qed 312 Report post Posted May 3, 2009 gratulerer så mye begge to Quote Share this post Link to post Share on other sites
shorty 1 Report post Posted May 3, 2009 Den 02.05.09 klokken 10:10 kom min førstefødte sønn til verden, jeg har aldri i mitt liv kjent en så herlig følelse før. Jeg skjønner akkurat hva du snakker om, følelsen når man får barn er helt utrolig! Gratulerer så mye med din førstefødte - en nydelig gutt! Den opplevelsen du hadde i dag kommer du aldri til å glemme, noe som heldigvis ikke er sant for din kone/samboer/kjæreste Litt morsomt dette: Bare halvannen time senere, klokka 11:52, kom min andrefødte (første sønn) til verden ' /> Skal ikke ta over tråden din her, men hvis du tilfeldigvis ikke er i Bodø, som profilen din indikerer, men i Trondheim, så ta kontakt og vi kan sammenligne nusselighet på sykehuset Gratulerer tilbake ' /> hehe nei,er nok i bodø Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted May 3, 2009 Gratulerer begge to! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted May 3, 2009 Gratulerer begge to! Tren dem opp godt nå, disiplinert, raske og sterke! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chibi 0 Report post Posted May 3, 2009 Shit, du ble voksen fort. Grattis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red-FoX 0 Report post Posted May 3, 2009 han minte meg om red-fox av en eller annen grunn.. hmmm...gratz, ny jobb, ny unge, nytt liv Gratulerer til både deg og camilla, shorty. flaks at det ble en gutt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Curver 1 Report post Posted May 3, 2009 Grattis. Da ble det den siste dagen du kan sponse noe på deg selv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shorty 1 Report post Posted May 3, 2009 han minte meg om red-fox av en eller annen grunn.. hmmm...gratz, ny jobb, ny unge, nytt liv Gratulerer til både deg og camilla, shorty. flaks at det ble en gutt haha ja, vi er glad for at det ble en gutt Quote Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted May 3, 2009 Gratulerer så mye med den lille! Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted May 3, 2009 Gratulerer begge to. Ingenting slår det å få barn. Mange utfordringer ja, men hvert sekund er verdt det. Håper dere får en fin tid sammen, det er nå de små tingene teller. Lykke til videre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 3, 2009 Gratulerer så mye til Shorty og Kybber! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISTER 0 Report post Posted May 3, 2009 G R A T U L E R E R...! Kybber og shorty har såpass gode gener at det er en FIN ting at disse føres videre. Verden blir MYE mer spennende med deres etterkommere (og dem!) i den. Ellers: (politisk innspill her:) Det er noe dritt å leve i et land der fødsler sees på som en utgiftspost - (det offentlige tar seg av saken) mens BEGRAVELSER bidrar til BNP og sees på som en inntekt - (private aktører tar seg av dette.) Og RIKTIG - jeg stemmer ikke frp, Og JA - jeg jobber i det offentlige helsevesenet.... Good Job K&S! Dere skyter ikke med løskrutt... Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlIlIlIlIlIl 0 Report post Posted May 3, 2009 shorty har såpass gode gener at det er en FIN ting at disse føres videre.Verden blir MYE mer spennende med deres etterkommere (og dem!) i den. :boxed: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogart 0 Report post Posted May 3, 2009 Tror ikke du har prøvd nok rusmidler gutt! Det har jeg, og ingenting slår det å bli pappa... Begge gangene. Grattis! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted May 4, 2009 (edited) Måtte bare gratulerer igjen. Å få en lille slår allt annet. Det er jo det som livet går ut på, fører slekten videre å ha et bra liv. Edited May 4, 2009 by FearHawk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted May 4, 2009 haha ja, vi er glad for at det ble en gutt Eg har sjølv to små døtre.... planen er å kjøpe seg hagle for å halde guteslampane i nabolaget unna... Gratulerar så mykje! Det er knall med ungar. Bleieskift går også greitt etterkvart. Om ei stund er du ikkje så redd for at ungen skal knekke når du skiftar bleie... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted May 4, 2009 Hva er podens brukernavn her på bf.no? Regner med han er regga. Og, ja - grattis! Quote Share this post Link to post Share on other sites
shorty 1 Report post Posted May 4, 2009 Han blir regga første dag han er hjemme fra sykehuset! Han får pc i dåpsgave og skal bli progamer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted May 4, 2009 Hva er podens brukernavn her på bf.no?Regner med han er regga. Hva er shortere enn shorty? Quote Share this post Link to post Share on other sites
NeeroN 0 Report post Posted May 4, 2009 gratulerer til både deg og dama shorty Quote Share this post Link to post Share on other sites
shorty 1 Report post Posted May 4, 2009 takker Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted May 4, 2009 Svært mange mini-utgaver det ble av folk på forumet for tiden Gratulerer begge dere to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted May 4, 2009 Hæ, kan man snorte babyer? EDIT: Aha, fått seg unge ja. Grattis! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted May 4, 2009 Gratulerer så mye Shorty. Selv ble jeg pappa fredag for 14 dager siden til en liten gutt fra Sør Afrika. Vi drar og henter han om tre dager. Meget bra dette. Ser ut som om etterveksten til bf forumet er sikret Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bountyhunter 10 Report post Posted May 4, 2009 Gratulerer til både Kybber og Shorty! Regner med begge blir regga på forumet straks? Litt morsomt er det jo at jeg var i Bodø mens begge disse fremtidige pro-gamerne og linux-guruene kom til verden er ikke spesielt ofte i bodø og skjeldent mer en 1 time av gangen. Tips til bruker navn: Short-shorty, Shorty-kid, Kybber lite og Arch-Kybber Quote Share this post Link to post Share on other sites