Entreri 110 Report post Posted December 9, 2009 Etter å ha vært uten FPS-vennlig pc noen uker, fikk jeg endelig testet L4D2. Å SATAN så artig det var :-D Blir du med på et game senere? ' /> Serverne eier forresten! Jeg og Bloo var så gåen etter all hylinga og skrikingen etter å ha spilt gjennom "Dark Carnival"-kapittlet at vi måtte gi oss Satser på å spille gjennom campaign nå i løpet av uka, så blir det å prøve seg på versus etterpå. Gleder meg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Clayman 2 Report post Posted December 9, 2009 Etter å ha vært uten FPS-vennlig pc noen uker, fikk jeg endelig testet L4D2. Å SATAN så artig det var :-D Blir du med på et game senere? ' /> Serverne eier forresten! Jeg og Bloo var så gåen etter all hylinga og skrikingen etter å ha spilt gjennom "Dark Carnival"-kapittlet at vi måtte gi oss Satser på å spille gjennom campaign nå i løpet av uka, så blir det å prøve seg på versus etterpå. Gleder meg! Jeg er GLATT med på versus med dere Ser for meg DEN stemninga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miguele 0 Report post Posted May 4, 2010 Etter å ha vært uten FPS-vennlig pc noen uker, fikk jeg endelig testet L4D2. Å SATAN så artig det var :-D Blir du med på et game senere? ' /> Serverne eier forresten! Jeg og Bloo var så gåen etter all hylinga og skrikingen etter å ha spilt gjennom "Dark Carnival"-kapittlet at vi måtte gi oss Satser på å spille gjennom campaign nå i løpet av uka, så blir det å prøve seg på versus etterpå. Gleder meg! Jeg er GLATT med på versus med dere Ser for meg DEN stemninga ' /> akkurat! Det er et strålende spill! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted May 4, 2010 Savner mappene fra L4D1 though, r.i.p 25 pounce Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted May 4, 2010 bra bump Quote Share this post Link to post Share on other sites
eSkills 0 Report post Posted June 19, 2010 Noen som spiller dette fortsatt? Jeg og Ionious er gira på å finne noen folk å spille med! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted June 21, 2010 Plukka opp dette for 50 spenn på Elkjøp på fredag, men vet ikke om jeg noensinne kommer til å spille det. Idiotisk samleinstinkt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted June 21, 2010 Defintivt verdt å spille - særlig om du får med deg et par kompiser. Mye fliring og hyling Quote Share this post Link to post Share on other sites
eSkills 0 Report post Posted June 22, 2010 Ghadafi! Add meg og Ionious, min profil heter eskilgh og Ionious sin er Io9ous. (Er bare å adde for andre som har lyst til å spille og forsåvidt ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted June 22, 2010 Spiller det rimelig ofte med mine venner. Vi er 3-5 stk som hyler og skriker på teamspeak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ionious 0 Report post Posted June 23, 2010 som sagt over.. add oss Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted October 5, 2010 Da er The sacrifice ute! Løp og last ned, iaf for oss med PC! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 6, 2010 Lol! L4D 2 kosta 5 euro på steam, seff måtte jeg kjøpe det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted October 6, 2010 Nice har jeg ikek fått testet... Ser de lager også film av left 4 dead. Er rektignok low budget da, men skal bli spennende og se http://www.left4dead-themovie.com/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted September 21, 2011 Noen som spiller dette flotte spillet enda? Nå har vel samtlige(?) campaigns fra Left 4 Dead kommet over i 2'ern? Så kan man jo igrunn spille begge spillene ved kun å ha det ene Jeg installerer akkurat nå, si fra om det er noen flere her som har lyst til å spille litt om kveldene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted September 21, 2011 Har ikke spillt på lenge, men har det installert, så gi meg et ping om du ser meg online så blir jeg nok med Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted September 22, 2011 har det inst, flott spill.. men ro har pri for tia Quote Share this post Link to post Share on other sites
Huldra 0 Report post Posted October 6, 2011 Jeg spiller. ' /> Jeg er ikke så flink, men jeg er veldig ivrig. Og litt redd. Quote Share this post Link to post Share on other sites