Pretty Paul 2 Report post Posted May 7, 2009 Er det nokon som veit kvar eg kan "finne" ein (fransk trur eg) dokumentar lauseleg basert på boka "The Looming Tower: Al-Qaeda and the Road to 9/11" av Lawrence Wright? Eg har googla litt, men finn ikkje noko av nytte. Berre ein masse bokomtalar. Net no les eg boka, og er godt nøgd med det, men skulle gjerne sett dokumentaren òg, då denne skal være bra. (Kan ein moderator eller admin endre topicnamnet til "På jakt etter ein TV-dokumentar" i staden for yv...?) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted May 7, 2009 Jeg ønsker meg en google-option for å utelate alle nettsteder som hvor man kan kjøpe/bestille noe... De gangene jeg har problemer med å finne noe på google så er det nesten alltid fordi jeg oversvømmes med webshops som skal selge meg noe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arex_x 9 Report post Posted May 7, 2009 På google video kan man exkludere videoer som koster. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bananarama 0 Report post Posted July 14, 2009 Litt nekroposting; ble akkurat ferdig med Looming Tower og det er , hands down, en av de beste bøkene jeg har lest de senere åra. Den anbefales for alle som har en en interesse i Islamsk fundementalismens historie, samt Afghanistan og veien til 9/11. Fant denne på YT: Quote Share this post Link to post Share on other sites