Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Hellfragger LAN -09 avsløres!

Recommended Posts

Cool! :lol:

Menneh, blir dette bare LAN for propro-jegspilleriklanogskavinnepenger-spillerene eller blir det et mer "åpent" arrangement der tafsete publichorer som megselv kan komme delta på dancemania eller annet fjas?

Eneste grunnen jeg ville hatt til å komme ville jo vært å fått satt non tryner på de som fragges daglig samt. prate sjit og game >D

Åsså lurer jeg på hvorfor trondhjæm ble valgt og ikke lillestrøm/oslo-området. Må jo plusse på "5 + x-antall timer" for alle som bør sør for oslo da..

Veldig nice tiltak uansett da >D

Vi kommer til å sette av et antall "gamerbilletter" som er reservert for de som skal delta i compo / Ligasluttspill, resten er åpent :lol:

Trondheim ble valgt fordi vi har noen samarbeidspartnere av ikke ubetydelig kaliber (om folk husker de tidligere sluttspillene i HF Liga) - og vi mener at disse gir oss muligheter til å lage rammer rundt arrangmenetet som ingen andre kan.

Genialt! Tipper det opplegget der kommer til bli utrolig bra.

Jeg ser jo skikkelig gææærn ut på det bilde der da.. haha : D fett!

:lol:

dette skal bli stort.

Det som er viktig nå er at dere involverer dere på forumet som det linkes til, for vi er tidlig i planleggingen og vil derfor ha deres innspill, forslag og tanker om hva som vil gjøre arrangementet best mulig!

btw moen ====> 09_monkey_yawn.jpg

>D

dette skal bli stort.

Det som er viktig nå er at dere involverer dere på forumet som det linkes til, for vi er tidlig i planleggingen og vil derfor ha deres innspill, forslag og tanker om hva som vil gjøre arrangementet best mulig!

nonBYOC! >D

Gleder meg VELDIG til dette. Konge Hellfragger >D

dette skal bli stort.

btw moen ====> 09_monkey_yawn.jpg

>D

hahahaha jeg dauer så jævlig >D

ÅÅÅÅH, endelig!!!

Tanken på at jeg ikke kunne si til noen om dette LANet har gnaget meg ihjel innvendig!!

HERLIG GUTTER!! :lol:>D

CHARLOTTENLUNDHALLEN!?

DET ER JO 50 METER UNNA HVOR JEG BOR OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMOGMOMG :lol:>D >D >D

..herregud holdt på falle av stolen her

Lenge til, men jeg kunne veldig gjerne tenke meg å komme, om så bare med en laptop. Håper da på at det blir mulighet for mer en compospilling, selv om jeg drar kun for å prate skjit med meglarN!

CHARLOTTENLUNDHALLEN!?

Så kjekt da, da kommer jeg , Entreri og Pzn og sover hos deg . DIGG! KUK I ROMPA!>D

CHARLOTTENLUNDHALLEN!?

Så kjekt da, da kommer jeg , Entreri og Pzn og sover hos deg . DIGG! KUK I ROMPA!>D

awkward...

Vi regner med at selve lanet blir BYOC mens Playoffs blir NON-BYOC slik som det ellers har vært i Playoffs :lol:

Haper det blir Gruppespill i Compoen for da hadde alle hatt det ekstra göy med ekstra spilling, men personlig sA synes jeg at 2 dager er litt lite, syns det kunne vArt 3 dager, det hadde vArt EPIC! og om dere lurer pA hvorfor jeg bruker Aer sA er det pga. jeg er i tyrkia og sitter pA en pc som er windows 95 modell og har tyrkisk tastatur. Men ja 3 dager og gruppespill hadde vArt helt topp fordi jeg som skal komme helt fra Finnmark, Vadsö hadde jeg tjent litt mer pA og komme om det hadde vArt én dag ekstra.

Da blir det lan på meg da :lol:

Noe jeg kan bidra med på lanet så si ifra på pm!

Ceft

1. Må folk slutte å whine på at det er for langt nors og whatsoever. Dere søringjævler må også få reist litt ffs :lol:

2. JEG SKAL VÆRE DER, hihi Trondheim ftw!!!

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...