Hauger 37 Report post Posted May 30, 2009 Kjente Peter godt. Bor ikke så langt unna hverandre. Fikk vite om det i dag av en kammerat i min søsters bryllup. Vi spilte mye sammen og traff hverandre på fest like ofte. Det gikk grøssninger nedover ryggen der jeg sto i kirka og fikk vite om det. Det er veldig trist, han var en fyr som var full av liv, til tross for tilstanden, alltid glad. Iaf sånn jeg husker det Vi talas najt, tar Bf2 reunion når jeg passer over. Hvil i fred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
goldshot1 0 Report post Posted May 30, 2009 Kjente han ikke så veldig godt, men har sett han på forumet og husker jeg har møtt han en del ganger i BF2. En god og hyggelig spiller. Utrolig trist det som har skjedd. Varme tanker går til hans pårørende. RIP, naejt. Håper du pwner i alt du foretar deg der du er nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted May 30, 2009 Kondolerer til familie og kjente RIP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petter'n ^.- 0 Report post Posted May 30, 2009 Alltid tragisk når noen dør så alt for ung Kjenner flere som gikk på skole med han. Hvil i fred Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted May 30, 2009 Kondolerer til familie og bekjente, veldig trist Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin// 9 Report post Posted May 31, 2009 Hvil i fred, gutten. Tanker går til familie og venner.. Alt for tidlig å dø i en alder av 19=/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted May 31, 2009 Triste saker, kondolerer til alle som kjente ham. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted May 31, 2009 RIP.... Alt alt alt for tidlig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gengus 5 Report post Posted May 31, 2009 Hvil i fred Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martyrium 0 Report post Posted May 31, 2009 RIP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tok 0 Report post Posted June 1, 2009 Mine tanker går til de nærmeste, utrolig trist når slikt skjer så altfor tidlig. Hvil i fred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sorro 0 Report post Posted June 1, 2009 Hvil i fred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted June 1, 2009 Det er synd når noe slikt skjer, og man blir alle triste og lei seg. Naejt kjente jeg ikke, men jeg kjenner mennesker som har mistet livet sitt på grunn av hjertefeil. Det må være fælt for foreldrene å miste sønnen sin i slik ung alder. Håper alle sammen som er friske å raske å tenker på hvor heldige de er som får leve lenge. Desverre gjalt ikke dette for Naejt, men håper alle som kjenner han husker han for en trivelig kar han var. Men en ting vet vi nå at han har det bra der han nå er og det er det beste. Sender kondolanse til familien og de som måtte være rørt av hans dødsfall. Mvh. John Freddy Jakobsen Redaktør Battlefield.no Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted June 2, 2009 Alltid trist når noen dør. Spesielt i en slik ung alder når man har så mye mer å oppleve. Kjente ikke naejt, men har sett ham på forumet før. Skriver dette ettersom onkelen min døde like etter og forstår hva de som kjente han går igjennom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted June 10, 2009 Ord blir fattige man så urettferdig blir tatt bort. Kondolerer til alle involverte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zappzi 0 Report post Posted June 12, 2009 Kjente han ikke, men blir utrolig trist når jeg hører slik. RIP.. Mine tanker går også til foresatte, familie og resten som kjenner han! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nildo 0 Report post Posted June 17, 2009 Wow... Husker han her, litt av en energibombe. Ufattelig trist å lese. Jeg kan faktisk huske han ganske godt, aktiv og hyggelig kar. Hvil i fred Quote Share this post Link to post Share on other sites