Flapjack 0 Report post Posted May 16, 2009 (edited) Ja, da er det klart. Aleksander rybak har vunnet Eurovision song contest. Og med god margin til andre plass. Med over 300 (nesten 400) poeng har han fått den høyeste poeng summen i eurovision song contest noen gang. Så må bare si, Gratulerer med seieren Aleksander Rybak Edit: endte på 387 poeng. Edited May 16, 2009 by Flapjack Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bayer 0 Report post Posted May 16, 2009 Hadde inderlig håpet vi floppet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cpt. Awesome 0 Report post Posted May 16, 2009 nå har jeg sett på poengfordelingsgreinene, og jeg har en kommentar FY SVARTE FAEN FOR EI PLAGSOM DRITTKJERRINGKOMMENTATOR!!!?!?!?!? ER DET MULIG?!?!? hvordan i huleste svarteste hælvete klarer NRK å ha ei slik total amøbe av en kommentator i ett så stort show? JEZEZ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted May 16, 2009 Jeg kjenner meg såååå igjen i den sangen! ..nei vent, det gjør jeg ikke. Likte mattekunnskapene til kommentatordama da "Vi kan fortsatt nå over 400 poeng!!... nei vent.. kan vi det?.. nå må jeg roe meg ned her.. nei, vi kan faktisk ikke det, men vi kommer veldig nær!!" Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted May 16, 2009 Dypt skuffet over at vi kun klarte i underkant av 400 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flapjack 0 Report post Posted May 16, 2009 nå har jeg sett på poengfordelingsgreinene, og jeg har en kommentarFY SVARTE FAEN FOR EI PLAGSOM DRITTKJERRINGKOMMENTATOR!!!?!?!?!? ER DET MULIG?!?!? hvordan i huleste svarteste hælvete klarer NRK å ha ei slik total amøbe av en kommentator i ett så stort show? JEZEZ! Kunne ikke vært mer enig! Fikk jo omtrent ikke med poengene, hun snakka om alt mulig dritt hele tiden. Neste år bør det være en som snakker mindre! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted May 16, 2009 Hører jeg denne sangen en gang til løper jeg gjennom murvegger. Sangen hadde passet flott å høre på i en film om hobbiter som danser på låven steika full men i dagens samfunn så passer den IKKE. Regner med den blir spilt enda mer på radio neste uke, det vil si 100%. Bare å forkaste andre sanger nå . Kommer til å dropkicke radioen om den våger å spille den. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mastiphal 0 Report post Posted May 16, 2009 Hum av en eller annen grunn klarte jeg å switche innom NRK nå nettopp, og da spilte de den norske sangen. Fy faen for noe møl. Det sier vel en del om MGP når den fikk såpass mange poeng... Hva er vitsen med å ha en konkurranse med ekstremt dårlige sanger? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 16, 2009 "Gz" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted May 16, 2009 Likte mattekunnskapene til kommentatordama da "Vi kan fortsatt nå over 400 poeng!!... nei vent.. kan vi det?.. nå må jeg roe meg ned her.. nei, vi kan faktisk ikke det, men vi kommer veldig nær!!" Helt sikkert en som klappa henne på skuldra og bare "eeeh, nei, det kan vi ikke.. Si vi ikke kan det!" Spøk til siden; i helvete for et show Russland lagde, noe av det sjukeste jeg har sett.. Scenen er ikke liten heller da! Blir spennende å se Norge skulle prestere etter den opptredenen. Tipper det blir bunad på samtlige statister Og så må jeg si Rybak gjorde en kanon oppvisning. Fyren er vanvittig talentfull. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted May 16, 2009 Jeg kjenner meg såååå igjen i den sangen! ..nei vent, det gjør jeg ikke. Likte mattekunnskapene til kommentatordama da "Vi kan fortsatt nå over 400 poeng!!... nei vent.. kan vi det?.. nå må jeg roe meg ned her.. nei, vi kan faktisk ikke det, men vi kommer veldig nær!!" Haha! Det regnestykket fikk hele familien til å brøle ut av latter. GG å gå fra 370 til 400 når det er igjen 3 land, hvoav et er Norge selv... Og hva faen skjedde da hun snakka om at hun var flatbrysta?! Anyways, heia Norge Fin sang, skulle bare mangle at vi vant. Ingen av de andre var i nærheten Quote Share this post Link to post Share on other sites
