Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
K3rmIT

VoksenLAN 9

Recommended Posts

Ikke for å være slem, men jeg skjønner ikke hva greie er med guitar hero. Som Prince sa: Jeg ser heller at folk lærer seg sangene mine på ordentlige gitarer.

Prince er en liten dritt!!!

Prince er en stakkarslig mann som burde vært kvinne - hælene på skoa hans er jo høyere enn hva gjennomsnittet er hos kvinner. :cool:

Det er litt som at en våpenprodusent sier "jeg ser heller at folk lærer seg å behandle våpen riktig" i referanse til CSS eller at Forsvaret begynner å snakke om at l33t-spillerne i Battlefield xxxx ikke holder om vi skulle få pilotmangel til de nye flyene. Vel, duh.

Man lærer seg ikke å spille sanger i guitar hero, det er bare et morsomt og utfordrende spill hvor kul musikk (og poeng) er belønningen for å trykke de riktige knappene. Guitar hero er morsomt, men det er da vitterlig bare et spill. For all del, i begynnelsen ligger litt av sjarmen også i å leke at man faktisk spiller gitar, men det er ikke akkurat noe som varer. Til syvende og sist handler det mest om å mestre litt uvante kontroller i et spill med akkurat riktig læringskurve.

Må jo si at det var litt dumt å plassere VLAN 9 midt i jaktsesongen. Det burde vært en måned senere!

???

What?

Jaktsesongen er jo når V-lan9 byr på BF2.

DA er det jakt, da!

Manhunt på Highway Tampa. Fellingstillatelse gitt på samtlige "røde" mennesker. Go get` em!

:yahoo:

Å sammenligne jakt i spill og IRL er jo bare teit.

Men seriøst ikke arranger voksenlan i jaktsesongen neste høst da. Ha det i november som sist gang er dere snille.

Det er litt som at en våpenprodusent sier "jeg ser heller at folk lærer seg å behandle våpen riktig" i referanse til CSS eller at Forsvaret begynner å snakke om at l33t-spillerne i Battlefield xxxx ikke holder om vi skulle få pilotmangel til de nye flyene. Vel, duh.

Man lærer seg ikke å spille sanger i guitar hero, det er bare et morsomt og utfordrende spill hvor kul musikk (og poeng) er belønningen for å trykke de riktige knappene. Guitar hero er morsomt, men det er da vitterlig bare et spill. For all del, i begynnelsen ligger litt av sjarmen også i å leke at man faktisk spiller gitar, men det er ikke akkurat noe som varer. Til syvende og sist handler det mest om å mestre litt uvante kontroller i et spill med akkurat riktig læringskurve.

Akkurat mitt poeng.

-Du blir ikke en bedre soldat av å spille BF2(3?) alene.

End of story.

Men du lærer LITT om hvor VANSKELIG det er å være en god soldat av å spille BF 2(3?!)..... :cool:

Håper vi sees på Vlan!

Jeg gjør alt jeg kan for å bytte vekk vakten min den helgen... :cool:

Artig at det angriper personen og ikke uttalelsen ' />

Jeg brukte bevist de ordene siden han ikke er stort høyere enn meg .... p

Håper vi sees på Vlan!

Jeg gjør alt jeg kan for å bytte vekk vakten min den helgen... :cool:

Håper du kan komme, vi setter alltid spesiell pris på nykommere :cool:

Håper du kan komme, vi setter alltid spesiell pris på nykommere :ninja:

Hvorfor føler jeg denne setningen som en trussel??

:duske:

:cool:

Jeg gjør mitt beste for å delta på Vlan!

-NOEN må jo være kanonføde også.

:yahoo::egyptian::panic::D :D :D:duske:

(BF2 intro, skal dette være.)

Må jo si at det var litt dumt å plassere VLAN 9 midt i jaktsesongen. Det burde vært en måned senere!

???

What?

Jaktsesongen er jo når V-lan9 byr på BF2.

DA er det jakt, da!

Manhunt på Highway Tampa. Fellingstillatelse gitt på samtlige "røde" mennesker. Go get` em!

Å sammenligne jakt i spill og IRL er jo bare teit.

Men seriøst ikke arranger voksenlan i jaktsesongen neste høst da. Ha det i november som sist gang er dere snille.

Aldri helt skjønt poenget med Elgjakt.. For tross alt sitter man stille på en post, noe som kan ta ufattelig lang tid. før dyret dukker opp, Gjerne på 50-100 meters hold, Og da igjen når man tenker på at dyret er på størrelse med en låvedør og at man faktisk bruker Rifle med kikkertsikte, så blir jeg liksom ikke imponert. Nei, legg alle VLAN i jakta

Mistenker de som disser elgjakt ikke selv har prøvd det :-)

Anbefaler dere å prøve det. Mye frisk luft. Mer gåing enn å sitte inne å game i allefall.

Det finnes mange måter å jakte elg på. Å sitte på post er bare en av dem.

Jeg personlig beveger(les går til fots) meg mye under elgjakta.

