Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
litestorm

Trønderbataljonen Rekrutterer til BF Heroes!

Recommended Posts

TB_HEROES_Logo_by_Litestorm.jpg

Trønderbataljonen - En av Nordens aller beste og største multigaming klaner, har nå bestemt seg for å begynne med DICE's nye "storsatsing" Battlefield Heroes! Trønderbataljonen spiller en rekke Battlefield spill, blant dem Battlefield 2, Battlefield 2142, Battlefield 1942 og Battlefield Vietnam.

Trønderbataljonen er stor multigaming-klan med ett solid grunnlag. Klanen ble opprettet den 23. mars 2003 av Rozzoe, som fremdeles leder klanen.

Trønderbataljonen har deltatt i en rekke konkurranser, blant dem Komplett.no cup, der de havnet på 3. plass.

Trønderbataljonen har også en Ventrilo server full av hyggelige og krigs-klare nordmenn.

Nylig fikk en av Trønderbataljonens mest respekterte medlemmer - Bernt Erik (annonseselger og skribent for Gamereactor) inngått en sponsoravtale med Steelseries, hvor gaming-utstyr for en verdi av 30 000 kroner skal bli delt ut til aktive medlemmer i klanen.

www.tronderbataljonen.com er Trønderbataljonen's offisielle nettside, og der finner du kampresultater, medlemslister, forum med mer.

Når Battlefield Heroes åpnes for offentligheten vil vi i Trønderbataljonen være med i konkurranser, spille kamper mot andre klaner, samt trene sammen med klanen.

Så, har du lyst på en solid og god Battlefield Heroes klan med Ventrilo server, nettside, forum, og ikke minst sponsor, er definitivt Trønderbataljonen's Battlefield Heroes seksjon noe for deg!

Meld deg på ved å kontakte Litestorm via:

PM på Gamereactor.no

E-post / MSN: [email protected]

Xfire: Litestorm

Du kan også diskutere dette i forumet.

Heroes er jo dømt til å bli ett seriøst klanspill, lykke til... /sarkasme

Vel, hvis det er lov å si at man har beta så har jeg det, og hvis det ikke er lov vil jeg verken bekrefte eller avkrefte det. :( Jeg veit dette er en rekrutteringstråd for en klan, men poenget med en klan må jo være å ha noen å spille mot også, så derfor drister jeg meg til å spørre dere i TB om hva som skal til for at vi får ett godt klanmiljø i Norge i akkurat dette spillet?