Sign in to follow this  
Flylover

Call of duty: World at War map pack 1 sluppet!

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7401&g2_serialNumber=1 Call of duty: World at War map pack 1 sluppet!

Man kan nå laste ned Map Pack 1 til Call of duty: World at War, på Xbox LIVE. Pakken inneholder 3 nye flerspillerkart, og 1 nytt Nazi Zombie kart. PS3 versjonen er rett rundt hjørnet.

call-of-duty-world-at-war-9.thumbnail.jpgCOD:WAW Map Pack 1: Nye spennende kart til oss krigsveteraner!(Battlefield.no):COD4: Modern Combat hadde stor suksess med sin nedlastbare kartpakke. Nå er det COD: World at War sin tur til å prøve seg. Kartpakken ble sluppet på Xbox LIVE Torsdag 19 mars, og inneholder følgende kart: Station, Nightfire, Knee Deep og Nazi Zombie kartet; Verrückt.

Station

Har du spillt gjennom enspillerkampanjen, kommer du til å kjenne igjen dette kartet fra nivået" Eviction". Dette flerspillerkartet utfolder seg i en utbombet undergrunnsbane, hvor Werhrmarcht og Sovietunionen kjemper mot hverandre. Dette er et mørkt og hektisk kart, der togvogner, søyler og ruiner, er det som dekker deg fra fienden. Gameplayet er veldig lineært og man vil oppleve heftige sammenstøt langs den sentrale toglinjen. Det er også sideveier og ganger som åpner muligheter for flanking av fienden. 

Nightfire

I dette kartet blir du kastet ut i gatene til et totalt utbombet og ødelagt Berlin, hvor flammene fra brennende bygninger lyser opp natten. Her gjelder det å passe seg når man krysser gatene, ettersom at fienden kan gjemme seg i mange av Berlins bygninger. Nightfire byr på tøff, urban krigføring om natten, med mye å ta dekning bak, og overraskelser bak hvert hushjørne.

Knee Deep

Dette er det eneste kartet i kartpakken som tar for seg stillehavskrigen. I Knee Deep er US Marines bak fiendens linjer. Vi er i en japansk landsby, der bambushytter, trær og bunkere setter omgivelsene.  Dette er et mer åpent kart enn de to andre, som lover bra for skarpskyttere. Men det vil også være flere festninger å ta seg gjennom og hus og kjempe rundt,  for de som liker urbane miljø. Man kan også flanke fienden gjennom deler av jungel og sumpområder.

Verrückt

Det kanskje mest spennende med denne kartpakken er det nye nazi zombie kartet, Verrückt. I et bygg basert på CoD_WaW_Verr%C3%BCckt_A.thumbnail.JPGVerrückt: Gjør deg klar for enda flere Nazi Zombier!pleiehjemmet som du skyter deg igjennom i enkeltspillerkampanjen, må du og dine venner igjen forsvare dere mot nazi nombier. Som før bruker man poeng som man får av å skyte zombier, dekke til vinduer, og gjenopplive medspillere. Disse poengene brukes til å kjøpe nye og bedre våpen og åpne opp nye områder. En ting som er nytt i Verrückt, er brusmaskiner som er plassert ut forskjellige steder i bygget. Disse brusmaskinene serverer deg "perk-a-cola" drikker som gir deg nye egenskaper, som f.eks kortere laddetid på våpe, gjenopplivelses tid og raskere skyting. Det er også plassert ut noen små hissige teslacoiler i dørene, som forsvar. For å aktivere denne zombiegrilleren, må laget få nok poeng til å nå toppen av bygningen. Her kan man skru på generatoren som tilfører el-forsvaret strøm. Deretter er det bare nyte synet av zombier som blir stekt. Men ikke bli lettet! Endeløse mengder zombier er forsatt på vei!

Snart til PC

PC-brukere må vente litt lenger på kartpakken. Det sies den skal komme rundt samme tid som patch 1.4.

Det har vert en del forsinkelser som gjorde at pakken ikke ble lagt ut til playstation3, på samme tid som på Xbox LIVE, i europa. Den skal være rett rundt hjørnet.

Xbox-brukere kan laste ned kartpakken for 800 MSpoints. 

Kilder:

(callofduty.com)

(Eurogamer)

I dag ble plutselig disse kartene implentert i "Core".. og siden man ikke har kartene, blir man kastet av (PS3)

Veldig iriterende, både fordi kartene ikke er tilgjengelig, og at det føles litt sleipt å "tvinge" kundene til å kjøpe ekstra pakker. Det er jo en egen gruppe for de som har kartpakken, som heter "map pack"..

Bare veldig frustrert. Ingen info på spillets egen webside, og support svarer aldri...

Ja et såpassa "populært" spill om jeg skal våge meg å si det burde jo hatt noe ordentlig ordning på dette. Jeg gleder meg til Modern Combat 2 kommer, og OM det kommer. Infinity Ward <3

Oh, Lenge siden jeg har spilt World at War nå ^^,

Gleder meg til Call of Duty: Modern Warfare 2 kommer jeg =D

280 dager igjen eller noe sånt :(

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this