Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kybber

Oddbjørn Hommedal, aka x-ith/kromkakejern, er død

Recommended Posts

Kondolanse til Frode og familie. Dette var nitrist :boxed:

Men i alle dager da.

2 strålende mennesker fra bf tiden innen så kort tid er et dårlig omen.

Mine tanker til familie og kjente, og særlig Frode som har mistet en bror.

Ja, dette er tragisk. Først Naejt, og nå Kromkakejern :boxed:

Virkelig trist å få vite. Husker jeg spilte mye med han i BF2, og han var en veldig god admin som jeg hentet mye inspirasjon fra da jeg selv ble admin. Han var også den som ga meg min aller første warn. En dyktig, hyggelig og artig spiller. Han var også flott på forumet, og hadde mye respekt blant oss BF2-spillere. Blir litt tom for ord her, merker jeg.

Varme tanker går til hans pårørende.

Hvil i fred, Oddbjørn. :blush:

Hadde gleden av å ha Oddbjørn i Ulver når vi var aktiv, utrolig kos fyr. Veldig synd å høre at denne tragedien skulle dukke opp.

Kondolerer så mye.

-Ulvhedin

han var jo lett den norske spilleren som spilte MEST BF2 i en lang periode, han var ganske høyt oppe på spilletid globalt sett også husker jeg.

Han lå faktisk helt på topp på statslista i en kort periode.

Spilte litt i APC sammen med han i tank. Snakket litt med han over voip. Hyggelig fyr med mye peiling (spesielt ift mine kunnskaper i spillet på den tiden).

Trist at sånt skjer. Har mange venner/venner av familie som også har dødd i motorsykkelulykker.

Visste heller ikke at kromkakejern var x-ith. Og jeg som trodde kromkakejern hadde forduftet etter patchene :/

Kondoler til bekjente og familie, spesielt Panic.

Hvil i fred.

PS: Vil oppfordre alle som leser denne posten til å prøve å ikke dø i nær fremtid. 2 stykker på så kort tid er 2 for mye.

wtf, kjære x-tits fra allmapsservern!

husker han kom inn som en brennende ildsjel i css-adminforumet som yogi-medlem, etter å ha gått bort fra bf2. På noen timer hadde han kommentert tre demoer, konkludert for hvordan vi skulle få bedre liv på serverne med noen konkurranser, OG havnet i verbal krangel med en cssadmin over noe serversaker, uten at vi aaante hvem han var enda. Rett og slett en skikkelig ildsjel som brente for e-sport, og som etterhvert ble en kjempegod spillpartner i css.

Kondolerer så mye til familie og andre etterlatte, særlig til Frode som jeg vet hadde et nært forhold til han. Dette er bare utrolig leit.

Er så trist når slike ting inntreffer gjennomført gode mennesker. Kondolerer til Panic, familien og alle venner og bekjente. Blir oppriktig lei meg.

Kondolerer til familien og alle venner og kjente :boxed:

Med stor sorg jeg og alle i IRF leser dette som har hent med Kromkakejern.Han vil alltid bli husket som en sympatisk og hyggelig kar og vi har mange gode BF2 stunder sammen i IRF som han en gang var medlem av.Våre tanker går til nær fam og venner som har mistet en helt spesiell person.

RIP Kromkakejern

Kondolere så mye. Utrolig trist å høre når sånt skjer. Dette her var en kjerne kar som alltid stilte opp. Og som alltid var sympatisk. Vil alltid huske gamle battlefield 2 stundene vi har hatt på VT og vil alltid ta det han delt med erfaring videre i klanen vår.

RIP Kromkakejern aka Oddbjørn Hommedal.

Forferdelig!

Ord blir fattige og vanskelig å finne i en slik forferdelig situasjon, Frode.

Du har hatt ditt å slite med de siste årene, og når noe uventet, forferdelig og hjerteskjærende som dette skjer, så kan jeg skjønne at dagene blir forferdelig tunge.

Om det er noe jeg kan gjøre for å hjelpe deg gjennom den tunge stunden, så må du bare si fra.

Hvil i fred Oddbjørn. Kondolerer.

Sender mine kondolasjoner til venner og familie.

Hva? Er det x-ith? Visste ikke det var en jeg spilte CSS med. Slet nok med at det var bror til Panic.

Hvil i fred, hvil i fred.

Kondulasjoner til familien. Gi beskjed om det er noe jeg kan gjøre Frode. Hva som helst.

Edit: Kommer selvfølgelig i begravelsen.

Oj, nok en fra miljøet som faller fra så alt for tidlig. :boxed:

Kromkake var vel en av de første adminene jeg støtte på her inne med evige warns om ikke no TK og BR. Men som regel veldig hyggelig der han bombet en ihjel fra J-10.

Mine nærmeste tanker går til hans venner og familie.

Har oppdatert første post angående oppmerksomhet i form av blomster til familien.