hvor er lidenskapen!? the passion!? Finn ut om noe trigger henne og se om dere faktisk har sterke forskjellige meninger om noe :boxed:

Gni deg intil ho under dyna for så å slepp en fis. Se reaksjon, le høylytt da en promp alltid er morro. Ta diskusjonen og ha makeup sex etterpå. En krangel forlenger livet innimellom. Ihverfall når den handler om filleting.

Haha, nei. Var egentlig ikke tilegnet som en skrytetråd. :boxed:

Er faktisk litt bekymra på hvordan vi takler en skikkelig het diskusjon, fordi det må jo komme en eller annen gang. Det fornekter jeg ikke. Er bare det at jeg må være litt forberedt siden det helt sikkert kommer til å være min feil :blush:

om det kommer til og bli din feil? en ting man bør få med seg i et forhold er at det altid er din feil. UANSETT. Og om det ikke er din feil bør du ha godt dokumenterte beviser, det er det eneste som hjelper

Jævlig skummelt å se at det tydeligvis er OK at dama fyker rundt og kliner med hvem som helst så lenge hun sier unskyld etterpå. Lurer på om dama mi tenker sånn.

kommer helt an på hva dere har blitt enig om det :boxed: Dama vet godt at klining er nogo uansett, men om hun gir en veninne en nuss rynker jeg ikke på brynet av den grunn. Gutter derimot er nogo uansett. klemming er lov selvfølgelig, men der går også grensa. og visaversa

Mitt inntrykk er at damer _liker_ at typen er sjalu, for det gir dem bekreftelse. Og er det noe damer er avhengig av, så er det nemlig det. Jeg er sjalu selv, helt normal sjalu. Jeg spør om det jeg vil vite, og sier fra hva jeg vil at hun skal gjøre/ikke gjøre. Men ikke sykelig sjalu, som at jeg snikleser epost, snoker på mobilen etc etc. Dama på sin side er veldig sjalu, og synes dermed også at jeg er for lite sjalu. For min del stoler jeg på henne, og som en annen sa: det gjør jeg til det motsatte bevises. Jeg orker ikke gå rundt og være opphengt i hva hun gjør og er sammen med hele tiden. Da lager man bilder i hodet, og ting blir fort verre. Man ødelegger seg selv faktisk. Sjalusi er vanlig, og sunt. Men ikke i for stor og dominerende grad. Ettersom hun synes jeg er lite sjalu, så slipper hun noen ganger små drypp for å teste meg. Da blir jeg irritert, for å gjøre noe sånt med overlegg er jævlig unødvendig. Men damer er damer - utspekulerte, kyniske og jævlig deilige :blush:

Krangling ja. Jeg sier dere en ting. Skaff dere en dame med PMS plager. Min er ekstremt rammet. 10 dager i måneden holder jeg meg mest mulig ute av huset, grunnet at der hjemme går en kruttønne som eksploderer av den minste gnist. :boxed: Nå har jeg derimot en lunte på 10 km, så vi veier opp for hverandre :blush: En diskusjon og krangel er uansett greit en gang i blandt. Få røsket litt opp i hverdagen. Og så man jo sminkesexen...

smikesexen er jo grunn i seg selv for og bare starte en krangel uten grun egentlig. beste måten og få ut agresjon på er og skyte det inn i høna på dama