Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Battlefield 1943-bildespesial

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7658&g2_serialNumber=1 Battlefield 1943-bildespesial

Enda flere bilder fra Battlefield 1943 har kommet ut på nett. Hurra!

(Battlefield.no): Enda flere lekre bilder fra det kommende Battlefield 1943 er sluppet på nett. Og hvem kan vel nekte for at det ikke ser bra ut ? Både naturen, vannet og bygninger ser mye mer levende ut enn det vi kunne oppleve i Battlefield 2. Og jeg personlig synes det er bra at de endelig har tatt tak i vannet og gjort det mer forfriskende å se på. Jeg får nesten lyst til å ta meg et bad når jeg ser det.

Her følger de nye bildene fra spillet.

1943_8.1238484802.thumbnail.jpgBattlefield 19431943_7.1238484802.thumbnail.jpgBattlefield 19431943_6.1238484801.thumbnail.jpgBattlefield 1943

1943_5.1238484801.thumbnail.jpgBattlefield 19431943_4.1238484800.thumbnail.jpgBattlefield 19431943_3.1238440236.1238484800.thumbnail.jpgBattlefield 1943

1943_2.1238440233.1238484800.thumbnail.jpgBattlefield 19431943_1.1238440206.1238484799.thumbnail.jpgBattlefield 1943

Utifra det som vi kan se på bildene så ser Battlefield 1943 ut til å bli et mye mer levende spill enn det vi har opplevd før. Og kanskje vil også Frostbite-motoren gjøre slik at vi slipper den statiske følelsen.

Som nevnt tidligere ser vannet bare ufattelig digg ut, så jeg inviterer gjerne alle sammen med på en liten svømmetur rundt Iwo Jima når spillet slippes. Og dere skal ikke se bort ifra at Col.Jensen stiller opp i en meget sexy badedrakt klar til å erobre verden! Henrix vil stå på stranden og selge is, mens Ravn iherdig prøver å ødelegge den ikke ødeleggbare radiobunkeren.

Les også vår tidligere sak om 1943. Den finner dere her.

Blir vel til å sprenge seg selv med C-4 Igjen. Ooh the joy

Hva? Du er vel ikke i statistikken til Selvmordsbombere er du vel ? :(

Skal bli deilig å besøke Wake igjen. Og hvis noen prøver å sette en fot på øya uten min tillatelse blir det bråk!

Jeg har sannsynligvis tilbrakt mer tid på Wake enn samtlige av de andre brukerne her til sammen!

Og da underdriver jeg!

Skal bli deilig å besøke Wake igjen.

(...)Og da underdriver jeg!

Ja, da underdriver du...!

Utfra bildene syntest jeg øyen var blitt mye MINDRE...??!!

Hva skjer?

Husk solbriller og solkrem på Wake.

Jeg står klar for innsmøring av vennlig rygger... :(

:(

Skal bli deilig å besøke Wake igjen. Og hvis noen prøver å sette en fot på øya uten min tillatelse blir det bråk!

Jeg har sannsynligvis tilbrakt mer tid på Wake enn samtlige av de andre brukerne her til sammen!

Og da underdriver jeg!

Protesterer på det villeste. Jeg har: 717:11:48 på Wake, bare i Bf2, så kommer 1942 og 2142 i tillegg. :(

Så med dine 122:42:41 kommer du ikke langt. :(

Så er det noen som utdeler innresievisum og oppholdstilatelse til Wake Island, så er det MEG!!!

Col. Jensen

Det tror jeg på Jensen.

Trur faktisk jeg har truffet på den nærmest under hver eneste stein det går an å ligge under på den øya :(

Selv om jeg kommer inn på øya uten lovlig visum rett som det er

Hva skjer?

Øya har nok blitt mindre ja. Det skal spilles 12 mot 12. Husker ikke helt hva som var normalen før. 16 mot 16?

Jeg tar med volleyball, så hvis når vi leder med 100 poeng eller mer tar vi noen runder på stranda =)

Og Jensen. Hvordan vet du at jeg har vært 122 timer på Wake i BF2? Jeg husker ikke engang nicket mitt i BF2 :(

Venter på ghad sin negative onliner, etterfulgt av et fu fra jensen, og alle andre mennesker der ute som har trua på at dette kan bli bra, inkludert meg :(

Dette blir faktisk det første bf-spillet jeg skal prøve, og kjenner jeg gleder meg!

Hva skjer?

Øya har nok blitt mindre ja. Det skal spilles 12 mot 12. Husker ikke helt hva som var normalen før. 16 mot 16?

Jeg tar med volleyball, så hvis når vi leder med 100 poeng eller mer tar vi noen runder på stranda =)

Og Jensen. Hvordan vet du at jeg har vært 122 timer på Wake i BF2? Jeg husker ikke engang nicket mitt i BF2 :lol:

I know it all! :(:(

Du må ikke glemme 42 min. og 41 sek., da. :(

Col. Jensen

Hehe, jeg googla bf2 stats og søkte etter Lygre, og det var visst det jeg kalte meg i gamledager også ' />

122 timer på Wake indeed.

På andre plass for min del kommer Dragon Valley med 42 timer.

Det er ganske bra gjort av Wake med tanke på at Wake ikke kom med selve BF2, men i en patch en stund etterpå (stemmer ikke det?).

Hadde det ikke vært for at 360 kom ut, så hadde jeg sikkert hatt flere hundre timer mer på Wake vil jeg tro p

Jaja, får installere BF2 på denne bærbare og se om det funker. Håper bare Punkbusteri ikke fjerner meg automatisk etter to minutter som den gjør i 1942. Funker BF2 her så skal jeg henge på Wake Only helt til jeg har fått 1000 timer der :( hehe. Spørs om jeg rekker det før 1943 er ute.

Litt kjipt at jeg ikke kommer til å spille 1943 på PC. Hadde vært gøy å feste på Wake sammen med BF-folket. Jaja, får ta til takke med å knerte franskmenn, svensker og amerikanske fjortiser på Xbox Live :(

Edit: Wake Only fins ikke lenger? :(

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...