Arex_x 9 Report post Posted April 16, 2009 De fleste av oss kjenner nok til YouTube. Mange bruker sikkert en del tid der , til å laste opp videoer osv. Noe av det mest interesante med YouTube er etter min mening amatørene som har klart å bygge opp en underholdende/informativ kanal fra scratch. Foreksempel : TheAmazingAtheist , CapnOawesome , Thunderf00t , AronRa , azrienoch , Gisburne2000 og mange fler. Disse kanalene har strevd lenge med å bygge opp en seer-base og mange har blitt YouTube-partner slik at de kan tjene en liten slant på sitt kreative arbeid. YouTube har allerede gjort noen forandringer som gjør det vanskeligere for oss å bygge opp en kanal og enklere for Yotube å manipulere det de vil vi skal se. Og i følge TheRealWeeklynews er en stor forandring nært forestående. En forandring som vil gi proff innhold fra foreksempel Disney "center stage" mens det vil bli vanskeligere for de mindre kanalene å bli sett. Sjekk denne videoen fra Therealweeklynews: Hvis dette stemmer vil (You)Tube etter min mening bli ufattelig mye mindre interesant når de uavhengige kanalene squeezes ut. Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted April 16, 2009 voted and supported! Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted April 16, 2009 youtube er jo helt ubrukelig for tiden, fins jo ikke et jævla klipp som avhenger av musikk der musikken er fjerna. Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted April 16, 2009 Eller viss du skal vise en film til noen. Så finner du et 10 sec klipp av ei fjortiss jente som filmer med mobilkamera... Jeg mener seriøst de kan vertfall rydde litt opp på youtube, det er så ufattelig mye unødvendig som ikke har noe som helst mening what so ever. Og ikke minst søker du opp noe som er populært så får du opp 100 filmer av AKKURAT den samme. Hva er vits ? Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted April 16, 2009 det værste er når du faktisk finner noe fint, men du får ikke se fordi du bor i Norge... plzzz Share this post Link to post Share on other sites
Zayus 0 Report post Posted April 16, 2009 det værste er når du faktisk finner noe fint, men du får ikke se fordi du bor i Norge... plzzz So true... sykt irriterende Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted April 16, 2009 agreed, hater den der men takk og lov for proxy Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted April 16, 2009 http://www.youtube.com/user/hotforwords der har du ordentlig youtube videor Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted April 16, 2009 Eller viss du skal vise en film til noen. Så finner du et 10 sec klipp av ei fjortiss jente som filmer med mobilkamera...Jeg mener seriøst de kan vertfall rydde litt opp på youtube, det er så ufattelig mye unødvendig som ikke har noe som helst mening what so ever. Og ikke minst søker du opp noe som er populært så får du opp 100 filmer av AKKURAT den samme. Hva er vits ? Støtter deg på denne. viVa: haha jah, kjenner det. Eller det ene tidspunkt står der: "Sorry, this video has been removed" eller "Isnt avaible right now". Fuck tat shiat. Share this post Link to post Share on other sites
PlatypusPedersen 0 Report post Posted April 17, 2009 agreed, hater den dermen takk og lov for proxy Funker med embedded linken også. Share this post Link to post Share on other sites
Spitfir3 0 Report post Posted April 27, 2009 AmazingAtheist er selve definisjonen av obnoxious. Share this post Link to post Share on other sites
Lillebob 0 Report post Posted April 27, 2009 TheAmazingAtheist er rå. Synd at YouTube skal ødlegge seg selv på den måten. Det er vloggerne som er sjølve kjernen av siden etter min mening. Share this post Link to post Share on other sites