hobbex 0 Report post Posted May 23, 2009 Kanske inte direkt någon intressekoll men snarare en rådfrågning på forumet. Jag funderar på att sälja bort mitt PS3 med tillhörande spel och tillbehör, och undrar nu över vilket pris jag bör/kan sätta. Playstation 3, svensk köpt 60GB version som är bakåtkompatibel med Playstation och Playstation 2 spel. Tillbehör: 2x SixAxis (handkontroll) 2x Laddningskablar f.hk 1x HDMI-kabel 1x Fjärrkontroll 1x Bluetooth Headset 2x BD-filmer (Talladega Nights, Resident Evil: Apocalypse) + Resten av allt som följer med i kartongen. Spel: Assassin's Creed Metal Gear Solid 4: GotP Lair Resistance: FoM Resistance 2 Grand Theft Auto 4 F.E.A.R. Sonic The Hedgehog Virtua Tennis 3 (oöppnad) The Darkness Folklore Warhawk (oöppnad) Unreal Tournament 3 Army of Two Lost Planet: Extreme Condition Uncharted: Drake's Fortune Haze Sega Rally MotorStorm LittleBigPlanet PSN-Spel: (köpta digitalt, finns på hårddisken) Megaman 9 Linger in Shadows Ratchet & Clank: QfB Siren Blood Curse (alla episoder) Dark Mist PizelJunk Monsters + Expansionen LocoRoco: Cocoreccho Warhawk flOw Calling All Cars Lemmings GripShift Super Rub a Dub Gran Turismo HD Concept MediEvil (PS) Crash Bandicoot (PS) Crash Bandicoot 2 (PS) Spyro 2 (PS) Så vad tror ni detta är värt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chibi 0 Report post Posted May 23, 2009 500,- Quote Share this post Link to post Share on other sites
hobbex 0 Report post Posted May 23, 2009 javel Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted May 23, 2009 Om du velger å stole på chibi så kan jeg godt gi deg "overpris" på 600,- Quote Share this post Link to post Share on other sites
[wcip]Angel 0 Report post Posted May 24, 2009 Slutt å vær rauhål. Jeg ville sagt et sted mellom 5000-7.000.. kanskje mer siden den er backwards compatible. Men da handler det om å finne den rette kjøperen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hobbex 0 Report post Posted May 24, 2009 Okej, tackar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hobbex 0 Report post Posted June 3, 2009 (edited) Såld, 10 000:-. Edited June 3, 2009 by hobbex Quote Share this post Link to post Share on other sites
[wcip]Angel 0 Report post Posted June 3, 2009 Gratulerer!! Der vil jeg si du var rimelig heldig med salget. Hva var den utløsende faktoren? Mengden av spill eller at konsollen er BC? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted June 3, 2009 Den var jo verdt det da Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted June 4, 2009 Wow, heftig salg det Hobbex! Grats! Quote Share this post Link to post Share on other sites
hobbex 0 Report post Posted June 4, 2009 Thx . La ut den på annons, fick ett svar där en bjöd 9 tusen, jag sa då att jag skulle ha 10 och han slog till på det. BC + många spel antar jag. Quote Share this post Link to post Share on other sites