Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

Mafia 2

Recommended Posts

God demo, fikk virkelig fram hvor sykt bra fysikk det har. Å skyte med hagle var jo bare awsome!

Fet demo, men veldig kort. Tror egentlig jeg skulle hatt nyere pc for dette spillet, men det funker og ser pent ut. Syns ikke bilfysikken var spesielt bra, men det kan kanskje ha noe å gjøre med at pcen ikke takler fysikkinnstillingene på max.

Gleder meg sjukt til selve spillet :)

Amerikanske biler, spesielt på den tida, hadde vel ikke så gode kjøregenskaper uansett. ' />

Hehe, mulig, men jeg syns kjøringa i første spillet var helt perfekt. Ikke like urealistisk og sjanglete som i GTA, men du kunne fortsatt kræsje skikkelig om du ikke fulgte med eller kjørte for fort. Kjøringa i demoen minna litt vel mye om GTA, spesielt GTA IV, hvor bilen var ganske ustabil og føyk til alle kanter. Syns også AIen kjørte litt mer kaotisk her enn i første spillet, men har jo bare spilt demoen i under ti minutter, så får se p

Digger det at politiet må se deg gjøre en kriminel handling før dem jakter på deg.

Du kan f.eks skyte en person i en butikk, gå ut og vente på politiet så vil dem lete etter spor bare :)

Kjøpt meg ny dress forresten også ! Eller jeg betalte ikke, jeg tok den bare ohmy.png og ranet sjappa etterpå :)

woot.jpg

Var dagstilbud på Elkjøp online på onsdag. 349,- for PS3 special ed. Kjøpte liksågodt en. Demoen var bra og jeg har ikke noe annet å spille på nå.

hmm Mafia var et konge spill!

Husker SlyMarbo hjalp meg med siste bossen på det aller siste 3V lanet i sin tid :)

Mimre mimre...

Mafia 2 skal kjøpes!

Helt enig!

Ingen ting er mere gøy enn og spille campain med en venn.

helt enig, mange av de beste spill-opplevelsene jeg har hatt er coop-multiplayer, blir bare ikke bedre enn å samarbeide med historie i tillegg. Gears of War f.eks, eller Halo coop.. Er så digg det.

Forstår ikke hvorfor det ikke blir laget mer av det ;(

Blir visst ikke noe Freeride valg i Mafia 2 som du hadde eneren. Det suger, diverse reviews sier også at det nesten ikke er tid til å explore ellers når du er i SP. Hadde gledet meg til å rane butikker og stjele våpen. :)

Blir visst ikke noe Freeride valg i Mafia 2 som du hadde eneren. Det suger, diverse reviews sier også at det nesten ikke er tid til å explore ellers når du er i SP. Hadde gledet meg til å rane butikker og stjele våpen. :)
Ugh. Freeride spilte jeg ikke så mye, men Freeride Extreme var jo morsomt som bare fy.

dette skal definitivt prøves ^^

Da var det ute. Ble sluppet ca halv 1 i natt. Men downloaden går fette tregt, min har stått på siden da, og er ikke halvferdig engang :) No Mafia 2 for meg :/

Jeg har hatt det 1 par dager allerede. Er bittelitt skuffa, siden free roamen var ganske ræva iforhold til feks saints row/gta. Byen føles litt tom og det er ingen sideoppdrag osv. Bortsett fra det syns jeg spillet er konge, digger feelingen og mange morsomme scener. Gled dere til strippeklubben. :)

hmm, begynner komme en del negative reviews, alle sier det samme: singleplayer er sykt good, men du kan ikke jogge rundt som i gta eller mafia 1, ikke noe roam/sandkasse utover main story :)

hmm, begynner komme en del negative reviews, alle sier det samme: singleplayer er sykt good, men du kan ikke jogge rundt som i gta eller mafia 1, ikke noe roam/sandkasse utover main story :)

Hørt mye av det samme. Veeldig lineært, ingen valg utenom straight line storyline. Selve storyline skal jo være bra da men

Ekstremt lineært. Likte enern mye bedre. Her blir man "tvunget" til å avslutte oppdrag for å få save, og blir kasta rett videre i det neste, så er ikke noe tid til å utforske byen. Også relativt liten by, og lite eller ingen spennende sideoppdrag. Minner farlig mye om Godfather-spillet.

Historien er grei, men jeg får aldri den samme følelsen som i City of Lost Heaven iløpet av spillet. Eneste er når man møter referanser til City of Lost heaven, det er fett. Sånn som at man på ett tidspunkt møter slutten på City of Lost Heaven i dette spillet, det er det fett at de har fått med.

Alt i alt er jeg litt skuffa, har ikke spilt det veldig lenge, men har runda spillet. Dette kunne blitt så sinnsykt mye større og sinnsykt mye fetere, storyen er helt ok men mangler en del, og utenom storyen er ikke spillet noenting. Veldig mye potensiale, men alt for dårlig gjenomført. Litt skuffa, selvom jeg har hatt det morsomt mens jeg har spilt spillet :)

Hørt mye av det samme. Veeldig lineært, ingen valg utenom straight line storyline. Selve storyline skal jo være bra da men

Hvaaaa???

Ingen måten og springe rundt som en ravene psykopat som i GTA4 ?

Faen heller, FUCK MAFIA 2 ;)

Bare å laste ned Freeride mod så er det løst. Utviklerne holder på å lage en offisiell en selv også.

Skulle bare si at så langt så er Jimmys vendetta, DLC til Mafia 2, bare crap. Hvert oppdrag jeg har spilt til nå har hatt time limit. Også er det liksom om og gjøre alt man kan så fort man kan, så man får score og havner på en leadeboard... Kjipt, har ingenting med Mafia å gjøre, styr unna.