Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

Enda en teaser til MW2

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7836&g2_serialNumber=1 Enda en teaser til MW2

Hva blir avslørt denne gangen? Ta en titt på teaseren innenfor.

(Battlefield.no): Natt til i dag kom Modern Warfare 2s andre teaser (tredje om du teller med den første som ikke viste noe gameplay). Siden den er under et halvt minutt langt er det ikke veldig mye som blir avslørt, men det er det som er meningen med slike teasere. De skal bare gi oss litt å tygge på mens vi venter spent på mer informasjon om spillet.

Den forige teaseren og den i dag er en oppvarming til selve traileren som kommer søndag 24. mai på spillets hjemmeside. Vi får håpe at den viser noe mer enn det vi har sett hittil. Activision og Infinity Ward vil nok uansett ikke avsløre for mye med tanke på at årets største spillmesse, E3, er her om mindre enn to uker. I mellomtia får vi nøye oss med det lille vi blir gitt. Er det noe nytt dere kan se? Det mest opplagte er nok bruken av politiskjold. Vil den kunne brukes i flerspillerdelen som i Rainbow Six: Vegas-spillene?

gleder meg. dette blir et bra spill! det hadde vært rått med en egen mod med egne baner som er egnet for mp med vehicles

Bare håper og krysser fingrene for at alt dette er å finne i Multiplayer også. Animasjonene når de hoppet så helt sinnsykt bra ut :lol:

Bare håper og krysser fingrene for at alt dette er å finne i Multiplayer også. Animasjonene når de hoppet så helt sinnsykt bra ut :lol:

Jepp, så bra at jeg tviler på at vi får det i multiplayer. Har gått på den smellen flere ganger nå så jeg velger å være veldig skeptisk for heller å ende opp veldig positivt overrasket når det er ferdig. 

Det ser jo unektelig veldig bra ut :lol:

woooo hva er det mine øyne skuer helt på starten? Er det virkelig soldater fra russiske spetsnazenheter? Etter hva jeg kan se så ser de operativene på starten ut som at de tilhører enten OMSN eller ??????/Vympel. Våpenet som henger ned på siden mens de går forover kan ligne en del på PP-19-01..

Dette blir VIRKELIG gøy! (Forhåpentligvis)

woo fett

bare vi slipper skjold i multiplayer så blir detta bra.. (er en grunn til at skjold ikke fungerte i cs)

woo fett

bare vi slipper skjold i multiplayer så blir detta bra.. (er en grunn til at skjold ikke fungerte i cs)

ja. skjold på cs var fail. det må nok brukes på en annen måte for at det skal funke

Om IW holder seg til de skjoldene som vanligvis brukes i Russland så ser jeg ikke noe stort problem.

Tenker da på skjold av denne typen:

416711.jpeg

Hva skal man med slike skjold når alle skyter etter hodet hele tiden?

den ble litt feil crazy. fordi på cod er hele kroppen et godt mål. ikke som på cs der du må ta hs for å vinne

det ser for bra ut til å være sant, forventer dårligere grafikk og mindre muligheter.

kan ikke la forventningene bli for store :lol:

altså, for EN FUCKINGS FANTASTISK TRAILER!

Bryr meg ikke og forventer ingenting før jeg vet med 100% sikkerhet at alt dette faktisk er i multiplayer.

Da tenker jeg på de kule hoppe animasjonene og klatring, svømming, kjøring og alt det der.

Uten at jeg forventer noe spesielt av dette, så i allefall traileren usedvanlig kul ut. Så får vi vente og se hva de klarer å komme opp med til selve spillet

Så lenge de beholder samme grafikkmotoren og fysikken så blir det en hit uansett :lol:

hitboks og recoil var faen så herlig i COD4, mhmmmhmm!

Så lenge de beholder samme grafikkmotoren og fysikken så blir det en hit uansett :lol:

ja det var nice! jeg synes de burde fikse litt på baner sånn at det blir mer tilpasset noe hardcore. sånn at man får vekk mye av det kjipe folk gjør på hardcore

MW var rått, både SP og MP. Gleder meg stort til SP på MW2! :lol:

hvilken recoil?

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...