Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ravn

Battlefield 2 oppdatert!

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7295&g2_serialNumber=2 Battlefield 2 oppdatert!

Da er endelig den etterlengtede 1.50-oppdateringen til Battlefield 2 her. Dog i betaformat, men likevel...

BF2_11.thumbnail.jpg(Battlefield.no): Heis flagget og bind et rødt bånd rundt eika. 1.50-oppdateringen til Battlefield 2 er her i betaform. Oppdateringen er en mastodont og veier inn på omlag 1.3Gb. Det er verdt å merke seg at man trenger 1.41-oppdateringen i bunn for å installere 1.50. 

Oppdateringen fører med seg mye snadder, så det er bare å starte nedlastingen. Det er imidlertid verdt å merke seg at man ikke kan spille på vanlige servere om man oppdaterer til 1.50.

Les mer om og last ned oppdateringen her.

Hva er fikset?

FEATURES
- Additional support for Windows Vista.
- Added Highway Tampa as a required map.
- Added a new map called Operation Blue Pearl.
- Added support for Widescreen resolutions
- Added support for the Novint Falcon controller - http://www.novint.com

GAMEPLAY TWEAKS
- Changes made to both the J10 and F35B to make them more balanced. Please note that the J10 is a superior dogfighter to the F35B and as such these two aircraft will never be equally matched.
- AA targeting tweaked to make it more effective.
- Added checks to prevent "runway grieving".
- Various changes made to prevent cheating.
- Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model
- Increased the time to go prone after jumping from 0.3 seconds to 0.7 seconds
- Fixed G36E HUD during sprinting to match other weapons.

"- Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model" :(

Gleder meg til å teste i morra, God natt :D

btw: den Novint Falcon controller`n så jo litt jalla ut:P

Bedre sent enn... glem det :/

Kun en billig måte å få profilert Novint Falcon for drøssevis av gamere :(

det spør du om på battlefield sitt forum, som prøver få igang liv på våre egne servere? :(

Prøv å skriv BF2.no i url-feltet på nettleseren din og trykk på enter, se hvor du kommer da qed :>

BF2.no = Battlefield.no

Det er verdt å merke seg at man trenger 1.41-oppdateringen i bunn for å installere 1.50.

Oppdateringen fører med seg mye snadder, så det er bare å starte nedlastingen.

Jeg får ikke installert 1.4 på Vista 64-bit, så da sliter jeg vel litt?

Har fått prøvd litt nå og kan ikke akkuratt kalle det "omfgz0r nu gaem!!!!1111ONEONEONE". Spilte det nye mappet litt og vet ikke helt hva jeg skal si jeg, litt sånn hipp som happ når det gjelder hva jeg synes om det. Netkoden var vel ikke akkuratt superforbedret heller (kan ikke si jeg la merke til noe forandring der i det hele tatt jeg nå men)

Må innrømme at jeg ble litt skuffet, men men, har jo updaten til L4D å kose meg med også da :(

BF2.no er(/har vært) en egen battlefield side med egne servere
www.bf2.no har siden Battlefield 2 sin lansering vært en redirect til www.battlefield.no, www.battlefield2.no der i mot var/er en egen side med egne servere.

Lasta inn 1.50, gikk inn å gama litt på ny-kartet.. når jeg gikk ut av kartet å skulle inn på anna server ble det problemer. fikk ikke gå inn på noen av servene jeg hadd i favoritter!! noen som har peiling på hvorfor?? irriterende!!

Svaret står i denne tråden helt øverst.

Det er imidlertid verdt å merke seg at man ikke kan spille på vanlige servere om man oppdaterer til 1.50.

Både klient og server må være oppdatert til "v1.5 beta patch 1", du kan ikke spille med "v1.5 beta patch 1"-klient på en "v1.41"-server eller omvendt.

Husk at dette er en BETA - det kan lønne seg å ta noen forhåndsregler.

Backup

* Kopier din Battlefield 2-installasjon til en annen mappe (feks. Battlefield 2_backup).

* Innstaller oppdateringen.

* Dette vil oppdatere din versjon av Battlefield 2 hvor det opprinnelig er innstallert.

For å gå tilbake til 1.41

* Endre navn på den nye (1.50) installeringsmappen til noe annet (f. eks. Battlefield 2 1.50).

* Endre navn på den kopierte mappen (feks. Battlefield 2_backup) til hva det opprinnelig var (f. eks. Battlefield 2).

* Trykk: START>KJØR

* Skriv: Regedit

* Gå til (I Vista er det annerledes): HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 2

* Der vil du se en nøkkel kalt: Version. Den burde vise 1.50.

* Endre dette til 1.41 og lukk Regedit.

* Kjør Battlefield 2 som normalt.

Har du ikke fulgt det som står der under "Backup", så må du nok avinstallere og installere spillet på nytt for å gå tilbake til v1.41.

Nuvel, Gotland kjørte et par servere med 1.50v1 når jeg prøvde imorges da men....

Var innom der en tur jeg også. men det e jo kjedelig å ikke kunne spille på de gode gamle kartene gotland #1 og #7.

Må vel bare hive seg rundt å avinstallere hele greia. Men takk for tipset ditt med backup :(

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...