tiller 0 Report post Posted May 29, 2009 reiner med at AU kommer Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted May 29, 2009 det er gull. Quote Share this post Link to post Share on other sites
andyski 3 Report post Posted June 1, 2009 eg har lyst, men tørr kje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sorro 0 Report post Posted June 1, 2009 Satt noe pris på selve arrangementet? Tror ikke meglarN tillater meg å ikke møte opp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted June 1, 2009 Satt noe pris på selve arrangementet? Tror ikke meglarN tillater meg å ikke møte opp. Jeg har kontakter som kan gjøre det surt for deg om du lar være ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vader^^ 0 Report post Posted June 4, 2009 Ser ut som det blir road trip fra Alta! Groo sa jeg kunne ligge ilag med han hehe kos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yougerth_ 1 Report post Posted June 4, 2009 Jeg vil å! hvis noen er villige til å jobbe for meg en helga,så er jeg LETT med!! Men hvis ikke det skjer, så får jeg ikke kommet oppover Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted June 4, 2009 Hva jobber du som? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yougerth_ 1 Report post Posted June 4, 2009 Hva jobber du som? Som assistent i hjemmesykepleien Quote Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted June 4, 2009 Bytte vakter er en fiin bil... (mao. dårlig unnskyldning) Quote Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted June 4, 2009 alkohol? Ja, og det er nach hos meglarN Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted June 4, 2009 alkohol? Ja, og det er nach hos meglarN Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yougerth_ 1 Report post Posted June 4, 2009 Bytte vakt, fin bil? ja jøss.. hehe menneh, sikkert ikke såååååå vanskelig å få bytta, menneh er kjipt hvis jeg kjøper billett nu, også får jeg ikke bytta vakt Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted June 4, 2009 Du får garantert solgt den da Ellers kan du jo bytte vakt først? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yougerth_ 1 Report post Posted June 5, 2009 Ja vurderer sterkt å jobbe inn den helga =) siden sjefen har satt emg opp på mange ekstra vakter i sommer (uten å spørre),så tar jeg å tar fri den helga kanskje Men, drar bare hvis noen jeg kjenner drar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cy! 0 Report post Posted June 7, 2009 Alla som inte drar är valdtäktsmenn! AH AH AH AH Ah, AH AH AH AH AH, AH AH AH AH AH! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted June 7, 2009 Qed skal jo reise yog.. Og punky, må bli med da.. Tenkte meg oppover jeg og.. Og kommer pazuzu i tillegg blir jo dette knakande liv! Håper mesteparten fra M&G stiller, samt en masse nye kjente fjes.. Hadde vært utrolig moro Og sjekket med bryllup, det kræsjer ikke Da skal det med andre ord mye til for å holde meg vekke.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted June 7, 2009 Tillegg blir jo seff jeg fast inventar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yougerth_ 1 Report post Posted June 7, 2009 ja Qed kjenner jeg jo litt ..... Og sekten ska jo væme! det er bra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted June 8, 2009 ja Qed kjenner jeg jo litt ..... Og sekten ska jo væme! det er bra Rødmesmiley? Hmmm hva har du og QeD drevet med, er QeD en liten løstøs? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted June 8, 2009 DET kunne jeg fortalt deg for LENGE siden Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cornell 0 Report post Posted June 11, 2009 Tror jeg kommer med klanen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Clayman 2 Report post Posted June 23, 2009 CGEST stiller med mann og mus! >8D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoby^ 4 Report post Posted June 26, 2009 (edited) En liten spasertur unna, så jeg skal tho synd at halve klanen min er i militæret *grin* Edited June 26, 2009 by MefiX Quote Share this post Link to post Share on other sites