SpookyManooky 43 Report post Posted June 10, 2009 Ligger på spotify også. Kjekk sang å lytte til når man ligger og chiller i gresset edit: Kommer på Roskilde, blir nok liv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted June 10, 2009 Deen der er råå.- Hørt den i et X antal filmer Quote Share this post Link to post Share on other sites
zillyDuck 0 Report post Posted June 10, 2009 D'Lay - Going Wild Quote Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted June 10, 2009 Signaturen min Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted June 10, 2009 Signaturen min kjøper billetter til den konserten til uka! gleder meg vilt! http://www.rockefeller.no/jd240609.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimnar 0 Report post Posted June 12, 2009 Alt som er reggea Enig! Og noe god G-funk funker også bra på varme sommerdager. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted June 12, 2009 Sinnsykt digg sang å kjøre til på en knall sommersdag Smud når man klarer å time musikken slik at trommene starter feks akkurat når man kommer ut av en tunnel. Frysninger ^__^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petter'n ^.- 0 Report post Posted June 12, 2009 Muscle Museum - Muse We're not gonna Take it - Twisted Sister Whiskey in the jar - Thin Lizzy Clocks - Coldplay Lemon Tree - Fool's Garden Noen av mine favoritter Edit: fixa linkene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Monkemannen 2 Report post Posted June 12, 2009 ganske fin sang Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fedon_Lindberg 0 Report post Posted June 14, 2009 Får litt sommerfeeling av denne Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted June 14, 2009 For meg er sommer Quote Share this post Link to post Share on other sites
aaa 0 Report post Posted June 14, 2009 Hørte denne sangen for første gang i går, sikkert old, men care: Noen som vet om musikk som ligger i samme gata? EDIT: Evt. reggae for nybegynnere? Er jo egentlig litt kult Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted June 14, 2009 mange forferdelige sommerplager i denne tråden, brrrrrrrrrrrrrr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petter'n ^.- 0 Report post Posted June 14, 2009 mange forferdelige sommerplager i denne tråden, brrrrrrrrrrrrrr indeed, men men.. det hører vel til sommeren Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted June 14, 2009 EDIT: Evt. reggae for nybegynnere? Er jo egentlig litt kult Hva i alle dager er reggae for nybegynnere? Kan jo slenge på litt reggea-tunes: Tribal Seeds - Dawn of Time Gentleman - Superior Litt mer old-school reggea: Eek-a-Mouse - Wa Do Dem Eek-a-Mouse - Sensee Party Gregory Isaacs - Rumours Sommer deluxe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Onkel Sammy 0 Report post Posted June 14, 2009 Alt av The Beach Boys og Cliff Richard. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted June 14, 2009 Avataren din, Sammy, på sene sommerkvelder når man har akkurat rota seg hjem og har en rolig buzz fra kvelden Mesterlig live-album! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Onkel Sammy 0 Report post Posted June 14, 2009 aaaaah, jeg er så vant med at Pink Floyd er en selvfølge. God sommer musikk det ja, spesielt Delicate sound of thunder live dvden! mm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted June 15, 2009 Infinity 2008 FTW! Peaches - Rosa Helikopter http://open.spotify.com/track/4jzDM13aBD2CEvUIDXPCmZ Quote Share this post Link to post Share on other sites
goldshot1 0 Report post Posted June 16, 2009 Hva blir denne sommerens store hit(er) da? Blir det "Fairytale" så klikker jeg i vinkel tbh.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted June 16, 2009 Fairytale Basshunter remix? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted June 16, 2009 Lol det hadde vært episk, lurer på om jeg skal sende en request til basshunter.se Edit: Jeg gjorde det og jeg skrev: Hej Basshunter! Kan inte du göra en remix av Fairytale, jag tycker den är utroligt cool. Og jag tycker om din musik. Jag kommer från norge och jag gillar basshunter. Håppas at du kan laga en Basshunter Remix, det hadde varit cool! Mvh. Basshunter Fan Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted June 16, 2009 Hehehe morsomt om det dukker opp en remix da! Huff, eller ikke... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Onkel Sammy 0 Report post Posted June 16, 2009 Finnes allerede noen ræva fairlytale remixer. bare å youtube litt Quote Share this post Link to post Share on other sites