Jeg jakter også fugl om dere lurer på det. Stofugl og rype. Ja det er mer gåeing der.

Men dere som klager på elgjakta jakter vell ikke fugl heller kanskje?..

Jeg skulle selvfølgelig vært med på VLAN9, men noen hoder fant ut at datoen måtte flyttes en måned fram.

Det var jo perfekt slik det var.

Ses på VLAN 10 :-)

GLHF!

Edited by Joks

Heh, en diskusjon om elgjakt faktisk. Er vi kongen på tilfeldig off topic eller hva? ' />

Du blir savnet i alle fall Joks, selv om jeg blir å føle meg hakket tryggere ingame p

Heh, en diskusjon om elgjakt faktisk. Er vi kongen på tilfeldig off topic eller hva? ' />

Du blir savnet i alle fall Joks, selv om jeg blir å føle meg hakket tryggere ingame div

Det blir ingen "Pazuzu-jakt" til høsten :yahoo:

Koselig å høre at jeg er blir en savnet kriger :cool:

Du får bryne deg på Apoc the mad-dog og Ramstad the fearsome sniper og alle de andre farlige skapningene på voksenlan :cool:

Vi blir definitivt nødt å spille mye cod4 på vlan. Går ikke an å spille public lenger, med mindre man finner en server som har aktive admins. Kryr av cheatere der nå sad.png

Hvor er liksom dette VLAN ? Og hvordan tar dere imot ferskt kjøtt ? tongue.png

Ferskt kjøtt blir mottatt med tafsing, skuddsalver og en herlig blanding alkohol ' />

VLAN varierer fra sted til sted da vi leier lokaler, først og fremst i for eksempel samfunnshus. Vi er et lite (ca 50stk) og intimt lan. Stemningen er på topp og det blir mange komiske øyeblikk - spesielt tror jeg vi fleste husker Kermit og Potshot som skulle dele ut t-skjorter sist... Eller da Svein skulle sette opp Lavo etter noen glass p

I tillegg har vi mange fine premier, takket være våre sponsorer, som vi deler ut i kompoer.

Super, gleder meg som en liten unge, og håper jeg ikke har vakt den uken ' />

Har imidlertid et forslag til konsol compo: Det er bra det er forskjellige runder med forskjellige spill som film quiz, tekken og guitar heroes. Men jeg synes det ville være enda bedre hvis utvalget av disse spill var litt mere fair. Quiz spill, bilspill, sloss-spill, arcade spill etc er f.eks noe alle har en eller annen erfaring med - mens guitar hero, til tross for sin popularitet, må sies å være et nichespill hvor kun noen få har en sjanse.

Vi griller det, og drikker øl til :cool:

@ joks

Joda jeg har prøvd elgjakt, noen passer det og andre ikke.

Du vil bli savnet på lan og ingame, du og den forbanna sniktaktikken din^^

OT

Ser virkelig fram til dette lanet, skal bli jevli kos.

Ser frem til og sjenke pazuzu, løfte på frosken, bartekose med potta, få sadolf og co til og sette opp lavo, et lite håp om accdemo kommer igjen så jeg har noen og drikke karsk med, maten til manjana og co.

og masse masse mer:D.

ps. håper jeg slipper den forbanna ugla/skogsdua eller hva faan det var som satt og prata konstant til meg da jeg prøvde og sove fredagsmorgenen.

Og hvor er det i år og er jeg kvalifisert ? Jeg er 24 år , norlenning med dårlig drikkevaner :cool:

Mental Alder på 50 etter en start.no quiz!

- mens guitar hero, til tross for sin popularitet, må sies å være et nichespill hvor kun noen få har en sjanse.

Vi bedømmes ikke etter poengsum i GH, men etter notepercentage (med mindre Orion har endret dette). Med andre ord så må de som er dyktige spille på hard/expert og det er vanskelig å krype noe særlig over 90%. Spiller man på easy/medium så har man faktisk en veldig god sjanse.

Og hvor er det i år og er jeg kvalifisert ? Jeg er 24 år , norlenning med dårlig drikkevaner :cool:

Mental Alder på 50 etter en start.no quiz!

Vi har ikke funnet lokaler enda. Det blir nok på østlandet. Så fort vi har informasjon om lokaler så sier vi ifra smile.png

@ joks

OT

Ser frem til og sjenke pazuzu, løfte på frosken, bartekose med potta, få sadolf og co til og sette opp lavo, et lite håp om accdemo kommer igjen så jeg har noen og drikke karsk med, maten til manjana og co.

ps. håper jeg slipper den forbanna ugla/skogsdua eller hva faan det var som satt og prata konstant til meg da jeg prøvde og sove fredagsmorgenen.

husk også å gi Fable en skikkelig klem, hvis ikke blir han litt små furt :cool: :cool: :yahoo:

woot woot? ' />

I likes teh hug. p

@ joks

OT

husk også å gi Fable en skikkelig klem, hvis ikke blir han litt små furt :cool: :cool: :yahoo:

Såklart:D