Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Petter'n ^.-

One Year Later...

Recommended Posts

Denne burde kanskje ligge et annet sted men jeg la den nå her da :boxed:

Som mange vet er det i disse dager ett år siden Funcom ga ut Age of Conan.

Men hvordan har det egentlig gått med dette tidenes mmorpg?

Her er det i hvertfall en veldig fin film som viser hvordan AoC har utviklet seg. (Raids ser bare herlig ut da :boxed: har ikke fått prøvd det selv ennå)

Link til filmen i High Quality på Youtube

Kilde - MMORPG.com Blogs

NB: Anbefaler å "buffre" filmen ferdig før du ser på den, så slipper du å vente midt i all moroa :ohmy:

i følge NA24 så er den nedadgående trenden for funcom og AoC på vei til å snu, dvs. de får nye abbonenter istedet for å miste de. det er jo kos.

i følge NA24 så er den nedadgående trenden for funcom og AoC på vei til å snu, dvs. de får nye abbonenter istedet for å miste de. det er jo kos.

Jepp. Aksjene går jo også mye opp på grunn av det kommende spillet "The Secret World" også, får håpe de ikke stuper igjen etter release som ved AoC release da :boxed:

Tror det var altfor store forventninger som førte til fullstendig slakt av anmeldelser da AoC ble sluppet. Deres opphyping ble deres undergang ganske enkelt. Kan man ikke levere, så holder man kjeft.

Mon tro hva som hadde skjedd om de hadde smøget seg ut sakte.. Slått til fra det skjulte som en slange.. Bitt til der det hadde gjort mest vondt :boxed:

aksjespekulasjon i spill er som tipping på fluer, de som tipper har ikke peiling og blir blendet av all susingen, tjente en pen sum på shorting i den aksjen før release :boxed:

Nja AoC i starten hadde fundementale feil, så ekstreme feil at folk sluttet. Ting som man ikke så hverandre på minikartet første månedene, minnelekkasje, problemet med å lokalisere hverandre i riktig instanse. Sånne ting som var bare så irritabelt og gjorde det helt jævlig å groupe. Så anmeldelsene hadde vel riktig på det tidspunktet.

Men problemet i AoC nå er ikke selve spillet sånn egentlig, det er spillermiljøet som er bedritent. Virker som avskummet fra de verste spillmiljøene du kan tenke deg har samlet seg på PvP serverne. De venter rundt spawnpunkter og andre områder hvor de vet spillere ferdes, dette er alt fra 5 stk 20-30 levels folk over de og de ganker de rett ned. Folk som bare vil queste blir drept uten noe omtanke. Dette gjør nesten alle sammen nå, til og med de største guildene. Er veldig spent på om Funcom vil løse dette problemet for det er største problemet jeg har sett i noen MMO.

Det er så mye feige spillere at du vil ikke tro det. 5-6 level 70's kan stå samlet i stealth og vente på en stakkarslig level 30 som kommer løpende. De kan blokkere quest innganger og venter på vedkommende utenom spawn igjen. Stakkarene kan ikke gjøre noe annet enn å quitte spillet. Jeg er level 60 og tidligere stod det en level 80 og tittet på meg mens jeg questet. Da jeg fikk 4-5 mobs på meg og helsa mi tikket nedover så angrep level 80'en. Han turte faen meg ikke før helsa mi var nesten på 0. Fyren er 20 levels over meg. Jeg vet det er en del feige folk i verden asså men det her tar kaka :boxed: Spillet er knall den dag idag men miljøet er gjennområttent feigt.

fryktlig merkelig avean da man blir murdere om man ganker folk 8 lvl under seg...

OG blir du først murderer i conan er du fritt vilt for alle som vil ha seg litt ekstra pvp exp.

Så at high lvl folk ganker low lvl folk har jeg ikke sett å som noe problem.

Og det kommer fra en som hater pvp og spiller på fury.

Vel, det nye criminal systemet har fjernet den værste gankinga da. Og det er jo bare å slenge seg over på en PvE server :boxed:

Men det er litt dumt at man ikke får spilt i DX10 med Windows 7 ennå da.

man kan si mye om pvp på fury, men det er spillere i mitt guild som levler uten alt for store problemer, men dette er jo folk som er i spillet kun for pvp delen da. når det kommer til highlevel folk som ganker lowbies så vil de jo pådra seg murder status etter ca 3 lowbiekills og dermed bli freekill for alt som beveger seg, så akkurat det tror jeg nok er en luring som er ute etter spenning og masse pvp mer enn standard oppførsel. ellers er jeg forøvrig enig med deg avean og har et par karakterer på crom for kosespillingen sin del slik at jeg kan queste i fred og delta i minigames når lysten til pvp melder seg. fury er for tiden cs med sverd, noe global chat også bærer preg av, det er en mye mer "voksen" atmosfære på crom.

Vel, det nye criminal systemet har fjernet den værste gankinga da. Og det er jo bare å slenge seg over på en PvE server :boxed:

Det kan du, må bare bruke 185.50 driveren til nvidia.

Det kan du, må bare bruke 185.50 driveren til nvidia.

Har 185.85

I nvidia.com sitt arkiv finner jeg bare 185.66 og oppover :/

Avean is tah bomb!

Jeg har ikke spillt spillet, så uttalte meg kun på hva jeg har sett "utenfra". Forstod det slik at det var en del elementære feil ja, men har ikke satt meg inn i hvor grove de er.

Noen som har vært i Aztel? Jeg vil påstå at det er den værste zonen på hele spillet (har ikke vært i Kesh enda). I går brukte jeg rundt 2 timer på å komme meg til questene...

Før var det lvl 80 som dreper lowlevels som var problemet, men nå er det folk som danner gankegrupper, og jeg vil nesten påstå at det er et enda større problem.

Noen som har vært i Aztel? Jeg vil påstå at det er den værste zonen på hele spillet (har ikke vært i Kesh enda). I går brukte jeg rundt 2 timer på å komme meg til questene...

Før var det lvl 80 som dreper lowlevels som var problemet, men nå er det folk som danner gankegrupper, og jeg vil nesten påstå at det er et enda større problem.

Welcome to my world :lol: er akkurat der jeg er selv. Dro over til Thunder River istedet, der var det litt mer fredelig. Men bare "litt". hehe.

Hvordan er spillet med tanke på å kjøres på en litt eldre pc? Husker når jeg først spillte det, så gikk det helt ok, utenom massiv lagg i den store byen. Er spillet mer optimalisert? Er fristet å prøve igjen, men skulle igrunnen hatt en ny pc :lol:

Blir dere lei ganking så bare join oss på Crom PvE, har nettopp startet en Conqueror der nå og min Priest of Mitra er straks lvl 60. har også en Bear Shaman i lvl 20 og en ranger i 16 på crom :lol:

Hvordan er spillet med tanke på å kjøres på en litt eldre pc? Husker når jeg først spillte det, så gikk det helt ok, utenom massiv lagg i den store byen. Er spillet mer optimalisert? Er fristet å prøve igjen, men skulle igrunnen hatt en ny pc :lol:

old tarantia lagger uansett hvilken maskin man har grunnet alle spillerene som er der.

Thunder River er det ikke så masse gankere, er verre i Field of the Dead og Aztels, og i Keshetta er det ikke værende om du er lowlevel og skal powerlevle.

Hvordan server spiller folk på ? Jeg er å finne på fury under Nirexx og Nirekos

I følge DENNE artikkelen vil vi i neste patch kunne starte en ny character som starter i level 50, så lenge man allerede har en annen character i level 50 eller mer :lol: Ikke sikker på om jeg helt liker det..