Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Anderwin

mod?

Recommended Posts

Hei.

Veit jeg har vært lenge borte ifra forumet, men hvor er mod tråden?

Jeg vil gjerne at en moderator sender meg listen igjen så jeg kan finne noen mods jeg er uteetter pluss kanskje oppgradere listen?

Forumene er skjult fordi vi driver med en opprydning. ( som dessverre kan ta lang tid...) Om du husker hvem som startet tråden kan jeg se om det går ann å finne den frem. Ellers så tror jeg alle gamle tråder som ligger i arkivet er søkbare, selv om selve arkivet er skjult. :lol: GLHF

Leste du setningene mine?

Det står klart hvem som har laget den da:

at en moderator sender meg listen igjen

Uansett det er Anderwin som har laget listen som er meg :boxed:.

Så når jeg prøver å følge en direkte link til tråden så er den blokkert at jeg ikke har tilgang. Hvorfor rydder dere og hva rydder dere opp?

Hei.

Veit jeg har vært lenge borte ifra forumet, men hvor er mod tråden?

Jeg vil gjerne at en moderator sender meg listen igjen så jeg kan finne noen mods jeg er uteetter pluss kanskje oppgradere listen?

står såvidt jeg kan se ingenting i dette innlegget om at det er du som har skrevet listen. :boxed: Men siden du spør så pent skal jeg finne den til deg..

Vi rydder fordi det skal skje endel forandringer i tiden fremover. Kommer endel nye spill mm.

Beklager at jeg var litt greten den dager. Beklager det på det sterkeste, var mye å gjøre også videre :boxed:

Men tusen takk for fiks :blush: Setter pris på det BsE :blush: Ettersom du hentet den tilbake så jeg få den oppdatert i løpet av noen dager biggrin.png