Sign in to follow this  
andyski

Festival liv - 09

Recommended Posts

Hehe begynte og lure litt der :blush:

http://www.roskildenews.com/ ligger det endel tips og how to's om roskilde og festivaler generelt. Står endel om telt-områdene og hvor det er smart og campe. Syns C er bra sålenge man ikke havner for nærme skateområdet... Ikke sånn evig masse trafikk rundt teltet og heller ikke lang vei til konsertområdet. Mye god festing :boxed:

Mange band jeg skal prøve og få med meg i år ihvertfall! Mars Volta som kom nylig ut med nytt album, Nine Inch Nails, Yeah Yeah Yeah's, Volbeat, MONO, Eagles of Death Metal, Whitest Boy Alive, Nick Cave, The Bronx og Röyksopp for å bare nevne noen av dem :blush:

Blir Øyafestivalen på meg :-)

Vurderte faktisk Steinkjerfestivalen også men følte det ikke var verdt det.

Foreløpig har jeg bare fått tatt turen innom Trondheim Rock Fæst. Skulle egentlig til Hove for å se Disturbed, men det ble det ikke noe av :cool: (Pix anyone?)

Dimmu Borgir
dimmu3.jpg

Kamelot
kamelot1.jpg

Europe
europeuvd.jpg

Whitesnake
whitesnaken.jpg

Jorn Lande
jorn.jpg

Kamelot og Dimmu var helt hinsides fett biggrin.png

Men den største konsertopplevelsen blir i Oktober, da skal jeg se MUSE! Gleder meg som en unge...

Da var jeg tilbaks jeg og! Kan ikke si annet at Roskilde var helt konge i år også ' />

Fikk med meg rimelig mange konserter i år, 21 stykker tror jeg det var. Ikke mange jeg så hele av men men...

En av de beste konsertene var helt klart post-rock bandet fra Japan, MONO. De startet opp med den fantastiske "Ashes In The Snow" og det tok ikke lange tiden før de gode frysningene kom. Opp til flere ganger under konserten måtte jeg "legge ned" hårene på armen. Fikk med meg et plekter fra gitaristen etterpå, yeah!

Stod og chilla med en pils til Slipknot et stykke fra scenen da jeg plutselig stod i midten av en liten moshpit.. Øla fløy overalt men jeg kom meg ut, drakk opp og hoppa inn igjen Morsomt

Syns Coldplay konserten var ganske bra også. Kult at de hadde en hyllest til Michael Jackson der det var allsang på Billie Jean. Ikke feil at jeg fant meg ei søt jente og holde rundt heller.. ' />

Skulle fått med meg Gogol Bordello Lil

skip the chitchat, blerre no på deg!?

Stod og chilla med en pils til Slipknot et stykke fra scenen da jeg plutselig stod i midten av en liten moshpit.. Øla fløy overalt men jeg kom meg ut, drakk opp og hoppa inn igjen ' /> Morsomt at jeg fant en kompis igjen der inne også!

Jeeeez, det var Slipknot (+ Slipknot fans)! Du skulle joina inn, banket så mange du kunne og nytt musikken p

Må bare si, de var AWSUM på Hove ihvertfall :cool:

skip the chitchat, blerre no på deg!?

Nai... :cool: Hun og venninna måtte stikke rett etter konserten for å ta toget. Men hvis hun skulle vært der lenger har jeg en følelse jeg måtte gjort andre ting enn å pakke bagen min... ^^

Hoppa jo inn i moshinga etter jeg drakk opp ølen! Jeg og kompisen min begynte med noe hardcore dansing, alle trakk seg litt bak et par sek før vi igjen ble dytta rundt. Var konge! Ellers var det fett når Slipknot bad publikum sette seg ned for å så hoppe opp på samme tid. Og her snakker vi om et ganske stort publikum!

Ellers var det fett når Slipknot bad publikum sette seg ned for å så hoppe opp på samme tid. Og her snakker vi om et ganske stort publikum!

Spit it out :cool:

Jeg ble jo most, ettersom det kom en ganske så "storvokst" jente og satt seg på fanget mitt mens jeg satt der, men ellers var det utrolig gøy. :cool:

Jeg jobber atm, så kunne ikke reise :cool: men hørte det var gromt, selv om det skal ha regnet tongue.png

ska på slottsfjell til lørdan, ser ut som min venn regnponcho ska værra me! 11mm ://