Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ravn

Vi arrangerer AIX-kveld II

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7297&g2_serialNumber=1 Vi arrangerer AIX-kveld II

Førstkommende mandag inviterer vi igjen til ablegøyer med den spennende BF2-modden AIX. O'lala!

Aix_Barrett-M109.thumbnail.jpgAIX Barrett M109: Man kan ikke annet enn å elske denne rifla. Med ammunisjon fra Raufoss.(Battlefield.no): Vår Eminente Battlefield-ansvarlige (med stor E) Col.Jensen inviterer førstkommende mandag til larm og leven med Battlefield 2-modifikasjonen Allied Intent Xtended 2.0. Modden blir betegnet som en av de absolutt ypperste, og anses av flere som bedre enn selve Battlefield 2. Fetere kart, fetere våpen, fetere kjøretøy, you name it - they've got it.

Ny server

Førstkommende mandag klokken 21:00 braker det løs på Battlefield.no #05 AIX. Vi åpner for 32 spillere, slik at vi slipper at noen står i kø. Kartene som står i fokus denne gangen er The Push Day, AIX - Trident, Iwo Jima og Wake Twilight.

Last ned

Har du ikke lastet ned enda, kan du laste ned filene du trenger under. Husk å installere disse i den rekkefølgen de er satt her og les README-fila i Map Pack.

1. AIX 2.0 Core

2. AIX 2.0 Core maps

3. AIX 2.0 Map pack 

Vi ses på mandag, soldater!

Nå har jeg endelig fått innstallert AIX (har hatt problemer med det tidligere) såeh, ser frem til dette!

vær forsiktig med jensen, han har vært i hard trening for å ta alle sammen.......

kommer til å passe ryggen min for han..... :(

vær forsiktig med jensen, han har vært i hard trening for å ta alle sammen.......

kommer til å passe ryggen min for han..... :(

Det ble ikke noe stort problem for deg mr.P, Teamkillet Jensen noe helt banalt på Wake :lol: .

Noe så j..... klønete :(

kommer til å passe ryggen min for han..... :lol:

Det ble ikke noe stort problem for deg mr.P, Teamkillet Jensen noe helt banalt på Wake :( .

Noe så j..... klønete :(

KILL E KILL :(

det er ikke så farlig uhell skjer.....

Pokker.... glemte av hele greia.... var opptatt med å knuse betong gulv i kjellern.... :(

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...