Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
aasing

AfterLAN 08

Recommended Posts

Ja, da var jeg langt om lenge hjemme igjen og kan fornøyd konstantere at ingen av lekene mine ble ødelagt av flyselskapet. Juhu!

Tusen takk til alle sammen for ett fantastisk morsomt lanparty med god mat og høy stemning. Dette skal jeg definitivt være med på flere ganger!

Haha hva var det sadolf gjorde med bil ?

Dette gjorde sadolf med bil: 403290.jpeg

Med mindre det ble gjort noe annet også, for jeg fikk ikke akkurat med meg alt i den tilstanden jeg var i stort sett hele helga...

Ble dobbelt post dette, men bær med meg. Har ikke skrevet så mye på forumet :boxed:

Den var rigga opp med alarm som gikk av når bilen ble flyttet også :ohmy:

Sadolf er kreativ

Han fikk HAI på fiskekonkuransen vår også, i en lakseelv ' /> Meget underholdende p

Følgende ble gjort med Viggo's bil, eksosrør fylt med dopapir, 120db alarm som ble rigget slik at ved rygging ble sikringen dratt og til slutt en pall som ble festet med tau i frontfanger, etter ca 1m ble denne pallen velvet å dratt etter bilen! FUN!!

Takk for lanet gutta. Det var stramt. :boxed:

Med unntak av ventilasjon og mangel på soveplasser, var det upperst. Internet-dritten skulle vel de fleste vært foruten, hadde det ikke vært for steam. :/

Blir show med neste lan. Gogo!

Haha! Men denne gangen har vi funnet ut hvordan unngå steam-problemer for fremtiden også! :boxed:

bilder ?

bilder ?

Ligger en annen tråd her Steiner som gir tydelig tegn på at det deles snuskebilder og video. smile.png

Med mindre det ble gjort noe annet også, for jeg fikk ikke akkurat med meg alt i den tilstanden jeg var i stort sett hele helga...

Ble dobbelt post dette, men bær med meg. Har ikke skrevet så mye på forumet :boxed:

Den var rigga opp med alarm som gikk av når bilen ble flyttet også ' />

Sadolf er kreativ

Han fikk HAI på fiskekonkuransen vår også, i en lakseelv :blush:

:blush:

Jeg gadd ikke nedverdige meg med dopapir... "Voldtektsalarm" (denne ble forsåvidt også kastet rundt i teltene/sovesalen på søndag morgen), Opel-felg og gaffa-tape (tapet fast så ikke Viggo så det når han dro). Synd jeg ikke var der å se når den gikk av, men jeg måtte dra hjem og se VIF tape mot Start!

Kan poste haien om dere vil se.

Var det forresten noen av dere som skulle på AC/DC på Valle Hovin neste mandag? (Joks / Rusty??)

Portene åpnes 17:00

Skambankt går på kl 18:45

The Answer går på kl 19:45

AC/DC går på kl 21:00 og spiller til kl 23:00

Skal pilse litt hos en kamerat borte på Etterstad før konserten. Men får se hvor mye av oppvarmingen jeg gidder se. Planene deres, dere må gjerne henge med bort på Etterstad.

Den var rigga opp med alarm som gikk av når bilen ble flyttet også :blush:

Sadolf er kreativ

Han fikk HAI på fiskekonkuransen vår også, i en lakseelv tongue.png Meget underholdende :blush:

:blush:

Jeg gadd ikke nedverdige meg med dopapir... "Voldtektsalarm" (denne ble forsåvidt også kastet rundt i teltene/sovesalen på søndag morgen), Opel-felg og gaffa-tape (tapet fast så ikke Viggo så det når han dro). Synd jeg ikke var der å se når den gikk av, men jeg måtte dra hjem og se VIF tape mot Start!

Kan poste haien om dere vil se.

Var det forresten noen av dere som skulle på AC/DC på Valle Hovin neste mandag? (Joks / Rusty??)

Portene åpnes 17:00

Skambankt går på kl 18:45

The Answer går på kl 19:45

AC/DC går på kl 21:00 og spiller til kl 23:00

Skal pilse litt hos en kamerat borte på Etterstad før konserten. Men får se hvor mye av oppvarmingen jeg gidder se. Planene deres, dere må gjerne henge med bort på Etterstad.

Jepp vi skal på AC/DC. Litt usikker på hva vi gjør på forhånd av konserten men Joks har noe greier på gang tror jeg. Jeg vil helst bare bort på stadion og ha i meg noe ØL biggrin.png Kommer du?