Sign in to follow this  
vaio

Flere admins?

Recommended Posts

Hvordan mennesker og aldersgrupper er det som spiller på hf serverne egentlig?:s uansett hvor jeg snur og vender på forumet leser jeg ikke annet om en eller annen som har td eller tk'a på en hf server, trist tbh.

Er vel stort sett fordi det er noen av de mest populære serverene i Norge det, blandt en skog mennesker finnes det alltid noen dårlige kvister :(

Nja, vi er ikke størst faktisk, men vil påstå vi har best miljø. Derfor gidder folk også å rapportere når det kommer tards inn. Mens man i andre commuitys ikke har radarsammarbeid og få admins ingame, så har man her litt større fokus på oppførsel og miljø. Det gjør at vi siler ut en del folk, men de som er igjen får en mye bedre spillopplevelse smile.png

Hvordan mennesker og aldersgrupper er det som spiller på hf serverne egentlig?:s uansett hvor jeg snur og vender på forumet leser jeg ikke annet om en eller annen som har td eller tk'a på en hf server, trist tbh.

Rart, jeg spiller ofte uten å oppleve noe negativt på serveren. Men en gang iblant er det noen som er ute etter å spre kvalme.

Tror nok server(e) med så mye trafikk at man får grums innom, og med et aktivt community at folk smeller inn på forumene; men som en som utelukkende spiller på office-only'en til HF så må jeg si at jeg synes det er lite med plagsomme folk. Det er jo selvfølgelig de som herper til man merker. 2 tk på en kveld merkes tydligvis mer enn de 2 timene med morro-fragging med likesinnede.

Dog ikke misforstå: Jeg banner nok høyere og mer enn de fleste (finnmarking) når slikt skjer..

Et annet poeng nevnt i tråden; undercover-admins. Liker ikke tanken, selv om jeg vet av erfaring at det kan være vanskelig å få lov til å spille i fred selv. Men ser for ofte at et eller annet "bogusnick" skriver advarsler vha admincommands. Skal du slenge med "badge'en", så ta på uniform også :D

edit: ser nå at jeg skriver i en tråd som har vært stille i dagesvis. sorry for bump :(