AlcatraZ 0 Report post Posted May 16, 2009 Hahah fyfaen eg holdt på å klikke på ho svabø .... eg vil no får svarte ikkje vite kva du har i bh'en, tar Per Sundnes anyday! Men synest det var greit at når vi først vant at vi slo ny rekord ... det er sånn typisk norsk det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted May 16, 2009 Haha! Det regnestykket fikk hele familien til å brøle ut av latter. GG å gå fra 370 til 400 når det er igjen 3 land, hvoav et er Norge selv... Erf.. Hun sa det jo før land 39 begynte å stemme.. Mao var det land 39, 40, 41 og 42 igjen. Hadde det ikke vært for at Norge var en av de landene så hadde det faktisk stemt da.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blizzard 0 Report post Posted May 16, 2009 nå har jeg sett på poengfordelingsgreinene, og jeg har en kommentarFY SVARTE FAEN FOR EI PLAGSOM DRITTKJERRINGKOMMENTATOR!!!?!?!?!? ER DET MULIG?!?!? hvordan i huleste svarteste hælvete klarer NRK å ha ei slik total amøbe av en kommentator i ett så stort show? JEZEZ! Så det på SVT HD jeg, mye bedre kommentatorer der altså! Men ey, sykt tøft sceneoppsett... Ble imponert der altså Blir sikkert flatfyll på Alexander nå ja Hører hu ene deilige kordama si: VI SKA PÅ PARTY! haha Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted May 16, 2009 BLIR VEL FAIRYTALE PÅ`N NÅ GITT! ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted May 16, 2009 Haha! Det regnestykket fikk hele familien til å brøle ut av latter. GG å gå fra 370 til 400 når det er igjen 3 land, hvoav et er Norge selv... Erf.. Hun sa det jo før land 39 begynte å stemme.. Mao var det land 39, 40, 41 og 42 igjen. Hadde det ikke vært for at Norge var en av de landene så hadde det faktisk stemt da.. Endte jo opp med at vi fikk 8 poeng av det nummer 39, så det var dødfødt fra starten av Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cpt. Awesome 0 Report post Posted May 16, 2009 Jeg er fremdeles forbanna irritert over hu forpulte dama. Håper virkelig det kommer en del medieoppmerksomhet på det, og at noen faktisk går igjennom hva kjerringa lirte av seg iløpet av kvelden. Burde jo sitte i kassa på rema kjerringa der. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted May 16, 2009 Jeg er fremdeles forbanna irritert over hu forpulte dama. Håper virkelig det kommer en del medieoppmerksomhet på det, og at noen faktisk går igjennom hva kjerringa lirte av seg iløpet av kvelden. Burde jo sitte i kassa på rema kjerringa der. Ikke faen om hu skal sitte i kassa på Rema, da går jeg til en annen butikk i friminuttene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flapjack 0 Report post Posted May 16, 2009 Mulig han kan ta seg et glass vodka uten og komme i media Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted May 16, 2009 Sier bare fantastisk kveld i moskva av rybak. Liker svært dårlig svabø, stfu dumme gås. Makan til mas. Noen som kan gi meg admin status å¨NRK så jeg får mute dama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted May 16, 2009 Satan i helvete Synnøve Svabø gjorde meg forbanna. Hun holdt jo faen ALDRI kjeft. Noen stapp noe ekkelt i kjeften på hu. Huff MGP BLir å holde seg unna radio framover. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petter'n ^.- 0 Report post Posted May 16, 2009 Inderlig bra de ikke leste opp alle 12 landene hver gang Gratulerer med dagen Norge Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted May 16, 2009 Huff, syntes mild sagt MPG er tragisk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted May 16, 2009 I'm in love with a Pwnytale! Synes ikke sangen er så ille i utgangspunktet, men man kan jo bli lei av hva som helst når den spiller hvert kvarter på alle radio- og TV-stasjoner. Må ærlig innrømme at jeg synes MGP er litt artig (mye av moroa ligger seff i å sutre over talentløse bidrag), og jeg synes det er kult at vi vant. Nå har jeg funnet frem en skikkelig godwhisky for å feire! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted May 16, 2009 Huff MGP BLir å holde seg unna radio framover. Hvem hører på radio egentlig? heh... Quote Share this post Link to post Share on other sites