Sign in to follow this  
FearHawk

Your play-place!

Recommended Posts

Ja, titlen sier jo det meste. Dette er stedet hvor du/i poster et bilde, gjerne flere av ditt spille-sted. Altså "Play-place".

Her får du sjansen for å vise realgamers derute, at du altså også har et fett og kult sted å game. Dette er stedet!

Kommentér gjerne andres bilder.

Her er noen av mine (Mobil = bad quality):

dsc00297l.jpg

- Bemerk musse-mattes størrelse! Tror vist nokk det var 250x450 mm. eller større.

dsc00300p.jpg

- Musikken kjører 24/7 på den annen pc mens jeg spiller biggrin.png

(Det er min pc imidten)

Gogo!

Edited by FearHawk

Hint: legg bildene inn i spoilers, så slipper vi laste ned alle bildene hver gang man åpner tråden. Dette sparer de med dårlig nett (eksempelvis skole/jobb) for mye tid samt at man slipper scrolle en hel liten evighet for å komme til nye innlegg.

Editer det gjerne inn i førsteposten som en "regel" om du vil, så sletter jeg dette innlegget etterpå. Da blir tråden så fint atte!

sorry crappy kvalitet. De burde virkelig hatt bildestabilisator på HTC HD ' />

men har nå endelig fått opp maskineriet i nye leiligheta (bilde tatt for 1 minutt sia). Et Logitech DiNovo edge tastatur og en Razer Mamba pryder bordet og 32" lar meg kose p

imag0028n.jpg

Big Lebowski på skjermen btw :(

Akkuratt nå står maskina mi hjemme hos mamma og pappa da jeg ikke har giddi å tatt den med til leiligheten etter TG.

i3843_klftacomputah.jpg

Vanligvis ser det ca slik ut i leiligheta:

i3844_kolsscomputah.jpg

i3845_kolsstivo.jpg

Jada, men du så han hadde musa i venstre side? Da kunne det tenkes han spillede med venstre hånn :(

(Ikke at der er noe galt i det) Tvertimot, ganske kult man kan det ^^

Edited by FearHawk

Jeg er venstrehendt ja, det stemmer det. Har alltid hatt musa i venstre hånd, så er ikke noe jeg har måttet vende meg til.

Bruker fortsatt venstreklikk til venstreklikk og høyreklikk til høyreklikk da. Har prøvd å bytte om i kontrollpanelet, men jeg orker ikke vende meg til det tongue.png

Haha pent.

LOl, nice joystickk.

Her kommer det ultimative musikk studie mitt :(

dsc00280sbk.jpg

Ja, jeg vet dette er play-place, men måtte bare poste ' />

Btw Sjuli, kult anlegg p

Edited by FearHawk

Gammelt bilde, har sluttet med WoW nesten helt nå :boxed: Fikk nok av alle de bortkasta timene :boxed:

Horribelt "play-place", det styggeste og minste skrivebordet jeg har sett, og skjermen din henger skjevt. Dessuten er den stygge grønnfargen på veggen din grønn.

Nå håper jeg hatten din passer.

Hvis noen husker det så smekk meg på steam elns. slik at jeg får tatt bilde av plassen min

Ser ut som samme laptop'en som jeg har :lol:

Kan godt hende. Det er en populær skole PC, hater egentlig Acer men kjøpte noe billig og gret siden den brukes egentlig bare til skole. Spilling på skolen er vel derfor eneste grunn WoW var på den >D

Kom med bilde da ffs!

Nice play-place bris1 >D

Kul "hule" du har KrigersteiN.

Hehe, takker

Gammelt bilde, har sluttet med WoW nesten helt nå >D Fikk nok av alle de bortkasta timene >D

Horribelt "play-place", det styggeste og minste skrivebordet jeg har sett, og skjermen din henger skjevt. Dessuten er den stygge grønnfargen på veggen din grønn.

Funker for meg så hva du har å si bryr meg fint lite >D Og forresten vis du la merke til så tok jeg bilde skjevt, skjermen er ikke skjeiv

Edited by brisi1nor

Gammelt bilde, har sluttet med WoW nesten helt nå :lol: Fikk nok av alle de bortkasta timene >D

Funker for meg så hva du har å si bryr meg fint lite >D Og forresten vis du la merke til så tok jeg bilde skjevt, skjermen er ikke skjeiv

Jeg er enig i at jeg burde vært mer konstruktiv i min kritikk og at jeg virket litt vel aggressiv i min skrivemåte. For å si det på en annen måte; Det er rom for forbedringer!

mitt lille private hjørne i huset( tatt ikveld)

415956.jpeg

415957.jpeg

Dette er rett og slett fantastisk. Hvit atmosfære blandet med svart innhold ble utrolig lekkert. Ble litt misunnelig nå.

Btw, hvilken gjøk klarte å malplassere den stikkontakten?! >D