Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
OLEEE

Cs promod

Recommended Posts

Jeg trenger ikke et nytt cs, jeg vil ikke ha et nytt cs. CSP kan dra til helvete.

CS Promod was originally created in an effort to combine the outstanding gameplay of CS 1.6 with the graphics of CS: Source so that both players and sponsors alike would be able to enjoy it.

med andre ord 1.6 Maps, firkantet granat og deagle+skjold med source grafikk? :(

Er CSP med HL2 motor? detti går bra ædri i værda :(

var det ikke dirle som sa: jeg har tomme new folders på pcen min, som er mer spennende enn cs promod

leave cs: s alone! :(

Litt mer seriøst:

Helt unødvendig og ganske ironisk mod...

prøvde det, var et ulykksalig virrvarr der man prøvde kombinere to ting som hater hverandre. Tror aldri det kan få no stort miljø, enten spiller man 1.6, eller så spiller man css.

Du snakker jo om den tidligere versjonen, og det er leeeenge siden. Det blir som de som prøvde source i betastadiene og sa det sugde flere år etter, mao bare teit. Endrer dog ikke det faktum at det suger.

e: mulig du spillte det nye, ikke veit jeg.

prøvde det, var et ulykksalig virrvarr der man prøvde kombinere to ting som hater hverandre. Tror aldri det kan få no stort miljø, enten spiller man 1.6, eller så spiller man css.

Du er altså med i den lukkede betatestingen av den nye 1.04-versjonen, eller snakker du ut i fra erfaringen du har hatt med en tidligere versjon?

Blir jo selvsagt spennende å se hva de får til - men jeg tror dette kommer ALT for seint.

Hadde det kommet i løpet av første året eller så etter CS:S kom ut, kunne det blitt noe.

Nå tror jeg de maksimalt kan få med seg noen få spillere fra 1.6 leiren og en og annen CS:S-spiller.

CS:S har blitt alt for godt etablert nå, rett og slett.

Jeg har selv bare prøvd en tidligere beta, og fikk mye av samme følelsen som QeD: Hverken fugl eller fisk.

Men om man tar utgangsunkt i fakta som står i artikkelen (og ikke synsingen til forfatteren) så er det jo tydelig at de tidligere versjonene og v1.04 ikke er helt sammenlingbare. Ja de prøver å skape en form for CS 1.6: Source, men de har også lagt til elementer som ikke er tilstede i verken CS eller CS:S.

my bad, visste ikke det var ny versjon på trappene. Kommenterte utifra erfaringene med den forrige :(

det er vel forøvrig ikke mange år siden torres, men de kan selvfølgelig ha forandret mye siden den gang. Skeptisk er jeg likevel.

En annen ting:

Jeg ser på Valve som en av de DESIDERT flinkeste utviklerne både når det kommer til å gi ut produkter som fungerer langt over gjennomsnittet "out of the box", men likevel spyr de ut oppdateringer og forbedringer til spillene sine jevnlig.

Jeg KAN tenke meg at folk vil bli skuffet over CS:P på dette området, når de faktisk bruker så lang tid på å få ut mod'en, hva blir responstiden deres på kritiske updates både på klient og serversiden?

Om man virkelig leser artikkelen det refereres til så står det jo der at CS:P har ligget så og si død på hylla i to år fordi hovedmannen bak ikke hadde tid til å fortsette utviklingen. Mens nå er han tilbake og det er det ny giv og meget god fremdrift i utviklingen igjen. Hoveddelen av all hypingen rundt CS:P er det jo ikke utvikleren selv som har stått for, men derimot brukere som fortsatt foretrekker CS eller ikke falt helt for Valve sin versjon basert på Source-motoren. Det er ikke som f.eks FH2 modden til BF2 eller BM:S modden til HL2 som stadig legger ut skrytebilder, artikler og videoer på sine egne nettsider men noe fullt spillbart ser man sjelden noe til.

Blir spennende å se hva de har å tilby når den lukkede betatesten er over. Tross alt har de som ikke har vært med i den og uttaler seg på tidligere erfaringer kun prøvd noe på nivå med en spillbar alphaversjon (noe også utvikleren ga beskjed om når de versjonene ble lagt ut for åpen testing).

Jeg er slettes ikke interesert i et CS som er mikset med 1.6 og Source.... hva er vitsen egentlig? litt kulerer HUD som du egentlig kan laste ned til 1.6/Source og så har de satt inn den forbanna funksjonen der du må kjøpe AMMO manuelt... HVA I H3||v3tt3 er vitsen med det? hva ellers er egenlig forandret? JO! De har satt in den crappy In-Game HUD en som er i 1.6... noe jeg prøvde å bli kvitt når jeg spilte 1.6... grunnen for at jeg begynte med Source er at det er 100% perfekt i forhold til 1.6. OG hva i helsikke er vitesen men å ENABLE Bunnyjump og HAX igjennom 1 meter tykke vegger? komman da.... det er nesten det samme som å sette særtrekk fra en Lada i en Ferrari.

Edited by ZoNoX

litt kulerer HUD som du egentlig kan laste ned til 1.6/Source

Om du laster ned en HUD til vanlig CS eller CS:S som bl.a. viser deg navnet til spillerene i radar og hvor mye helse de på laget ditt har igjen, så er dette en HUD som blir kategorisert som ett ulovlig hjelpemiddel på de fleste server og i de fleste turneringer.

Nope, jeg er nok heller Garfield tongue.png

Ser bare at veldig mange baserer sine meninger og utsagn på hva andre mener, hear-say og hvordan den forrige versjonen av modden var.

har ligget så og si død på hylla i to år fordi hovedmannen bak ikke hadde tid til å fortsette utviklingen. Mens nå er han tilbake og det er det ny giv og meget god fremdrift i utviklingen igjen.

Han er litt ustabil på det der altså. Hva med neste gang noe må gjøres og han bare går "I ain't gon' e-mail you!" *snap snap*?

Tror jeg bare styrer så langt unna ting med ordet pro i seg som mulig smile.png

Ikke vet jeg. I etterpåklokskapens navn så burde de nok aldri lagt ut de første versjonene av modden. Veldig veldig mange trodde de fikk det de håpet på og savnet, men ble så skuffa at de aldri igjen vil få troa på CS:P. Tross alt var første versjonen bare noen (halvferdige) custom-kart som ikke var helt riktig tilpasset spillermodeller og en enkel config-endring til CS:S.

Den neste versjonen bør være noe mer testet og spillbar (selv om de kanskje velger å kalle det en beta fortsatt) før de legger den ut for allmenheten, hvis ikke er nok det den aller siste spikeren i kista. Om det viser seg at den nye versjonen har potensiale, så vil nok nye (hobby-)utviklere komme til og det kan hjelpe modden vekk fra å være så avhengig som den var av en eneste person.

Den som lever får se.