Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

Mafia 2

Recommended Posts

http://www.gamer.no/article.php?articleId=1056&page=1

hva tenker folket? koste meg i allefall utallige timer med første utgaven, og måten journalisten skryter dette opp i skyene på må da være et lovende tegn biggrin.png

legg også merke til at man kan se en videosnutt fra spillet på dagbladet.no her:

http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=31326

For min del kunne de laget eneren om igjen med ny grafikk og det hadde blitt en instant hit :(

Nei, blir utrolig kult å reise tilbake i tid og leke gangster. Det kuleste med Mafia var desidert den gode storylinen som faktisk holdt deg engasjert gjennom hele spillet.

Godfather var bare en skygge av Mafia og det at at godfather kom en god stund etter Mafia, og allerede har sluppet en toer tror jeg markerer hvor stor forskjell det er på arbeid lagt ned i de forskjellige spillene smile.png

Nei, har klokketro på at Mafia 2 kommer til å bli en fenomenal spillopplevelse.

Ser helt jævlig bra ut, ingame filmene er dødsråe. Men er mektig skuffet over med så sinnsykt bra gameplay så har de altså skippet multiplayer.

synes faktisk det er litt deilig at de holder seg til det de er gode på og heller leverer et bunnsolid produkt der, enn å prøve gape over for mye for å blidgjøre alle parter. De holder på en sterk historie, de holder på bra gameplay, og den nye grafikkmotoren gjør at ting blir levende også. Tror dette blir en vinner smile.png

^2

Gode singleplayeropplevelsen har gitt meg mye glede i livet altså, kan på mange måter ikke sammenlignes med onlinespill siden du er hovedpersonen i en story. Spill har utviklet seg slik at dine handlinger ofte har innvirkning på gameplayet, noe som gjør det til en enda mer unik opplevelse. Gleder meg til dette blir tatt til et nytt nivå, ikke bare "snill/slem"-valg, men at det blir et lass med gråsoner, som i r l. Da blir det enda større replayability og singleplayerspill vil nå nye høyder. Ser forsåvidt for meg hvor mye programmering som kommer til å ligge bak menmen, not my job tongue.png

Enig med Qed. Alt for mange spill som "slenger på en MP" og MP blir skikkelig bedriten. Det er veldig få spill som har både bra MP og SP, da er det bedre å prøve å gjøre en av tingene riktig.

*Bump* Mafia 2 kan nå forhåndsbestilles på Steam til den nette sum av 50 euro, du får da med Mafia på kjøpet smile.png Kan også bestille delux edition, noe som gir deg tilgang til masse godsaker, deriblant flere klær til Vito.

Har forhåndsbestilles på steam. Ser fram til et spill hvor jeg får leve litt i en gangster verden... (igjen)

Bare digg at dem gir faen i multiplayer/co-op. Da hadde dem lagt mindre arbeid i singleplayer.

Teiteste argumentet jeg hører :) Går an å ha god SP og MP . Ta Starcraft 2 som eksempel eller GTAIV for den saks skyld.

Bare digg at dem gir faen i multiplayer/co-op. Da hadde dem lagt mindre arbeid i singleplayer.

Teiteste argumentet jeg hører :) Går an å ha god SP og MP . Ta Starcraft 2 som eksempel eller GTAIV for den saks skyld.

Noe som sier meg at de to mest populære spillene fra de to rikeste utviklerne har et litt større budsjett enn et spill fra noen tsjekkere som knapt har gitt ut noe annet enn Mafia.

Haha, eid. Dessuten var ikke MP i GTAIV noe særlig bra. Og SP i Starcraft er jo svinbra, men det er jo igrunn akkurat det samme som MP :)

Ok, det her er beste demoen jeg noensinne har spilt. Uvant at noen faktisk legger litt arbeid i det, og stemmer det at oppdraget i demoen ikke er med i fullversjonen? Spesielt laget for demo/spillmesser etc? Me like.

Har ikke jeg hørt noe om iaf. Godt mulig det stemmer :) Har forhåndsbestilt og betalt Mafia 2 på Steam, så jeg gidder ikke prøve demo, veit jeg kommer til å like det smile.png

Teiteste argumentet jeg hører ' /> Går an å ha god SP og MP . Ta Starcraft 2 som eksempel eller GTAIV for den saks skyld.

Ahaha, GTAIV var jo ikke bugga.

Jeg får hverken sett trailer eller lastet ned noen demo. VIL HJEM! p

Ok, det her er beste demoen jeg noensinne har spilt. Uvant at noen faktisk legger litt arbeid i det, og stemmer det at oppdraget i demoen ikke er med i fullversjonen? Spesielt laget for demo/spillmesser etc? Me like.

Laget spesielt for demoen ja :) Utviklerne her slenger en slap in the face til resten.

Spillet loader på 3 sekund her og det er rimelig next gen visuelt sett og svært og detaljert.

Skjønner ikke koss dem har fått det til. Skvatt første gangen jeg fyrte opp hagla man finner. Fysikken og feelingen er spot on.

Det sto jo i spillet at den ikke var med i fullversjonen slik den var i demoen. Tolker det dithen at du får et oppdrag der du skal døde tjukken, men ikke alt skjer slik det gjorde i demoen.